Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
verstandig :confused:

fritsie was nou net iemand die beheerst met de hobbie bezig was ,en gebruikte wat hij had, en nog op de centjes lette ook :teacher:

Wou ik inderdaad ook nog op reageren Dennis, kut man dat je hem weg hebt gedaan.
Het was gisteren weer als vanouds :shock:
druk en gezellig met heel veel rijdende modellen :p

Wou ik inderdaad ook nog op reageren Dennis, kut man dat je hem weg hebt gedaan.
Het was gisteren weer als vanouds :shock:
druk en gezellig met heel veel rijdende modellen :p

Das mooi jongens, maar de animo is er niet echt meer voor mij :rolleyes:

Ik heb nog een aantal hobbys die een hoop tijd kosten.

Het lijkt me leuk om straks indoor met de scalpel te rijden met een bitterballetje achter de kiezen ;)

Zijn er al afspraken omtrend de hopups etc? of is ieder voor zich? :p

Das mooi jongens, maar de animo is er niet echt meer voor mij :rolleyes:

Ik heb nog een aantal hobbys die een hoop tijd kosten.

Het lijkt me leuk om straks indoor met de scalpel te rijden met een bitterballetje achter de kiezen ;)

Zijn er al afspraken omtrend de hopups etc? of is ieder voor zich? :p

Volgens mij is het "iedereen rijden met een scalpel" en blijft het daarbij wat afspraken betreft, meen ik uit de algemene opiniepeiling begrepen te hebben :confused:

verstandig :confused:

fritsie was nou net iemand die beheerst met de hobbie bezig was ,en gebruikte wat hij had, en nog op de centjes lette ook :teacher:

Inderdaad, als hij dan op het laatste moment zich bedenkt en mij aangeeft dat Fritsie de Tamiya Dark Impact NIET van me koopt is dat volgens mij verstandig... niet als " :confused:" op te vatten. ;)

Nog ff wat mooie momenten :D , om ze vervolgens weer over te doen ;)

IMG_0402.jpg

IMG_0399.jpg

IMG_0421.jpg

kobus en fritsie in een mooie strijd :cool:

IMG_1085.jpg

fritsie springt ,of ben ik dat ??

IMG_1086.jpg

ai ,fritsie toch !!

IMG_1078.jpg

IMG_1083.jpg

IMG_1149.jpg

En toen kwamen de vliegtuigjes :schrik:

IMG_0467.jpg

en nu gaan we ook weer raggen :cool:

Laatst bewerkt:
Hmmm. als ik de foto,s en het filmpje zie krijg ik er weer veel zin in :cool: :D

Ik had net even de accu van de baja opgeladen , en ik dacht laat ik hem even proberen te starten , want straks sta ik woensdag op hoogtij en doet ie niks , maar niks aan de hand hoor even schudden (voor de olie) ;)
pompen , choke aan twee trekjes prrrrt , choke uit , één trekje en lopen :cool: dus ook meteen een paar rondjes door de straat ;) maar gezien het weer zit iedereen nog buiten, dus dat was van korte duur :mad: :rolleyes: :D

Inderdaad, als hij dan op het laatste moment zich bedenkt en mij aangeeft dat Fritsie de Tamiya Dark Impact NIET van me koopt is dat volgens mij verstandig... niet als " :confused:" op te vatten. ;)

aha, zo bedoel je ,wat kunnen woorden toch een andere betekenis krijgen op een forum :turn-l:

stil hier :confused: iedereen nog voldaan van zondag zeker :cool:

klinkt gek , maar het was vandaag weer de 1ste werkdag ,en ik genoot er gewoon van :confused: lekker bezig zijn en toch rust om je heen ,zalig gewoon :D
Al was het aardig warm :)

ik heb nog een weekje reserve dagen achter de hand voor als het echt heet gaat worden ,dan gaan we natuurlijk niet werken :nooo:, dat is weer een voordeel van een eigen zaakje ;)

Ikmerkte pas vanavond toen ik naar huis ging dat het zo warm was buiten. Nu even getennist maar ook dan merk je dat het wat aan de warme kant is :D

Laatst bewerkt:
Op basis van de "ashoes-gashendel-mod" heb ik daar weer een modificatie op uitgevoerd om je gashendel GEGARANDEERD zandvrij te houden!

