Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk het wel ;)

Moet er wel bijzeggen dat mijn 3 weken er op zitten en morgen weer aan het "werk" moet, dus ik kan een beetje sjaggie zijn :rolleyes:
ojee, jij sjaggie :confused:, dan blijf ik uit je buurt :mrgreen: ,of beter gezegd ,blijf maar lekker thuis ;), ach kom maar gewoon ,krijg je van mij ook een peukie :thumbsup:

Ja Bart ;) Onderhand heeft bijna iedereen al minstens één EZ versleten dus om een beetje bij te blijven moet je toch echt wel wat uren gaan maken om je 'wings' te behouden :rolling:

Het schilderen schiet al aardig op, morgen de boel aan de achterkant aflakken en dan aan de voorkant beginnen :thumbsup: Ik denk dat ik vanavond ook wel ff kom, zei het weer zonder EZ ;) (ter reparatie want hij is een beetje versleten :D)

ik krijg die kl.te simulators niet an de gang hoor . Steeds krijg ik dat er geen controller gevonden word . met welke sim dan ook .

dat is het niet denk ik want in configuratiescherm en dan spelbesturing word hij wel herkend en kan ik hem ook calibreren.

zitten nu in het amsterdamse bos , inmiddels heeft de fox meer gevlogen dan de ez , straks nog ff uit eten en daarna naar ht ,ben er rond 19;30 ,schat ik in
Posted via Mobile gezin

welk simpakket heb je dan ?en wat heb je ervoor betaald?
Ik vlieg met Phoenix Sim. Voor vliegtuigen wat beperkt qua selectie maar voor heli's schijnt hij toch prettiger te zijn dan AFPD of Reflex (van heb horen zeggen). Alleen AFPD en Reflex zijn aanmerkelijk duurder dan Phoenix. Ik heb er € 125,00 voor betaald, inclusief USB-adapter en een verloopkabel naar keuze (standaard 3,5mm steker die op o.a. Graupner en Spektrum past).

windffgmt.png

Dat gaat hem niet worden straks op HT (windje 5-6 is me ff te gek als amateur zijnde) :???:

ok maar waarom zou een niet legale versie niet goed werken dan ?
Geen idee, maar ik heb nu eenmaal ontelbaar veel keer meegemaakt dat een hacky-cracky-versie toch net even niet goed werkt of vreemd doet op de momenten dat het leuk begint te worden en je soms een uur aan het knoeien bent om een update weer werkend te krijgen. Een legale versie een kwestei van updates downloaden, installeren en hatsekidee verder zonder problemen en zorgen.

Tevens is het zo dat ontwikkeling van dergelijke software een dure aangelegenheid is en de afzetmarkt klein. Om de kosten leuk te houden wordt er weinig aand verdient (veelal beginnen de sims met een uit de hand gelopen hobby-project). De kosten van een sim verdien je best vlug terug als je het in verhouding tot telkens nieuwe onderdelen kopen ziet.

En piep niet over de kosten want je geeft wel 1000 euro uit aan een heli of vliegtuig. Dan kan die 125 euro er ook wel vanaf. Die kun je ook tijdens regen-/stormachtige dagen gebruiken.

Dat gaat hem niet worden straks op HT (windje 5-6 is me ff te gek als amateur zijnde) :???:
Van Wiki: Windkracht 4 - Papier waait op, haar raakt verward, geen last van muggen meer.

Da's mooi want op HT ligt weinig papier, mijn haar maak ik me niet echt zorgen om en het is fijn dat er geen muggen zijn want die zijn rete-irritant als je aan het vliegen/rijden bent. :rolling:

-edit-
Wie heeft er een piepschuimzaag? Je weet wel, zo'n brok weerstanddraad waar je een dikke voeding op zet en heel netjes met de gloeidraad figuurtjes kunt uitzagen.

Laatst bewerkt:
Wanneer gaan we het weer eens over autos hebben? :D

Vliegen is voor mietjes :p
Autorijden is erg lame. Zo makkelijk om 2-dimensionaal te bewegen en als dan iets niet lukt gewoon even te stoppen. Vliegen is 3-dimensionaal en even stoppen is er niet bij tot je weer op de grond staat. Dus rijden is zoooooooooo voor rookies. :p

Van Wiki: Windkracht 4 - Papier waait op, haar raakt verward, geen last van muggen meer.

Da's mooi want op HT ligt weinig papier, mijn haar maak ik me niet echt zorgen om en het is fijn dat er geen muggen zijn want die zijn rete-irritant als je aan het vliegen/rijden bent. :rolling:

-edit-
Wie heeft er een piepschuimzaag? Je weet wel, zo'n brok weerstanddraad waar je een dikke voeding op zet en heel netjes met de gloeidraad figuurtjes kunt uitzagen.

alstu .....

Hot wire cutter for polystyrene foam

en nog 1

Silicon Chip Online - Build A Hot Wire Cutter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back