Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk die rust,verder niets te melden ;)

Of toch wel,ik ga morgenmiddag even naar 2 brothers,iemand zin om mee te gaan :lol:

Nou :D

De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht:
  1. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.

En weer een stapje verder :p

landingsgestel is klaar , het begint nu toch een serieuze trainer te worden , opstijgen en landen moet nu netjes gebeuren ,en een ongelukkige landing is fataal :)
het gestel voelt sterk aan ,en netjes landen moet geen probleem zijn ,maar goed ....DIT IS EEN TEST ;)

nu ff op het plein taxiën en de motor afstellen zodat hij wel genoeg power levert ,kan ik wel gebruiken omdat hij toch iets zwaarder is dan de electro versie :lol:

misschien gaat hij vanmiddag zijn 1ste test vlucht maken ,dit kan spontaan gebeuren ,en veel mensen erbij is niet zo'n prettig gevoel ,als dit op volle toeren met draaiende prop op je land , ga je het pas veel later navertellen :lol:

IMG_1380.jpg

IMG_1383.jpg

IMG_1385.jpg

IMG_1386.jpg

wow wow wow ,haahahaha niet normaal wat je ervan gemaakt hebt man !!!

Is hij ook perfect in balans enzo ?

wow wow wow ,haahahaha niet normaal wat je ervan gemaakt hebt man !!!

Is hij ook perfect in balans enzo ?

Hij is geheel uitgebanceerd ,van voor naar achteren en van links naar rechts.
ik had nog een berg gewichtjes over van de x-ray ;)

als je goed kijkt op de staartvleugel zie je er 1 zitten ( koper)

nou ik hoop niet dat je hem meteen de grond in boort straks....

ik wens je een behouden maiden toe:p

kan je het niet ff filmen met een capcam ? fototoestel op filmstand op een petje geplakt .

mussen zie nicht arbeiten dan :confused:

ik weet nog niet hoelaat ,het weer is ook niet echt lekker , en moet nog enig afstelwerk verrichten :)

Vakantie :D En later op de dag geeft ook niet ;)
Ik heb ook nog 2 accu's voor je liggen (of voor je broer)

anders even mijn tel. per pb, kun je me bellen of je gaat. Dan neem ik ook ff de Calmato mee om te taxieen :wink:

Laatst bewerkt:
taxieeen hahahaha mietjuhhhhhhhhhhhh. meteen in de lucht gooien man :Dnet als de easystar, gaan met die banaan;)

IMG_1380.jpg

[ IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/IMG_1383.jpg[/IMG]

[ IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/IMG_1385.jpg[/IMG]

[ IMG]http://i273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/IMG_1386.jpg[/IMG]

Schitterrend gedaan man :worship:, heel benieuwd hoe dit vliegt, alleen die kleur, lijkt wel h**renkotsgroen :schrik:

Schitterrend gedaan man :worship:, heel benieuwd hoe dit vliegt, alleen die kleur, lijkt wel h**renkotsgroen :schrik:
Daarom gaat-ie ook ergens anders vliegen. Als dit gedrocht in het moeras geraakt, vind je hem nooit meer terug. Heel misschien als de motor nog loopt dat je hem op het gehoor terug kunt vinden. :rolling:

owauw wat vloog dat mooi zeg ,echt subliem :cool:

oke nu serieus , ik ga hem om 15;00 u loslaten op ht , 1ste rotonde .
dus kan niemand zeggen dat ik het niet aangegeven heb ;)
het word waarschijnlijk toch een werp start omdat ik tijdens snelheid maken niet kan sturen :(, dus bym ; mee sturend achterwiel is wel een pre ( volgende knutsel opdracht ), of mijn richtingsroer weer monteren , deze zit er nu niet op :)

phil is er ook om eea vast te leggen :cool:

Zal er vast wel een voor PAPA ook bij zitten 4stuks pffffffff uitslover
p.s wanneer moet er gesmeerd worden;)
Of mag je ze alleen uit de boom halen :rolling::rolling:
Nee, deze zijn echt voor de kids. Ik heb mijn gepimpte Fox. ;) En inderdaad wat extra want er zullen er wel in de bomen eindigen met de vakantie. :? :cry: :puppydogeyes:

Over een week of drie dan is het plafond weer dicht. Dan moet nog even het stucwerk eraf (is door vocht erachter van de muur gekomen) en opnieuw mortel erop. Daarna is u aan de beurt. :D Eerst kamperen... :p

images

vanmiddag me nieuwe kist opgehaald:cool:
ze hadde geen rooie, dan maar lekker orgineel:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back