Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het spreekwoord luidt niet voor niets: Berouw komt na de zonde Koos :oops:
Ik heb wel met je te doen hoor,ik zou je bijna komen helpen zodat je nog wel wat vrije tijd voor jezelf zou overhouden ;)

Met de nadruk op : bijna , zeker :lol: ;)

Ach je doet allemaal wel eens gek :zon:

Dat is waar , maar dit is wel heel gek :( :rolleyes:

@ Phil. niet zo mieterig hoor , gewoon zelf landen , het is toch zo lekker goedkoop , crashen met een vliegtuig :rolleyes: ;) :lol:

Hehe, weer eens wat anders: Offroaders Bash in Verkeerspark Assen. :? :lol:

Vanavond kwam er heel laag en heeeeeeel langzaam vliegend een full scale dubbeldekker voorbij. Overdag zijn hier heel wat kleine toestellen te bewonderen, vliegveldje zit om de hoek. ;)

Lekker de polo aan en knallen met die hap :lol:

Over twee weken (eigenlijk mijn vierde week) :mad: zijn wij op het RDW. terrein aan het werk naast vliegveld Leystad , waar je ook gewoon een tweezitter kunt huren per half uur , wat een maat en ik ook een paar jaar geleden gedaan hebben , en dat is erg leuk want de instucteur stijgt op en land maar jij mag voor de rest vliegen , hele leuke ervaring en ik kan dit iedereen aanraden :cool:

hey kobus ; we kunnen straks met zijn alle op rt4.

een nieuw programma ; HELP MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY :rolling:daar pas ik wel in thuis ...:rolleyes:

ps ; de fox is bijna klaar ,gaat morgen mee ,dan wel alleen sturend , balans is goed gelukt .
dus morgen maar ff meeliften op iemands ez :p

Lekker de polo aan en knallen met die hap :lol:

Over twee weken (eigenlijk mijn vierde week) :mad: zijn wij op het RDW. terrein aan het werk naast vliegveld Leystad , waar je ook gewoon een tweezitter kunt huren per half uur , wat een maat en ik ook een paar jaar geleden gedaan hebben , en dat is erg leuk want de instucteur stijgt op en land maar jij mag voor de rest vliegen , hele leuke ervaring en ik kan dit iedereen aanraden :cool:

Ik weet het Kobus :
Hier nam ik even een foto, en mocht ik daarna weer verder sturen, of moet ik knuppelen zeggen :p

mike1.jpg

En hier was ik dus de bestuurder voor een uur van :

mike2.jpg

Ohw btw :

@Philliams:

Zag er goed uit knul, mooie kist ook trouwens! Nou oefenen op je 8jes, en op low speed low pass fly by om landing te simuleren en daadwerkelijk eens zelf te kunnen gaan landen en dan op naar je brevet :thumbsup:

@Pieter-B

Ook jij gaat vooruit ik zou hem niet eens omhoog hebben durven doen met die wind :shock: , nou nog rondjes over het veld ipv op de pas ;)
Ziet er trouwens mooi uit man je chopper!

Neem wel ff een rol ductape en een tube UHU-PÖR mee voor het geval je mocht crashen :rolling:

@Pieter-B

Ook jij gaat vooruit ik zou hem niet eens omhoog hebben durven doen met die wind :shock: , nou nog rondjes over het veld ipv op de pas ;)
Ziet er trouwens mooi uit man je chopper!

Jaaa, respect voor Pieter :yes: wat een wind en dan nog wel gaan vliegen (lees hooveren)

man man man , wat zijn jullie toch een stel poepies he .:p

Ik vind dat phil alle lof verdient met z,n 2e keer vliegen , wat vloog die lekker zeg . Vooral die landing was super !!!;)

En wil jij niet zo op m,n meisje zitten g..len ja :cool:

Ik vond het wel gezellig vandaag ja , maar vind het jammer dat ik nog niet echt kan rondvliegen met de heli.

