Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien als ik m`n andere motortje er nog effe in kan peuteren, ben intussen eerst even met de sim aan het knoeien is best wel leuk op grootbeeld, bijna echt :???::wink:

<pats mode on>

Simmetje.jpg

</pats mode off>

Ik kom wel ff langs vanavond, zei het zonder EZ maar wel met camera :yes: Morgen (en de rest van de aankomende week) ben ik er niet want ik ben druk aan de skilder :D
De EZ ligt nog uitelkaar en nog geen tijd gehad om hem af te ronden :cool:

IMG_6865.jpg

Misschien als ik m`n andere motortje er nog effe in kan peuteren, ben intussen eerst even met de sim aan het knoeien is best wel leuk op grootbeeld, bijna echt :???::wink:

<pats mode on>

Simmetje.jpg

</pats mode off>

bij mij ook vet hoor op de beamer !!

ik denk dat je op meer opties moet klikken peet .

bij mij staan ze standaard al naast het venstertje waar ik de tekst intik

Hoe komt jouw vrouw nou op mijn lappietoppie :rolleyes:

Zoowwwww,jij durft Ferry ;) :rolling:

Was zeker even lachen vanmiddag,ging best goed met die harde wind,stond toch wel een klein vijfje vanmiddag op HT :cool:

Het Graupner propje geeft toch iets meer climbing power,snelheid met het windje in de rug was zeer gaaf en ging echt rete hard :cool: ;)

Denk dat ik vanavond ook nog wel even kom,hangt van Silly af,ik heb al een biertje op dus ga zelf niet meer rijden :shock:

zekerts!!!

FF iets anders? Zijn er mensen die zin hebben een keer te gaan rijden met de bigscale op de MACH? En zo ja, zijn er voorkeuren voor bepaalde dagen?

Néééééé die mensen zijn er niet.
Nee, absoluut niet!

:rolling::rolling::rolling::rolling:

Volgende week vrijdag, te weten 11-07-2008, zal ik op de Mach zijn om mijn brandstof auto in te rijden, en heb ik mijn bigscale ook mee.
Als het goed is dan is Gladoor er ook, en heeft hij ook zijn bigscale mee.
Dat zijn er dan al twee.

Duszzzz :thumbsup:

En ik geloof dat dat lekkere ding hier beneden mij ook heen zou willen ???
(Snoekie?)

Da's een knappe pop up.Had graag van de party willen zijn Bym ,maar (slecht excuus weet het ) druk druk druk wil wel een keer mee ben toch wel nieuwschierig

Ja da's ook lekker, verschuiven we het speciaal voor jou een hele week, ga je weer niet mee, nee da's lekker! :mad::mad:

Néé, daar scoor je geen punten mee loser :rolling:

;) ;)

(kon niet deze vrijdag, was een of ander weekeind vullend evenement voor 40+ mensen ofzo, zelfs de afdeling electro mocht vanavond niet een strainen, heel de MACH is afgehuurd :shock:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back