Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, je kan er maar een paar hebben danZie je goed kobus laatste keer springen en gek doen koste me 3 tankjes
Die tijd heb ik gelukkig al gehad , die twee knurken van mij regelen het lekker helmaal zelfNet terug van verjaardag ga nu lekker en tukkie doen morgen vroeg staat er weer een klein snoekseltje te springen :sleepy::sleepy:![]()
Mogge
Weer een lekker zooitje kl#te weer word echt wel tijd voor de zon
Ja altijd handig een voorraad en die kleine stond al om half 8 te trappelen en wat betreft het weer donderdag mijn laatste werk dagjeOke, je kan er maar een paar hebben dan
Die tijd heb ik gelukkig al gehad , die twee knurken van mij regelen het lekker helmaal zelf
Als het goed is word het na dinsdag beter![]()
Ik heb gehoord dat volgende week Donderdag de zomer gaat beginnen
Het ziet er weer niet naar uit dat het vandaag erg druk gaat worden op HTnweer: het regent hier de hele ochtend al en er komt nog meer aan
Hoop inderdaad dat het volgende week weer iets beter gaat worden want op het moment lijkt het meer herfst dan zomer in Nederland![]()
Idd, dan kan eindelijk de Calmato eens de lucht in![]()
Mijn calmato is ook bijna zover, alleen 1 vraagteken is me gewichts verdeling, waneer ik alles volgens beschrijving dr in heb gefrot kiept ie alsnog naar achter, zo zag ik dat in jou EP versie een brok lood zit, alleen nu is mijn vraag of dat ook een optie in de brandstof versie
heb dr nu 150 gramm dr in geplakt om te voorkomen dat ie naar achter kiept,
gr danny
Ik heb gehoord dat volgende week Donderdag de zomer gaat beginnen
Het ziet er weer niet naar uit dat het vandaag erg druk gaat worden op HTnweer: het regent hier de hele ochtend al en er komt nog meer aan
Hoop inderdaad dat het volgende week weer iets beter gaat worden want op het moment lijkt het meer herfst dan zomer in Nederland![]()
Dat is een punt van de Calmato, je moet bijna een loodfabriek mee de lucht innemen :grin:
tja wat een zooitje , ben deze week nog vrij ,en dan weer lekker werken, het gewone ritme weer terug, ik ben niet echt een vakantie man :roll:.
vanavond of namiddag even naar ht om de ex ez van fritsie te testen , ik heb het hoogteroer eruit gesneden en voorzien van scharnieren en alles nagelopen ,standaard motor erin .
straks dus de maiden en ook de 2e maiden v/d nitro ez met blok bovenop, als dat ook niet werkt ,houd ik het bij electro :roll:
![]()
ik doe wel mee
voor wanneer wil je weten wat ik wil hebben ?
@ Bym
Inderdaad erg handig die magneetjes,ik heb er ook het 1 en ander over gelezen.
Vooral voor in de vliegels van de EZ erg makkelijk en schijnt prima te werken
So Count me in voor een paar setjes vleugelmagneetjes![]()
Nou liefst vandaag nog dan kan ik vanavond bestellen
Da's mooi
Even concreet, welk model en hoeveel wil je er dan
Om 2 vleugels tegen elkaar aan te plakken heb je er 4 nodig, en voor cabinedeksel 8 ofzo ?
Welke lijmsoort had jij in gedachten om ze in de vleugels vast te zetten ?
ik schat in dat we om 15;00 op ht zijn
af en toe een buitje neem ik voor lief
Smelt het elapor niet weg door dit goedje dan ?