Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik het bijna vergeten, Philliams heeft wat te vieren :rolling:

Wat zeg ik niet, dat mag hij zelf vertellen.
Ik verklap wel dat het met een Baja te maken heeft :rolling:

(Phill geintje, kom er eens uit ??)

Zou ik het bijna vergeten, Philliams heeft wat te vieren :rolling:

Wat zeg ik niet, dat mag hij zelf vertellen.
Ik verklap wel dat het met een Baja te maken heeft :rolling:

(Phill geintje, kom er eens uit ??)
Heeft het iets met
BentleyWingsC.jpg

Te maken soms

Ojee,het a.d.h.d. gehalte is bij Junkie weer tot TOP niveau gestegen :roll:
Ik ga morgenmiddag zelf wel even "voorfladderen" geloof ik ;)

Geintje, neem morgenavond mee ,ik wil wel bij de maiden zijn,ik probeer wat vroeger te komen,rond 18;30 u.
Neem mee de green ez ,baja,en de savage ;-) .
Zijn er nog vrijwilligers die koffie kunnen regelen ?
Bis morgen

Posted via Mobile Device

Ik ben net terug van de celebrationparty in Heemskerk. :bday:
Hehe, idd :yes: Sorry Sleur.... maar vanavond heb ik mijn brevet behaald ;) :thumbsup: Dus Sleur, je hebt heel wat in te halen als je terugkomt :lol:
---Phil zet nog meer druk op de ketel bij Sleurhutje---

@ Siggery: is goed man :D

@ De rest: misschien tot morgen, kom ik even kijken :zon: (als ik van de vrouw mag :puppydogeyes:)

was gezellig op de club vandaag vond ik , wel ff gelachen .

Phil nogmaals gefeliciteert met je brevet(ten)!!

En bym , sterkte met het gips eraf halen!

groetjes van P.B

@BYM, normaal vrij op vrijdag maar as moet ik werken omdat verder alle collega's nog op vakantie zijn. Ik kijk wel of ik eerder wegga zodat ik nog langs kan komen. Ik zie wel even.

Kill switches gaan niet in HT dollars helaas, wordt me te gek :D

Wordt wel een prijs waar je het nergens anders voor kan krijgen, horen jullie nog wel.

@BYM, normaal vrij op vrijdag maar as moet ik werken omdat verder alle collega's nog op vakantie zijn. Ik kijk wel of ik eerder wegga zodat ik nog langs kan komen. Ik zie wel even.

Kill switches gaan niet in HT dollars helaas, wordt me te gek :D

Wordt wel een prijs waar je het nergens anders voor kan krijgen, horen jullie nog wel.

begrijpelijk , we horen het wel ;)

phil; felici met je brevet :D,nu mag sleur onder jouw toezicht daar ook vliegen :lol:. nu nog het brevet voor de baja halen :cool:.

tot vanavond , ik hoop dat het lekker druk word op ht ;)

Goed bezig,Phil! :thumbsup:

basic2.jpg

ha die bart .

zeg ,ik weet niet of jij ooit nog op ht komt , ik heb je al een tijdje niet gezien :confused:, en je verkoopt je hobbie
als je je koffie spul nog kwijt wilt, of een deel daarvan ,liefst in ht dollars ;)
wat vraag je er voor ?

Ik heb afentoe ook troubles met het gezin en zet dan wat op marktplaats om het er vervolgens weer snel af te halen , heb ik ff mijn goede wil laten zien :rolleyes:

maar je krijgt toch nooit wat je er voor wil hebben , je mag blij zijn met de helft :mad:

ha die bart .

zeg ,ik weet niet of jij ooit nog op ht komt , ik heb je al een tijdje niet gezien :confused:, en je verkoopt je hobbie
als je je koffie spul nog kwijt wilt, of een deel daarvan ,liefst in ht dollars ;)
wat vraag je er voor ?

Ik heb afentoe ook troubles met het gezin en zet dan wat op marktplaats om het er vervolgens weer snel af te halen , heb ik ff mijn goede wil laten zien :rolleyes:

maar je krijgt toch nooit wat je er voor wil hebben , je mag blij zijn met de helft :mad:

...de reden dat ik met de RC-auto's stop heeft absoluut niets met mijn gezinssituatie te maken...en waarom zou ik mijn koffiespul verkopen? Dat is thuis ook hartstikke lekker :morning: :D

De kans dat we elkaar nog gaan zien is best aanwezig.;)
De vliegtuigen blijven gewoon in de hangar.:cool: en zodra ik weer wat meer tijd heb ga daar gerust mee aan de slag.

Max houdt zijn Savage gewoon en dat jochie hoeft van mij niet op de fiets naar Hoogtij. :lol:

En via Marktplaats of de "verkoop hoek" hier op het Modelbouwforum kun je je overbodige RC spulletjes best goed verkopen.Met een beetje geduld kun je prima prijzen vangen voor de aangeboden artikelen....

He siggery, als het goed is heb jij nog een raampje voor me liggen (BAJA)

Zou je die voor me mee willen nemen???

tot vanavond!!!!!!!!!!!

Phil, feli met je brevetje. Heeft Jules de Korte het examen afgenomen of hebben ze even niet staan op te letten? :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back