@Bym : zou willen dat ik iets anders kon zeggen tegen je , maar veel sterkte morgen ...

hey kobus ; we kunnen straks met zijn alle op rt4.

een nieuw programma ; HELP MIJN MAN HEEFT EEN HOBBY :rolling:daar pas ik wel in thuis ...:rolleyes:

We moeten jou daar idd. maar voor opgeven ;) :lol: pb. je gegevens maar even door , dan geef ik je wel op :cool:

@ BYM , Sterkte vandaag !

Ik word net wakker achter mijn pc, met mijn slaapzak aan en poes op schoot :p ze heeft gewoon de hele nacht bij me gelegen :)

(Ik heb een luie stoel waarin je kan liggen met voeten omhoog als bureaustoel ;) )

Ach ik ben wel verdrietig, maar als ik zo naar haar kijk is het echt het beste wat we kunnen doen voor d'r, dit is ook geen leven.

Dank guys!

@Kobus

Snachts werken aan je huis, en overdag hobbyen een optie ?

Laatst bewerkt:
ik hoop dat we het droog houden vanavond , er zijn pittige buien voorspeld , hopen dat het allemaal bij sleur valt 8-O:rolleyes:.

ik neem mee de rc fox, baja, funliner :p
rond 19;00 u ?

heren en dame,

Omdat ik mijn vrije tijd graag op een andere manier wil gaan indelen heb ik besloten definitief met de rc -auto hobby te stoppen.

Max houd zijn Savage en uiteraard een koffertje met reserve onderdeeltjes.
Al het andere rijdende rc spul gaat de deur uit.

De vliegtuigen blijven en de rest gaat weg.

Ik had/heb het erg druk met mijn bedrijf en dat zal de komende periode niet minder worden.
Er is de laatste tijd al door diverse Hoogtijers het een en ander gezegd over de verdeling tussen vrije tijd en hobby en de aandacht voor het gezinsleven....

Daar heb ik nu een betere balans in aangebracht... =>meer tijd voor familie en thuissituatie & minder tijd voor de rc-hobby.

Ik zal heus nog wel eens op Hoogtij te vinden zijn en anders zeker bij de Aeroclub Heemskerk...

tot later! :bye:

Laatst bewerkt:
@ Junkie: is goed :yes: (hopend op droog weer)

@ Bart: Jammer maar die keuze had ik ook al gemaakt :( geen auto's meer, maar wel meer concentreren op het vlieggebeuren :D
P.S. Ik ben erg benieuwd hoe je Twinstars gaan vliegen :yes: ;) ;)

ga eerst eens een rondje vliegen om te kijken of je het wel leuk vind ;)
na heel wat vlieguren ,vind ik het ook wel weer leuk om even rond te raggen met de baja ( denk ik )
maar het gezin is idd belangrijk , en je zolder een beetje saneren kan ook geen kwaad :cool:

greetz

of tot vanavond ;)

heren en dame,

Omdat ik mijn vrije tijd graag op een andere manier wil gaan indelen heb ik besloten definitief met de rc -auto hobby te stoppen.

Max houd zijn Savage en uiteraard een koffertje met reserve onderdeeltjes.
Al het andere rijdende rc spul gaat de deur uit.

De vliegtuigen blijven en de rest gaat weg.

Ik had/heb het erg druk met mijn bedrijf en dat zal de komende periode niet minder worden.
Er is de laatste tijd al door diverse Hoogtijers het een en ander gezegd over de verdeling tussen vrije tijd en hobby en de aandacht voor het gezinsleven....

Daar heb ik nu een betere balans in aangebracht... =>meer tijd voor familie en thuissituatie & minder tijd voor de rc-hobby.

Ik zal heus nog wel eens op Hoogtij te vinden zijn en anders zeker bij de Aeroclub Heemskerk...

tot later! :bye:

Je hebt gelijk Bart, als je thuisgebeuren eronder gaat lijden doe je het niet goed, je kunt die keuze beter nu maken dan pas als je opeens heeeeel veel tijd voor de hobby hebt en geen gezinsleven meer.
(wat zal jij een geld overhouden opeens ;))

@Bym, sterkte man, wij hebben pas geleden afscheid genomen van vier katten en ik weet hoe moelijk m`n vrouw het ermee had :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back