Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
@ Siggery: hij ligt klaar en zit in de koffer![]()
isch goed, maar ik heb een mooi verlengertje voor je van ong 6 cm ,nieuw in de verpakking en voor ht dollarsOverdag ophalen gaat niet lukken, ik ga zo naar een verjaardag. Vanavond ben ik op HT maar als jij niet komt is dat ook geen enkel probleem
Anders komt het v/d week wel (mits Peter er één heeft).
@ Siggery: hij ligt klaar en zit in de koffer
@ the rest: tot vanavond![]()
ik heb male/female dus dat komt goed.Eigenlijk moet ik dus een male/female kabel hebben maar male/male mag ook![]()
ik zal morgen even kijken of ik daar aan kan komen.peter had jij het nou over hitec servo,s?
Hitec HS-56 HB
Micro
- Speed 0.12 sec/60° bij 4.8 volt.
- Krachtmoment 1.2 kg * cm bij 4.8 volt.
- Gewicht 12 gram
- 22,6x11,6x24 mm
- karbonite tandwielen.
die moet ik hebben ! 3 stuks .
mmm nog niet super hoor morgen maar eens de huisarts bellen duurt wel een beetje lang nu.hoe is het vandaag peet ?
Sleur, wil jij je radargun vanavond meenemen. Ik ben benieuwd wat de snelheid is van de EZ t.o.v. de grond (als hij die niet raakt)
Ik heb geen valhelm of veiligheidshelm. Heb je er toevallig één te leen? 8O :rolling:Sleur, wil jij je radargun vanavond meenemen. Ik ben benieuwd wat de snelheid is van de EZ t.o.v. de grond (als hij die niet raakt)
sleurvliegtuig ; weet jij of ik de 3 draden mag verkorten van de regelaar naar de motor ?? bvdIk heb geen valhelm of veiligheidshelm. Heb je er toevallig één te leen? 8O :rolling:![]()
Ja, dat mag (van mijsleurvliegtuig ; weet jij of ik de 3 draden mag verkorten van de regelaar naar de motor ?? bvd![]()
Ik heb geen valhelm of veiligheidshelm. Heb je er toevallig één te leen? 8O :rolling:![]()
Hopen dat de wind wat gaat liggen anders word het weer zandstralen :lol: