Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Wiki: Windkracht 4 - Papier waait op, haar raakt verward, geen last van muggen meer.

Da's mooi want op HT ligt weinig papier, mijn haar maak ik me niet echt zorgen om en het is fijn dat er geen muggen zijn want die zijn rete-irritant als je aan het vliegen/rijden bent. :rolling:

-edit-
Wie heeft er een piepschuimzaag? Je weet wel, zo'n brok weerstanddraad waar je een dikke voeding op zet en heel netjes met de gloeidraad figuurtjes kunt uitzagen.

Die eerste heb ik wel liggen voor je Sleur dan moet je alleen dat draad even zelf maken.
Neem hem morgen wel mee naar de zaak.

Laatst bewerkt:
@gladoor : weet jij of er ook behuizingen van sefvo,s te krijgen zijn voor robbe futaba s9250??? aan 1 kant is het ophangpunt afgebroken namelijk. :o

@Gladoor: Toppertje, nu moet ik morgen wel langskomen. ;)

@pieter-b: Ja, die bestaan als apart serviceartikel (net als de tandwielen). Alleen geen idee welk nummer het is, moet ik even opzoeken.

@HT-vliegers: Hier in 0251 regent en onweert het. :evil: Dat wordt knutselen vanavond. :D

peet kan jij dat meebestellen als je weer bij robbe besteld ?

Ik zoek het nummer wel op dan .

windffgmt.png

Dat gaat hem niet worden straks op HT (windje 5-6 is me ff te gek als amateur zijnde) :???:
Er staat geen suggie wind SLAPPE

ik ga zo ook die kant op . het is droog en volgens de radar blijft dat zo :p
Dan is jouw radar duidelijk stuk want zo af en toe komt het in 0251 met flinke druppels naar beneden. Heb je wel de goede firmware in je radar zitten. 8O :lol: ;)

Er staat geen suggie wind SLAPPE
Stilte voor de storm? 8O ;)

pieter-b zei:
bedankt sleur maar ik zoek voor de s9257 een case set .

Ik heb de hele lijst gevonden maar ik zie de s9257 er niet bij :mad:
Alstublieft: de specificaties en de onderdelenlijst. Is niet zo moeilijk om te vinden, toch? ;) :p

Ik weet niet of AFPD multi-player support heeft maar in Phoenix kun je met z'n allen tegelijk simmen. Kunnen we toch nog bashen als het rot weer is. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back