Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
7 man zijn naar Purmerend vertrokken, 5 die-hard rijders/vliegers zijn op Hoogtij gebleven en de rest, zo'n 8 man, waren ééndagsvliegen ;) de mensen die dus gewoon een autotje kopen en er na 5 keer achterkomen dat dit niks voor hun is.

Voor mij was dit dus de rede dat ik lid ben geworden van de club in Heemskerk, ieder gaat gewoon zijn eigen weg :yes:

Verder kunnen we wel weer oude argumenten oprakelen en hele discussies gaan voeren maar daar word de sfeer ook niet beter van.

(Dit bericht kan wat geirriteerd overkomen, dat komt omdat dit mijn laatste vakantiedag is :wink:)

Idd phillie iedereen moet gewoon lekker doen waaar hij of zij zich prettig bij voelt :yes:

Verder basta :cool:

p.s. maandag voelt het gewoon weer als van ouds :)

Maar je gaat mij toch niet vertellen dat het sfeertje van vorig jaar er nu ook is?
Ik vind het niets uitmaken. Voor mijn gevoel is de sfeer er niets minder om bij mij en de groep die nu vliegert. Sterker nog, het vliegen met de EZ's heeft een extra dimensie toegevoegd: Creatief knutselen.

Wat ik wel merk is dat er een aantal zijn die in heel korte tijd over-enthousiast zijn geraakt en daardoor op tijden gaan vliegen waarop de rest niet kan. Hierdoor versnipperen de vaste tijden waarop mensen gaan. Als er vrijdagmiddag gevlogen wordt en ik sta vrijdagavond (wat in principe de HT-avond was geworden voor de zomermaanden) alleen op het veld met nog één of twee toeschouwers, dan vind ik dat ook goed en kom ik een volgende keer niet als er 's middags gevlogen is. Dat vind ik wel jammer, maar is ook het gevolg van het niet club-verband met vaste tijden.

(Dit bericht kan wat geirriteerd overkomen, dat komt omdat dit mijn laatste vakantiedag is :wink:)
Hahaha, die van mij is vandaag begonnen. :p :rolling: :fuckyou2:

*bukt snel weg voordat philliams ergens mee gaat gooien*

als iedereen weer terug is van vakantie ,spreken we toch gewoon opnieuw een vaste dag ( avond) af .
we zouden dan met tenminste 9 vliegers moeten zijn , en nog een aantal rijders erbij , moet toch gezellig zijn ;)

nogmaals zou ik het ook leuk vinden om bijv met savage of baja rijders wedstrijdjes te houden , maar in je uppie doelloos rondjes rijden, verveelt ook snel :puppydogeyes:

u roept maar ...................dus

als iedereen weer terug is van vakantie ,spreken we toch gewoon opnieuw een vaste dag ( avond) af .
we zouden dan met tenminste 9 vliegers moeten zijn , en nog een aantal rijders erbij , moet toch gezellig zijn ;)

nogmaals zou ik het ook leuk vinden om bijv met savage of baja rijders wedstrijdjes te houden , maar in je uppie doelloos rondjes rijden, verveelt ook snel :puppydogeyes:

u roept maar ...................dus

RoeoeoeoeoeP

Tuurlijk wordt het na de vakantie wel weer wat drukker maar het lijkt wel of we weer in herhaling vallen (we zijn toch nog niet oud genoeg om seniel te worden, alhoewel, volwassen kerels die met autootjes en vliegtuigjes spelen :confused:).
Mensen maken keuzes, of voor hun gezin, purmerend, vliegen in heemskerk, voor helemaal niks meer of voor whatever, maar het rijden op HT blijft wel trekken en de meesten onder ons houden ook wel minstens één auto (ik heb er nog maar 8.) dus dat trekt heus wel weer aan :bday:. Maak je verder niet druk en geniet van de middagen of avonden dat je er wel met een paar man staat :p

Maak je verder niet druk en geniet van de middagen of avonden dat je er wel met een paar man staat :p
Ja precies, ook met drie man kan het gezellig zijn :D
Als ik dan toch alleen moet vliegen, dan in Heemskerk met mooi kort gemaaid gras dus geen zand in je hele vliegtuig (zelfs tussen de cellen van de accupack en in de ontvanger die weggewerkt zitten, net als je broodje op het stand waar om de één of andere reden toch altijd weer zand tussen zit :evil:). Da's dus precies de reden waarom er een serieuze kist bij komt, die zal HoogTij niet zien. Voor HoogTij heb ik de EZ en binnenkort is de Savage ook weer helemaal up-and-running.

