Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond wordt het niks voor mij, ben druk aan het pörren :) dat wordt dus morgenavond vliegen:yes:

Laatst bewerkt:
nou lekker dan , echt gezellig daar op ht vanavond :?, dan maar ff in mijn uppie , want morgen avond ga ik toch echt de finale voetbal kijken :D. straks de gemodificeerde cessna loslaten en nog ff met de funliner spelen ;)

nou lekker dan , echt gezellig daar op ht vanavond :?, dan maar ff in mijn uppie , want morgen avond ga ik toch echt de finale voetbal kijken :D. straks de gemodificeerde cessna loslaten en nog ff met de funliner spelen ;)

Ok, dan kom ik ook wel :D ff mijn vleugels plakken op HT :yes: maar daar is genoeg tijd voor :thumbsup:

Ok, dan kom ik ook wel :D ff mijn vleugels plakken op HT :yes: maar daar is genoeg tijd voor :thumbsup:

Das de 1ste aanmelding ;-) , moet nog 1 lipo laden ,dus ben er rond 19;15 en een paar seconden. De ez blijft nog ff thuis ,daar gaat morgen de 60 A regelaar in !

Posted via Mobile Device

Ik denk dat het me net ff te hard waait om te vliegen :mrgreen:
Hoop dat het vrijdag een beetje knappies is, dan ga ik mach ff onveilig maken denk ik ...

hallo allemaal :D

Wij zijn weer terug in het land,was erg lekker zo'n weekje op gran canaria.
Het zonnetje heeft de hele week geschenen,en het app. waar wij in verbleven was goed te noemen ;)

Heb zojuist wel een aantal pagina's door moeten worstelen zeg,wat een verhalen allemaal :shock:

Er staat op dit moment inderdaad een stevig briesje,dus vanavond even geen HT voor ons :nooo:
Zometeen eerst een eengezinswoning bekijken hier in de Wormer,hoop dat het wat voor ons is.

Ook leuk om te lezen dat er al meer vrouwen worden aangestoken met het " vliegvirus " , dit werkt volgens mij in ieders voordeel ;)

Laten we hopen dat morgen de wind wat gaat liggen want het begint wel weer aardig te kriebelen :cool:

hallo allemaal :D

Wij zijn weer terug in het land,was erg lekker zo'n weekje op gran canaria.
Het zonnetje heeft de hele week geschenen,en het app. waar wij in verbleven was goed te noemen ;)

Heb zojuist wel een aantal pagina's door moeten worstelen zeg,wat een verhalen allemaal :shock:

Er staat op dit moment inderdaad een stevig briesje,dus vanavond even geen HT voor ons :nooo:
Zometeen eerst een eengezinswoning bekijken hier in de Wormer,hoop dat het wat voor ons is.

Ook leuk om te lezen dat er al meer vrouwen worden aangestoken met het " vliegvirus " , dit werkt volgens mij in ieders voordeel ;)

Laten we hopen dat morgen de wind wat gaat liggen want het begint wel weer aardig te kriebelen :cool:

Hey Siggery, welkom terug in NL :music: :p

Veel wind :rolleyes: :confused: :confused:, Junkie en ik hadden totaal geen last van de wind hoor ;) Al kwam mijn EZ moeilijk tegen de wind in :wink: ......... tot ik gas gaf en omhoog ging, na zo'n 5 seconden zat ik op de 100 meter hoogte :p wat is dat gaaf met deze setup :thumbsup: Totaal geen problemen met het gas erop houden, conclusie: lekker regelaartje :yes: Alleen mijn Multiplex Lipo trekt het niet (12C) dus die houden we voor max 2/3 gas, en dit gaat nog steeds als de brandweer :D Ook de positie van de regelaar is lekker, net achter de prop, dus deze blijft lekker koel :thumbsup:

Ook de Funliner ging weer lekker, ik heb hem een paar manoeuvres zien maken dat ik dacht, die breekt in tweeën, maar nee hoor al het materiaal hield het prima :p Ook hadden we beide flink geoefend op de grondstarts, dat hebben we nu ook aardig onder de knie.

Nu nog even de foto's van Wolfmaned afwachten 8O

@ Burp: prettige vakantie :yes:

Hier wat foto's van Philliams en Junkie

DSC05011.jpg

DSC05017.jpg

DSC05012.jpg

De raket van Phil.

DSC05013.jpg

DSC05014.jpg

Leuke foto's Edwin :yes: :worship: Kan ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om aan te geven waar mijn regelaar zit :yes:

regelaar.jpg

JAAAAAAAAAAAAAAH , was weer superrrrrrrrrrr :p, phil werd helemaal wild van zijn nieuwe setup, ( zelfde als ik voorheen ,maar dan met 45 A en 5,7x3 prop ) dus dat komt aardig in de buurt van mijn 6x3 prop :cool:. de funliner was weer genieten ,heerlijk laag overvliegen ,en zeer makkelijk vanaf de grond starten ,en van veel wind heeft hij weinig last ,tja blijft toch een behoorlijke kist ;) . siggy en silly ....welcom back :cool: burp ; geniet van de vakantie ,en maak wat pic's van de ez in mooie omgevingen :cool:. wolfmaned ; mooie plaatjes ,en bedankt voor de 1000 elastiekjes en je aanwezigheid :thumbsup:.

Zo, caravan ingepakt (en twee EZ's erin gestopt). Ook andere spulletjes allemaal meegenomen, ook de borstelloze setup ligt er helemaal in, kan ik lekker knutselen op de camping.

Ik denk dat ik morgen richting italie ga. Het schijnt er lekker weer te zijn.

Ik ga kijken of ik het forum een kleine 3 weken kan missen, als het niet lukt zien jullie het vanzelf. :mrgreen:

Morgen vroeg zet ik nog wel een laatste berichtje. Alvast prettige vakantie voor iedereen en tot over 3 weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back