Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
voor alles was het vandaag schijtweer,

ben benieuwd wie er gaat beginne met modeltreintjes
hahahaha:p

of slotracen.

Mijn "voorspelling" is dan ook dat over een jaartje van nu jullie uit elkaar vallen......

Ben jij soms een broertje van Jamanda ofzo :rolling:
Wij hebben hier geen behoefte aan een profeet hoor, wij geloven en hebben vertrouwen in ons groepje
dus 'cut the crap' :banana:

kunne we niet een aantal bushokken score om naast elkaar op HT te zette, staan we teminste droog en met een beetje mazzel uit de wind
het lijkt wel winter in dit kikkerlandje.

en ik wil me niet verlagen met het slotrace en treintjes niveau:p:p:p
(excuus voor de belangstellende onder ons)

Ben jij soms een broertje van Jamanda ofzo :rolling:
Wij hebben hier geen behoefte aan een profeet hoor, wij geloven en hebben vertrouwen in ons groepje
dus 'kut te krap' :banana:

Wij geloven maar in één god, en dat is de god van de lucht genaamd 'Multiplex Easystar'
De god van de grond heeft ons verlaten, HPI Baja ;)

Die twee gaan echt niet samen :nooo: Voor je het weet spat de god van de lucht uitelkaar op de god van de grond :worship:

Wat loop ik nou weer slap te ouwehoeren :lol: zullen de verfdampen wel zijn :rolling:

Wij geloven maar in één god, en dat is de god van de lucht genaamd 'Multiplex Easystar'

hmm ook de baja had easystar ambities:p alleen het sturen in de lucht was wat minder

Die twee gaan echt niet samen :nooo: Voor je het weet spat de god van de lucht uitelkaar op de god van de grond :worship:

Wat loop ik nou weer slap te ouwehoeren :lol: zullen de verfdampen wel zijn :rolling:

HUH ?????????????????????????????????????????????????????

Je begint te ijlen Philllllllll .

waarom denk je dat ik zo een mooie veldmasker op mn gezicht draag:p

Jij:confused:

kobussss.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back