Maar ik trek het me inderdaad wel aan als iemand zegt dat het niet zo is als dat het "vroeger" was. Dat vind ik namelijk een lamme uitspraak. Het is misschien anders dan het vroeger was, maar twee jaar terug was het ook anders dan vorig jaar. De gezelligheid, spontaniteit en behulpzaamheid is er niets minder om. Er is alleen een verschuiving in interessegebied.

ligt eraan ook aan welke drie man :D
Ja, gezellig met jou en Danny. :? :rolling: :mrgreen:

Maar ik trek het me inderdaad wel aan als iemand zegt dat het niet zo is als dat het "vroeger" was. Dat vind ik namelijk een lamme uitspraak. Het is misschien anders dan het vroeger was, maar twee jaar terug was het ook anders dan vorig jaar. De gezelligheid, spontaniteit en behulpzaamheid is er niets minder om. Er is alleen een verschuiving in interessegebied.

Schijnbaar vat je dit toch persoonlijk op :rolleyes:

Ik geeft alleen aan dat IK het vorig jaar gezelliger vond en dit heeft natuurlijk niets te maken met wie er niet meer komen en dit jaar voor het eerst op hoogtij komen.

Tijd zal het leren :rolleyes:

Misschien had die knaap van een aantal pagina's geleden toch wel een beetje gelijk en bloed het een beetje dood.
:p
Zal ik nog een duit in het zakje doen?

de rc hobby is nu eenmaal leuker in groep verband ,of dat nu auto's of vliegers of bootjes zijn .
En uiteindelijk gaat alles vervelen ,ook het vliegen ,dat merk ik al bij mijzelf :shock:,daarom begin ik al aan zelfmade projecten.

Alles wat nieuw is, is leuk... tot je het aardig onder de knie hebt, dan is de uitdaging ervanaf.
Ook vliegen is leuk, ga maar iets van een competitie opzetten, verplichte figuren vliegen ofzo, weet ik veel....

waren ééndagsvliegen ;) de mensen die dus gewoon een autotje kopen en er na 5 keer achterkomen dat dit niks voor hun is.

Dit is ook een groot probleem binnen onze hobby, ik zie het nog vaak zat gebeuren, zelfs op clubs, zoals de MACH.
Mensen zien het, en willen het ook... zonder zich van te voren goed te hebben in (laten) lichten....
Deze nieuwkomers willen ook vaak meteen meekunnen met de "toppers" die al wat langer de hobby beoefenen, en dat gaat ze dan uiteindelijk erg veel geld kosten, waardoor ze dus afhaken......

Wat heb ik weer lekker gereden met de BAJA 5B.

Misschien dat ik al snel lid word bij peter , begin ik doordeweeks een avondje te oefenen en gezellig is het er altijd :D

@ Ja dat is zo Fritsie het schijnt dat gladoor er ook een DARK-ROOM:yes:

heeft??,ik zelf film dan een beetje snap ie:rolling:, En wat heb ik weer lekker

gereden met mijn HPI Baja 5B Met MX bandjes wat rijdt dat super

zeg:thumbsup:,Tja vliegen is niks voor MOI (heb hoogte-

vrees!!:hammer:),gr.Dr.Dre.;)

Ik blijf ook thuis :yes:

goed zo jongen ,zo hoort het 8O

zondag ga ik zeker vliegen , dan is de ez van mijn neef ook klaar , de funliner klaar , de extra ez misschien klaar , en de ez nitroliner wellicht ook .

dus dat is al weer 2 man voor de zondag avond ,wie owie nog meer :confused:.

bij aanwezigheid van minimaal 6 rc auto's ,neem ik de baja ook mee :yes:, danwel lekker over de baan met de kombocht scheuren met zijn alle tegelijk :p

goed zo jongen ,zo hoort het 8O

zondag ga ik zeker vliegen , dan is de ez van mijn neef ook klaar , de funliner klaar , de extra ez misschien klaar , en de ez nitroliner wellicht ook .

dus dat is al weer 2 man voor de zondag avond ,wie owie nog meer :confused:.

bij aanwezigheid van minimaal 6 rc auto's ,neem ik de baja ook mee :yes:, danwel lekker over de baan met de kombocht scheuren met zijn alle tegelijk :p

Zondag is de vrouw aan het stappen in amsterdam dus ik denk dat ik er niet bij ben :? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back