PeeWee: u heeft PB 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik bedoelde het als grapje...![]()
word het toch mijn verjaardag iets eerder vierenis gewoon een winkel
Nope, kinder-oppas vanavond. :evil: Maar ik ben vanmiddag nog even langs RCT gegaan om een 400-size motorsteuntje te halen en gelijk maar de gearbox gehaald (2,33:1). Dus dat wordt vanavond druk knutselen aan de kleine Monsun.Wordt er nog gevlogen vanavond?
Zal morgenavond wel worden denk ik of morgen middagWordt er nog gevlogen vanavond?
nou lekker dan , echt gezellig daar op ht vanavond :?, dan maar ff in mijn uppie , want morgen avond ga ik toch echt de finale voetbal kijken. straks de gemodificeerde cessna loslaten en nog ff met de funliner spelen
![]()
Ok, dan kom ik ook welff mijn vleugels plakken op HT
maar daar is genoeg tijd voor
![]()
Das de 1ste aanmelding ;-) , moet nog 1 lipo laden ,dus ben er rond 19;15 en een paar seconden.
hallo allemaal
Wij zijn weer terug in het land,was erg lekker zo'n weekje op gran canaria.
Het zonnetje heeft de hele week geschenen,en het app. waar wij in verbleven was goed te noemen
Heb zojuist wel een aantal pagina's door moeten worstelen zeg,wat een verhalen allemaal :shock:
Er staat op dit moment inderdaad een stevig briesje,dus vanavond even geen HT voor ons :nooo:
Zometeen eerst een eengezinswoning bekijken hier in de Wormer,hoop dat het wat voor ons is.
Ook leuk om te lezen dat er al meer vrouwen worden aangestoken met het " vliegvirus " , dit werkt volgens mij in ieders voordeel
Laten we hopen dat morgen de wind wat gaat liggen want het begint wel weer aardig te kriebelen![]()