Kosten 2 euro :rolling: uiteraard bij de beste modelbouwwinkel ter wereld te verkrijgen

Peter weet wat er benodigd is :yes:
Dus dat wordt knallen woensdag avond :thumbsup:

@lekker snoekie van me

Hoeveel garantie zit er op die superheli??
Was ik vanavond in een windstille tuin aan het cruisen, breekt zomaar ineens het onderste rotorblad af :shock:

Nee hoor, ik ben niet 30 keer tegen de grond gevlogen, hij is ook niet 15 keer tegen de compressor aangevlogen etc :rolling:

Maar ik heb hem nu aardig onder controle :yes:

Lachen man :thumbsup:

@Sleur al wat gehoord over die schuur van 150 m2 groot om indoor offroad te gaan rijden? :D
Nope, Wolfmaned kwam met die suggestie. Ik weet verder van niets. :?

@ The rest: Ik kom ook nog wel eens langs hoor (zonder auto) met vliegtuig zal ik er vaker zijn ;) Mocht dat ophouden op HT dan heb ik mijn draai al helemaal gevonden in Heemskerk :yes: Wat zijn die gasten gezellig :D
Maar soms, net als soms/meestal op HT, te gezellig en dan wordt het wel na 00:00 uur voordat je weg bent. En die prijzen voor versnaperingen... :? Wordt je ook (niet) arm van. :lol:

Voor wat betreft de Scalpel competitie denk dat we de motortjes gewoon weer lekker standaard moeten houden, accu normaal 4 cellen, ontvanger, stuurservo en regelaar naar eigen wens in te vullen en de overige hop-ups toegestaan mits standaard Robitronics. Over het nut en onnut van de extra middenschokbreker op de T-bar zullen we het nog wel hebben.

Verder niets te melden na wederom en dagje 31°C en wat liters bier
*heeft de kinderen de tent uitgezet (5 en 7 jaar), die wilden in hun eigen tent 8O ;)*

Het was vandaag zeker erg warm,en niet erg aangenaam te noemen :zon:
Gisteren op hoogtij was de temperatuur een stuk beter,en de sfeer ook.

Na thuiskomst toch maar weer de hangar op 3 hoog ingegaan om de sloper weer van een nieuw stukje electronica te voorzien :puppydogeyes:

Geen zin om nog een paar dagen niet te kunnen vliegen omdat die lutsers uit Bussum geen moer opschieten met die reparatie van het brushless setje :(

Zelf maar even wat geknutseld,zou wel moeten werken zo :lol:

gunther3.jpg

gunther2.jpg

gunther1.jpg

@ Sleur

Hoe zit dat nu met dat ontladen van die 3S lipo's met de Spintec :confused:
Bij mij geeft hij aan dat de spanning te hoog is,en kan hem dus niet ontladen :(

Als je hem op 8 cellen zet is dit toch 9.6 volt ?
Dus zou het logisch zijn dat hij een foutmelding geeft door de 12.6 volt die hij van de 3S lipo binnenkrijgt,of snap ik het nu even niet meer :rolleyes:

Op basis van de "ashoes-gashendel-mod" heb ik daar weer een modificatie op uitgevoerd om je gashendel GEGARANDEERD zandvrij te houden!

Kosten 2 euro :rolling: uiteraard bij de beste modelbouwwinkel ter wereld te verkrijgen

Peter weet wat er benodigd is :yes:
Dus dat wordt knallen woensdag avond :thumbsup:

@lekker snoekie van me

Hoeveel garantie zit er op die superheli??
Was ik vanavond in een windstille tuin aan het cruisen, breekt zomaar ineens het onderste rotorblad af :shock:

Nee hoor, ik ben niet 30 keer tegen de grond gevlogen, hij is ook niet 15 keer tegen de compressor aangevlogen etc :rolling:

Maar ik heb hem nu aardig onder controle :yes:

Lachen man :thumbsup:
Moet je aan aggesoes vragen op de zwarte markt :rolling:

Voor wat betreft de Scalpel competitie denk dat we de motortjes gewoon weer lekker standaard moeten houden, accu normaal 4 cellen, ontvanger, stuurservo en regelaar naar eigen wens in te vullen en de overige hop-ups toegestaan mits standaard Robitronics. Over het nut en onnut van de extra middenschokbreker op de T-bar zullen we het nog wel hebben.
8O

Kunnen we daar een definitief besluit over nemen ? omdat ik namelijk wat onderdelen moet aanschaffen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back