Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Pieter-b :
:thumbsup:

@ Bart: Wanneer gaat de Piper de lucht in? :p

voorlopig niet...eerst eens leren vliegen met de EZ* (waar ik ook al geen tijd voor heb kunnen vrij maken :nooo:)

(leuk 'beginnerskistje' :rolleyes: :nooo:)

Daar zijn de meningen dan duidelijk over verdeeld.;)
Een Pipercub staat bekend om zijn goedmoedige vliegeigenschappen en het maakt niet uit of je met een "kleine" of "grote" Pipercub vliegt...
Bovendien heeft een hoogdekker zoals een Pipercub,relatief veel "zelfherstellend" vliegvermogen. (mits hij niet "overpowered" is)...dus stuurfoutjes worden niet zo direct afgestraft als bij andere typen vliegtuigen.(volgens ervaren rc- instructeur piloten)

zozo ben ik ff een daggie op pad :nooo:

Maar zie het zo , aan elk nadeel zit een voordeel :rolling:

Accu's geladen en nu eerst de spullen (vrouw noemt het troep) opruimen. Dan snel naar HT om de BL EZ* de sporen te geven :mrgreen:

Zoals eerder gezegd kunnen die weerlui allesbehalve voorspellen. :?

@Bart: geef eens een richtprijs voor de GPX? Mijn RS4 is nu redelijk afgeragd en de turnbuckles, versnellingsbak en diffs zijn op.

@BYM: Met betrekking tot bovenstaande, wanneer gaat er getraind worden? Zijn er normale tijden want sommige directeuren werken ook op vrijdag. :? ;)

Die weerlui kunnen het weer van gisteren niet eens voorspellen :rolling:

Betreft trainen, tsjah euhhhh, IK heb NU iedere vrijdag vrij, en weet nog niet hoe dat in de toekomst het geval zal zijn :rolling:

Brandstof mag op de MACH maar tot 17:00 uur gereden worden, dus dat is een redelijke beperking zeg maar ....

Verder weinig te melden (anders dan 31 graden in de schaduw en gelukkig wat paniek en even een kleine wind :schrik: in de tent omdat het bier op was 8O).

Verdamme Sleur, ken je toch niet maken :nooo:

Nou, dat hangt ervanaf in welke context je dat bedoelt :confused:

Komt nog wel een keer ter sprake, was iets met patroonherkenning.

Laatst bewerkt door een moderator:
Verdamme Sleur, ken je toch niet maken :nooo:

Komt nog wel een keer ter sprake, was iets met patroonherkenning.

Mijn PB doet het weer, dus ga je ganges :p

Ik ga zo trouwens ook maar ff naar HT toe, ff mijn hoofd in de wind gooien en hopen dat mijn verdriet zakt...

Laatst bewerkt:
kan iemand mij aangeven in een plaatje met googleearth ofzo waar hoogtij precies is?

Hij gaat wederom uit elkaar om een ander versnellings bakkie er in te hangen dus het word vanmiddag sleutelen en niet rijden.

@ Geeft niks snoeksel ken gebeuren man:showass:,wij waren er rond 14:00

en gingen tegen 16:00 weer naar huis met een verbrande kop:zon::zon:, En

weer met beide auto's:yes: elk 2 tankies leeg gekart.........en weer heel naar

huis hé :thumbsup:, gr.Dr.Dre. ;)

@Bart: We hebben het over twee weken wel even over de GPX. Mocht je hem eerder weten te slijten, dan moet je dat zeker doen. ;)
Voor wat betreft enthousiast iets beginnen en dan afhaken is het ook zo gegaan met de TamTech's (je hebt nog wel een poging ondernomen). :?

Verder niets te melden (anders dan dat ik lam en redelijk verbrand ben) :puppydogeyes:

Verder niets te melden (anders dan dat ik lam en redelijk verbrand ben) :puppydogeyes:

Dat is ook precies de reden waarom je lekker op vakantie gaat , heerlijk voor je tent/caravaan zitten in het zonnetje en flaconnen open trekken op tijden waarop je er normaal nog niet eens aan denkt ;) :D

was erug gezellig vanavond :D

gevlogen ,baja gereden , en moet toegeven dat dat ook weer begint te trekken , zeker met wat meer personen .
pieter L - breuk eens in het echt gezien , ik heb me een liesbreuk gelachen ;)

DUS VOOR ZONDAG AVOND ROEP IK OP "BAJA MEE" :cool:

foto's/ filmpies plaats ik morgen , ik heb ff iets anders 8-O:oops::bye:

was erug gezellig vanavond :D

gevlogen ,baja gereden , en moet toegeven dat dat ook weer begint te trekken , zeker met wat meer personen .
pieter L - breuk eens in het echt gezien , ik heb me een liesbreuk gelachen ;)

DUS VOOR ZONDAG AVOND ROEP IK OP "BAJA MEE" :cool:

foto's/ filmpies plaats ik morgen , ik heb ff iets anders 8-O:oops::bye:

hahahah ja en wij weten wel wat je te doen hebt he:D

doe de groeten aan henk ;)

ben zeer benieuwd man naar het filmpje

Mrs & Mr Snoeksel, ze waren weer geweldig :thumbsup: die satéhtjes!
Voor het eerst sinds erhm, een héle lange tijd weer eens wat alcohol genuttigd, smaakte best wel eigenlijk :yes: maar ga ik geen gewoonte van maken :p

Het is trouwens leeg hier in huis zonder die witte :sad:

Was zeker ff gezellig. EZ heeft zijn eerste grote crash mee gemaakt. Een hoop gebroken enzo. Maar met de groene tube zat alles op HT al vrijwel weer in elkaar. Morgen nog even wat tape plakken en hij kan weer gaan.

Ook kwam oom agent even bij ons kijken en babbelen. Waren erg geinteresseerd over het wat en hoe van de auto's (Baja's) en vliegtuigen.

Zondag ook even de Baja weer mee, eerst even een cupje vervangen morgen. Rijden blijft ook leuk :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back