Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Onverwachts werd toch nog even de sateh opgegeten Mike en Carola kwamen even langs :thumbsup: :yes::yes:.
Dr Dre de Savage staat in elkaar word zondag even naar HT.
Zometeen 3 micro helis halen op de beverwijkse bazaar voor Snowman,BYM en Snoeksel geweldig leuke dingetjes.
Zit nog lekker in de tuin aan de baco met snowman en de vuurkorf aan

Snowman is net naar huis de kleine is wakker vrouwtje is ook wakker met 39 graadjes korts (loopt al sinds eind mei in de ziektewet div. onderzoeken gehad kunnen niks vinden)erg vervelend.

Goedemorgen allemaal :yes:

Zo te lezen was het weer erg gezellig gisteravond.
Wij zouden ook nog even komen als ik niet helemaal uitgeteld geweest zou zijn,ik zag gewoon sterretjes en voelde mezelf gewoon beroerd door de vermoeidheid :(

Ook is Silly haar tuftuf afgekeurd dus liep ook te denken wat we daar nu mee gaan doen,lassen of inruilen 8-O

Kortom,gisteren echt geen puf om naar HT te komen.

Zometeen even ergens een 50amp. regelaar scoren want de Voyager staat te popelen om zijn maiden te ondergaan :cool:

was erug gezellig vanavond :D

gevlogen ,baja gereden , en moet toegeven dat dat ook weer begint te trekken , zeker met wat meer personen .
pieter L - breuk eens in het echt gezien , ik heb me een liesbreuk gelachen ;)

DUS VOOR ZONDAG AVOND ROEP IK OP "BAJA MEE" :cool:

foto's/ filmpies plaats ik morgen , ik heb ff iets anders 8-O:oops::bye:
Goeden morgen sorry Junk maar die heb ik niet ;)
neem de Savage wel mee gister middag even proef gereden deed het weer prima

Mogge heren,
Het was idd heel gezellie gisteravond. Heel wat afgelachen om bepaalde organen die her en der uitpuilen en eruit hangen....;)
Flink veel gereden,dus vandaag poetsen en ff naar het gasstangetje kijken.Is toch wel schrikken als het gas blijft hangen.:sad:
Phil nog bedankt voor de baja-sokken.
Ik hoop er zondag weer bij te zijn.
Junky,volgende keer weer wedstrijdje baja vs funliner? Of wil je geen revanche? Misschien dat je op m'n dak kan landen ipv in de bossages :D:D:D
Gauw foto''s plaatsen aub.
Ajuus en tot de volgende keer.(ook namens jr.)

Snowman is net naar huis de kleine is wakker vrouwtje is ook wakker met 39 graadjes korts (loopt al sinds eind mei in de ziektewet div. onderzoeken gehad kunnen niks vinden)erg vervelend.

Dit komt erger over dan je (jullie) gisteren nonchalant liet weten :shock:

Damn meid dat lijkt me vreselijk beroerd, je chronisch beroerd voelen :shock:

Beterschap!!

Dit komt erger over dan je (jullie) gisteren nonchalant liet weten :shock:

Damn meid dat lijkt me vreselijk beroerd, je chronisch beroerd voelen :shock:

Beterschap!!
Komt wel weer goed en je micro heli ligt hier klaar neem hem morgen avond wel mee naar HT

vanmiddag plaats ik wat pic's
Als photobucket nog werkt, ben mijn wachtwoord vergeten
Ben nu druk met gezin's activiteiten

Posted via de ikea

helaas staat de crash van mijn ez er niet op. Hij is inmiddels wel helemaal gereed alleen nog wat tape plakken ala phil
Posted via Mobile Device vanaf het twisle

helaas staat de crash van mijn ez er niet op. Hij is inmiddels wel helemaal gereed alleen nog wat tape plakken ala phil
Posted via Mobile Device vanaf het twisle

:thumbsup:

Net even bij Quartel geweest om mijn Castle Phoenix regelaar terug te brengen :-? deze is overleden :( Gisteren was hij ook al aardig heet geworden, dat klopt niet. Als ik de accu aansluit begint hij al aardig warm te worden :hammer:Lijkt mij niet gezond :nooo:
Ook stond Siggery in de winkel, die had één en ander gekocht voor zijn Voyager :p
Verder weet ik niet of ik vanavond op HT ben, er is namelijk ook nachtvliegen in Heemskerk :mrgreen: :p

ik ga zeker wel nachtvliegen , maar neem wel m,n stadionlamp mee, moet wel wat zien natuurlijk.:eek:

Net even bij Quartel geweest om mijn Castle Phoenix regelaar terug te brengen :-? deze is overleden :( Gisteren was hij ook al aardig heet geworden, dat klopt niet. Als ik de accu aansluit begint hij al aardig warm te worden :hammer:Lijkt mij niet gezond :nooo:
Ook stond Siggery in de winkel, die had één en ander gekocht voor zijn Voyager :p
Verder weet ik niet of ik vanavond op HT ben, er is namelijk ook nachtvliegen in Heemskerk :mrgreen: :p

geeft niet , als je morgen avond maar komt , oja vergeet je baja niet :rolleyes:
snoeksel ; nitro uiteraard ook welkom :D

IMG_1409.jpg

phil & burp
IMG_1418.jpg

gebroedelijk de fox met klitteband monteren

IMG_1424.jpg

lelijke kerels

IMG_1407.jpg

oeps ,net iets te laat stijgen

fox kreeg een lift van phil, en door de ruwe afwerp ,geheel onbestuurbaar geworden:(

de heli van pieter L- breuk :lol:

zo nou tevreden allemaal ;)

morgen ben ik er rond 20;30 , eerst kind naar bed brengen:puppydogeyes:

Koop dan ook een echte regelaar. Kost wel het driedubbele maar is wel zo betrouwbaar. ;)

ik ga zeker wel nachtvliegen , maar neem wel m,n stadionlamp mee, moet wel wat zien natuurlijk.:eek:
OLO :rolling: Grapgeit. Veel meer meer dan mistlichten heb jij niet nodig, hoger kom je niet. :p ;)

Verder niets te melden vanuit de wei.
*smeert zich nogmaals in met factor 30 en begint aan zijn tweede six-pack* :?

Een regelaar van € 400,- vind ik een beetje teveel van het goede, deze was al duur genoeg ;)
Zo duur hoeft nu ook weer niet. :nooo: Maar om je kistje (ongeacht welke) te laten crashen door een regelaar die het zomaar begeeft... :? Niet dat die dure 100% probleemloos zouden zijn (de Genius verslikt zich wel eens in het aantal cellen als de accu net van de lader komt, maar dat is algemeen bekend bij diverse merken).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back