Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net lopen klooien met de regelaar,na het laden van de batterij reageerde de motor niet meer op het gas :(

Dus even de regelaar opnieuw programmeren denk je dan :confused:
Liep te klooien met die pieptoontjes,maar de juiste combinatie kwam er niet in voor :mad:

Na een vijftal minuten klooien,een steekvlam en een hoop rook en klaar is de Robbe Roxy 720 :roll:

Iemand toevallig nog een regelaartje liggen :worship:

Ik snap hier echt geen ruk van :confused:

:schrik: das mooi fuck marcel

Ik heb nog wel de bon uit bussum :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Net lopen klooien met de regelaar,na het laden van de batterij reageerde de motor niet meer op het gas :(

Dus even de regelaar opnieuw programmeren denk je dan :confused:
Liep te klooien met die pieptoontjes,maar de juiste combinatie kwam er niet in voor :mad:

Na een vijftal minuten klooien,een steekvlam en een hoop rook en klaar is de Robbe Roxy 720 :roll:

Iemand toevallig nog een regelaartje liggen :worship:

Ik snap hier echt geen ruk van :confused:
Klinkt alsof je iets geprogrammeerd hebt waardoor de spanning te hoog werd, bijvoorbeeld dat de BEC op tilt ging door overspanning. Het los laten draaien is inderdaad niet goed omdat er flinke tegenstromen door timingproblemen kunnen ontstaan. Maar in dat geval zou de stroombegrenzer van de regelaar in moeten grijpen.

*is gelukkig met zijn te dure Graupner regelaars* ;)

Ik heb nog steeds gene sim aan de gang trouwens .

wat voor zender gebruik je ?
Legale Windows, legale sim software, je eigen zender (elk merk voldoet, van E-Sky flutding tot high-end 18 kanaals digitaal). No problemo. :p

Op mijn Phoenix Sim kan ik mijn Spektrum DX6, Spektrum DX6i en Graupner zender (van de Lama v3) met meegeleverd verloopsnoertje zonder problemen gebruiken. Plug & Play all the way. :yes:

Klinkt alsof je iets geprogrammeerd hebt waardoor de spanning te hoog werd, bijvoorbeeld dat de BEC op tilt ging door overspanning. Het los laten draaien is inderdaad niet goed omdat er flinke tegenstromen door timingproblemen kunnen ontstaan. Maar in dat geval zou de stroombegrenzer van de regelaar in moeten grijpen.

Ik heb de motor geen moment onbelast laten draaien,anders nog,hij ging niet eens draaien :confused:
Ook de combinatie van piepjes klopte naar mijn mening niet.
Bij lipocellen zou hij lang kort lang moeten piepen,maar kreeg dit niet voor elkaar.
Vond trouwens ook dat hij erg warm werd,te warm naar mijn mening :(

@ Fritsie

Weet niet of dit onder de garantie valt maar we kunnen het natuurlijk proberen ;-)

@ Bym

Tsja,ik heb zelf dus ook geen enkel idee wat er nu mis ging ?
Als mijn motortje maar geen schade heeft opgelopen.

kan ook zijn dat je regelaar wel nog werkt maar dat de onboard bec eruit gefikt is .

ik heb een regelaar van protech gekocht toen , 50 euro was ik kwijt 40 ampere is hij .

Die Siggy had was iets van 19 euro, dus idd geen risico lopen door hem nog eens aan te sluiten, straks is je EZ vaporized :(
Je kan ook een Castle Phoenix 45A kopen voor 120 euro :rolleyes:

Voor de FG?

V8-1.JPG

Voor meer info klik hier.

@ BYM

Waar was je vrijdag. Ik heb je niet gezien.... :(

@ Tja das mooi spul hé sime enja heb al 1 besteld voor de HPI BAJA 5B,meen

dat siggery er ook 1 wou voor z'n vlieg-monster,gr.Dr.Dre.;)

Voor de FG?

V8-1.JPG

Voor meer info klik hier.

@ BYM

Waar was je vrijdag. Ik heb je niet gezien.... :(

Leuk blokkie :p

En erhm, waar ikw as vrijdag?
Het regende koeiendruppels, ik had toch gezegd indien het droog zou zijn ik naar de MACH zou gaan? Ik ga niet in de regen rijden, of in de regen staan joh ....., aanstaande vrijdag weer een poging :thumbsup:

Als in:
Ik werk
Jij werkt niet
Hij werkt wel
Zij werken soms
Wij werken als het uitkomt
??????????

Vreemd dat het werkt want het heet eigenlijk Aerofly (Appeltje en Eitje andersom). :?

*komkommertijd zeker*

Sleur je lnlt weer lekker uit je nek ;) Tijd om vanavond een pilsje te pakken bij de club :yes:

Als in:
Ik werk
Jij werkt niet
Hij werkt wel
Zij werken soms
Wij werken als het uitkomt
??????????

Vreemd dat het werkt want het heet eigenlijk Aerofly (Appeltje en Eitje andersom). :?

*komkommertijd zeker*
:2gunfire::sniper::sniper::2gunfire::2gunfire:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back