Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
netjes hoor siggy , nu nog een vanglanding en je hebt je ht diploma ;-).

Zo nu weer verder skilderen ...................

Posted by a nice guy

Staartje/rudder heb ik al, indien je er een wil met aanstuurbevestiging en je hebt er eentje zonder dan mag je ook ruilen als je wilt, mijnes is nieuw en er zit al een controlhoorntje op en zoals je weet gebruik ik mijn rudder toch niet en zou zonder dat stukje plastic mooier vinden :yes: .

Maar staartvleugel zou ik geweldig vinden ! :worship:
Nah, je weet wel wat ik bedoel... ;) :p Ik heb het vleugeltje alvast achterin de auto gelegd, anders vergeet ik hem weer. :?

*mompelt iets over een zeker merk limonade-reclame*

man man man , ik bel net motorenco even op ,om te vragen of ze ook 3x8x3 lagertjes hebben . ja die hebben ze !!

25 euro per STUK !!!

ik zeg dan laten we het even over gaan ,( d.biel):mad:

man man man , ik bel net motorenco even op ,om te vragen of ze ook 3x8x3 lagertjes hebben . ja die hebben ze !!

25 euro per STUK !!!

ik zeg dan laten we het even over gaan ,( d.biel):mad:
Heb je wel gezegd dat het om millimeters ging? En je moet niet vertellen dat je particulier bent. Waarschijnlijk als je het hele doosje had gekocht, was je hetzelfde kwijt alleen had je er 99 gratis bij gekregen.

ja heb echt mm gezegd , en hij zei zelfs dat ik mazzel had als het 25 euro was .

WTF was het voor een lager, met keramische kogeltjes? en met grote partijen worde ze wel goedkoper of betaal je daar dan ook de volle mep voor.

images

hier heb je een slot:p

:Dwie is die kale op de foto ?

hij komt mij bekend voor:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back