BYM
Forum veteraan
Vaak gaat de wind wel wat liggen rond een uur of 20.00Anders wordt het gewoon weer ff ouderwets ouwenelen en de Monsun van Sleur bewonderen
![]()
Die ik overigens ook mooi vind ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vaak gaat de wind wel wat liggen rond een uur of 20.00Anders wordt het gewoon weer ff ouderwets ouwenelen en de Monsun van Sleur bewonderen
![]()
Dus....Anders wordt het gewoon weer ff ouderwets ouwenelen en de Monsun van Sleur bewonderen![]()
Dus....:lol: Vanavond in het echt te aanschouwen en voor wie niet naar HT gaat, hierbij wat plaatjes.
Hij is helemaal klaar (op de ontvanger na, die ligt al enige tijd bij die looserders op Schiphol :evil.
En het vrouwtje vond hem ook erg mooi, dus hij heeft nu een eigen plekje op de (venster)bank. Kijk, zo zijn we goed bezig met de hobby.
![]()
Neuh, da's ondertussen opgelost (althans er zit weer vooruitgang in het geheel na wat juridische dreigementen :?). Sterker nog, de grote Monsun is er nu al dus vanwege wat sponsoring door de verzekering. 8OMoet er geen paraplui boven ? :sad:
Mooie kist Sleur!
Retro hè?Leuk behangetje ook 8O![]()
![]()
Tsja, als deze de grond in gaat, wordt het direct voor 52 euro een nieuwe kit. De kans op een uurtje PORren en wat tape zit er niet bij. Dat wordt dan bespanning weghalen, spantjes opnieuw maken van balsahout en alles opnieuw bespannen. Klinkt als een uitdaging maar nog even niet voor deze jongen. Eerst nog wat ervaring opdoen bij de vliegclub met dat soort knutselwerk.Zeker een mooie kist Sleur,is weer eens iets anders dan een vliegtuig vervaardigd uit verpakkingsmateriaal
Staat trouwens leuk dat groene hoogpolige tapijt onder je vliegert,net een echte landingsbaan:rolling:
No Problem was nog niks besteld.peet ik heb de servo al gerepareert ( nieuw tandiwieltje erin ) Sorry voor de overlast , en bedankt voor de moeite.
Nee maar als je ze niet nodig hebt ga ik ze niet bestellen ligt al genoeg op voorraad.hmm had je ze wel gevonden al dan ?( zit te denken om ze alvast te nemen mischien voor als die andere weer stuk gaan