Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als vrouwtjelief niets stiekem anders gepland heeft wel.nog vliegers vanavond ?, ik kan zaterdag niet ,vandaar ;-)
Posted by my asshole
Misschien als ik m`n andere motortje er nog effe in kan peuteren, ben intussen eerst even met de sim aan het knoeien is best wel leuk op grootbeeld, bijna echt :???::wink:
<pats mode on>
![]()
</pats mode off>
Zo, da's zonde van de beamer. Vettigheid kun je er beter afvegen voordat het inbrandt op de lens. 8O :rolling: :? (sorry, vrijdagmiddag hè)bij mij ook vet hoor op de beamer !!
Toch niet al aan het Bier heZo, da's zonde van de beamer. Vettigheid kun je er beter afvegen voordat het inbrandt op de lens. 8O :rolling: :? (sorry, vrijdagmiddag hè)
FF een vraagje waar kan je die smile,s aanzetten of moet je gewoon weten welke code het is want ik zie ze bij mij nergens staan.Eg welroost:
Toch niet al aan het Bier he![]()
Zo, da's zonde van de beamer. Vettigheid kun je er beter afvegen voordat het inbrandt op de lens. 8O :rolling: :? (sorry, vrijdagmiddag hè)
[ IMG]http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/Simmetje.jpg[/IMG]
he, heAls vrouwtjelief niets stiekem anders gepland heeft wel.
Posted an EZ in junkie's....![]()
Hoe komt jouw vrouw nou op mijn lappietoppie![]()
Nog een mazzel dat ze op het scherm is gaan zitten en niet op de antenne van de DX6i. 8O Dan zou je nog moeite gehad hebben om haar eraf te halen. :rolling:
Ja gevonden bedankt :zon:ik denk dat je op meer opties moet klikken peet .
bij mij staan ze standaard al naast het venstertje waar ik de tekst intik
zekerts!!!
FF iets anders? Zijn er mensen die zin hebben een keer te gaan rijden met de bigscale op de MACH? En zo ja, zijn er voorkeuren voor bepaalde dagen?
Da's een knappe pop up.Had graag van de party willen zijn Bym ,maar (slecht excuus weet het ) druk druk druk wil wel een keer mee ben toch wel nieuwschierig
Da's een knappe pop up.Had graag van de party willen zijn Bym ,maar (slecht excuus weet het ) druk druk druk wil wel een keer mee ben toch wel nieuwschierig