Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ga nu bbq,en bij tito . ik zie wel wat het weer is vanavond , i.v.m nachtvliegen.

filmpje vind ik echt cool . raar om je eigen stem te horen :D

sterkte met het aankomende weertje :nooo:
gaat straks flink tekeer :p ,heerlijk;)
Dat zeiden ze gisteren ook maar er is hier geen druppel gevallen of bliksemflits geweest. :? Jullie kijken waarschijnlijk naar hetzelfde weerbericht als van die internetsites. Die hebben geen flauw idee hoe je goed moet voorspellen. :nooo:

*keert de shasliks en lamskotelletjes nog een keer om op de BBQ* :D

Zo duur hoeft nu ook weer niet. :nooo: Maar om je kistje (ongeacht welke) te laten crashen door een regelaar die het zomaar begeeft... :? Niet dat die dure 100% probleemloos zouden zijn (de Genius verslikt zich wel eens in het aantal cellen als de accu net van de lader komt, maar dat is algemeen bekend bij diverse merken).

Jij zei dat een echte regelaar het driedubbele kost, dan kom ik uit op € 400,- :D in mijn geval :yes:

Vanavond wordt denk ik niks op de ACH :nooo: het onweert hier al :onweer:

Vanavond wordt denk ik niks op de ACH :nooo: het onweert hier al :onweer:
Nee, ik ga het ook niet redden. Niet vanwege het weer maar drank en rijden... :? :nooo:

*geniet van het noodweer dat spontaan uit het niets 5km verderop heerscht en draait de braadworsten nog een keer :D*

-edit-
*zit in zijn voortent met een pilsje te genieten hoe mensen in noodweer alsnog maatregelen treffen*

Het is hier een stuk natuurgeweld van heb-ik-jou-daar met non-stop bliksem, windstoten en enorme stortregens. Ik ben blij met mijn stormvaste De Waard tent en zit gewoon onder de open luifel. :D

Laatst bewerkt:
Dat zeiden ze gisteren ook maar er is hier geen druppel gevallen of bliksemflits geweest. :? Jullie kijken waarschijnlijk naar hetzelfde weerbericht als van die internetsites. Die hebben geen flauw idee hoe je goed moet voorspellen. :nooo:

*keert de shasliks en lamskotelletjes nog een keer om op de BBQ* :D
het is hier anders goed los gebarsten 8-O

keert ook de lamskoteletjes om ,maar dan binnen :D

Hier schijnt de zon nog :rolleyes: ,........... Oh nee , het is de hallogeen spot die aanmoest omdat het hier van gewoon licht naar bijna roetnacht is gegaan :D ;) het regent hier nog niet maar ik hoor het wel vreselijk rommelen in de lucht :yes:

*Gaat weer verder met vloerbedekking leggen* (nog één kamer) :D

Hier ook stortregen (075-Assendelft)

Denk dat het nachtvliegen heulemaal niks wordt.

*gaat verder met de nieuwe pc van vrouwlief en monteren nieuwe achterband Baja 5B*

Hier ook stortregen (075-Assendelft)

Denk dat het nachtvliegen heulemaal niks wordt.

*gaat verder met de nieuwe pc van vrouwlief en monteren nieuwe achterband Baja 5B*
Hier valt het wel mee (0251-Beverwijk)

*gaat verder met het op eten van speklapjes*

Regen is gestopt

* Gaat wat lozen :showass: na het bbqen onder parasol :mad: ;)*

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een bewijsje dat het hier nat is , maar klaart al wat op ;)

ik vind die verkoeling wel ff lekker, was niet te harden hier in 075

IMG_1428.jpg

begin toch weer een beetje verliefd op de baja te worden :)
net heeft hij een grote beurt gehad ,alles ff schoongemaakt ,luchtfilter schoon , en weer klaar voor morgen .

wie durft het tegen me op te nemen op ons baantje , niemand zeker :rolleyes:, zeker bang geworden ........:showass:

Haha, ik heb van de Baja de diffcup vervangen en verder even nagekeken. Zat ook geen diffolie meeer in. Klaar om morgen even te rijden. EZ moet nog in de tape maar dat kan eventueel ook op HT met de hulp van jullie.

Nu naar een verjaardag en even volgieten met bier :D

Wat een lamme zooi hier in 0??? (Grolloo :?). Blijft het eerst 30 minuten donkerder en donkerder worden, onweert het continu in de verte, komt alles deze kant op... Eén bliksemschicht die precies de dichtstbijzijnde UMTS-mast raakt (ca. 2km verderop) en een kort maar redelijk heftig buitje. Wat een nep, ergste is dat ik ruim een uur geen internet had. :evil: Kijk je op het journaal en doen ze het voorkomen alsof de wereld verging hier. :fuckyou2:

*weet nu waarom hij blij is in Noord-Holland te wonen* ;)

Dus we zitten weer voor de tent in de wei en de BBQ aan voor de gezelligheidsronde met de buurtjes. :D

Hej zet je zonnebril eens af!
Het is nog niet donker hoor .......

Idd, was nog niks. Ik had gehoopt dat ik de Calmato nog een zwieper kon geven, dat kon ook maar het landen vind ik nog te eng :p
Straks nog maar eens kijken om 22.45 uur, dan zal er vast wel iemand zijn want het veld lag er super bij :yes:

begin toch weer een beetje verliefd op de baja te worden :)
net heeft hij een grote beurt gehad ,alles ff schoongemaakt ,luchtfilter schoon , en weer klaar voor morgen .

wie durft het tegen me op te nemen op ons baantje , niemand zeker :rolleyes:, zeker bang geworden ........:showass:

Ik zei het toch al , de geschiedenis herhaalt zich altijd ;)

Als ik morgen een beetje op tijd klaar ben , ga ik de uitdaging graag aan :cool:

Hoe laat had je in gedachten ?

ik ben er rond 20;15 ;)

Dat lijkt mij een mooie tijd , we gaan morgen ochtend eerst even naar ikea om iets van een lade kastje te kopen , als ik terug ben moet ik nog in één kamer een paar plintjes aanbrengen, twee hoogslapers in elkaar zetten, twee kastjes, evt. twee lampen (als we iets leuks vinden) en dan kan ik naar hoogtij :cool: (mag ik wel niet vergeten om de baja en zender op te laden) :rolleyes: ;) :lol: Ik heb er wel weer eens zin in , het is al een tijdje geleden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back