Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt me ook helemaal niks die heli's , moet je een hoop gevoel,en geduld voor hebben :mad:..... en veeel extra onderdelen :lol:
Nee jôh, zo'n coaxiaal ding kan iedereen mee vliegen. Voor €45,00 heb je er al uit Hong Kong, en als je gelijk op 2,4GHz wilt €68,00. 8O En die in de filmpjes zijn voorzien van aardig wat hop-ups. Zo direct te zien zijn een ander landingsgestel, carbon staart en vinnetjes, andere rotorbladen, andere canopy en gezien de snelheid waarmee het dingetje ronddraait ook tuningsmotortjes. :?

Dus als je er zo één hebt voor weinig: Ja, ik heb interesse. Zonder tuningsspul: Nee sorry, ik heb al een 47G/Lama v3. :p ;)

Goeie moggel

@ Sleur bedankt voor de onderdelen van wat ik gister avond heb gezien kan ik het gebruiken ga hem weer ff uit elkaar halen en dan proberen te repareren :rolleyes: en zal ff kijken of er idd niks in zit een pennetje of wat ook de rest krijg je weer van me terug :cool: ;)

Goeie moggel

@ Sleur bedankt voor de onderdelen van wat ik gister avond heb gezien kan ik het gebruiken ga hem weer ff uit elkaar halen en dan proberen te repareren :rolleyes: en zal ff kijken of er idd niks in zit een pennetje of wat ook de rest krijg je weer van me terug :cool: ;)
Ben jij niet aan het werk , weet je baas hier van:rolleyes: ;)

Nee jôh, zo'n coaxiaal ding kan iedereen mee vliegen. Voor €45,00 heb je er al uit Hong Kong, en als je gelijk op 2,4GHz wilt €68,00. 8O En die in de filmpjes zijn voorzien van aardig wat hop-ups. Zo direct te zien zijn een ander landingsgestel, carbon staart en vinnetjes, andere rotorbladen, andere canopy en gezien de snelheid waarmee het dingetje ronddraait ook tuningsmotortjes. :?

Dus als je er zo één hebt voor weinig: Ja, ik heb interesse. Zonder tuningsspul: Nee sorry, ik heb al een 47G/Lama v3. :p ;)

helemaal getuned ja klopt.en van die motoren is ook zo ja .zelfde geld voor de accu , zit echt wel power in dat dingetje .

hahahaha ja ik ken het daar , heb er is een loodgieters klus moeten doen . maar dat was neit zo groot daar man .

@ Sleur: Burp had toch een Scalpel in de aanbieding
Geen idee. :? Zou je hem moeten vragen maar hij is net vertrokken naar Italië. ;)

Niet bij jou thuis dus, ik heb nl in dat oude gebouw aan de baanstraat ooit een heel ranzig ;) vriendinnetje gehad en die woningen hadden ook zo`n split level indeling, vandaar .
De Pedagogische Academie (in de wijk beter bekend als de PA Driehoek met het vroegere complex aan de Kees Delfsweg, daarvoor de Bisschoppelijke Kweekschool). Vaag volk woont daar... :?

Wordt er vanavond nog gevlogen :zon:
Nee, helaas niet. Niet dat er grenzen zijn aan het mogen maar er zijn sociale aspecten die je gewoon moet respecteren, kwestie van niet toegeven aan de verslaving. ;)

Wel balen dat het tussen 09:30 en 11:15 uur gewoon compleet windstil was. Had ik mooi de Monsun zijn maiden kunnen geven. :evil: Oh nee, ik wacht nog op een ontvanger. :cry:

Ik zag Bart nog voorbij kachelen, maar ik zat lekker twee verdiepingen hoger dus keek hij vast naar een lege werkplek. :p

Laatst bewerkt:
Lekker makkelijk hoor als je 5 minuten van Hoogtij woont :D. Effe lekker 2 lipootjes leeggevlogen en met een laatste looping in één keer beide vleugels afgerukt 8O
En tot mijn grote verbazing kon ik nog redelijk landen ook dus bleef de schade beperkt tot de vleugels. Moet ook maar iets met koolstof staven gaan doen.

@Gladoor, heb jij nog een kitje liggen?

vleugeltje%20strek%20je.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back