Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals in het verkoopding al staat is de complete Baja even uit de verkoop maar als ik terug ben van vakantie dan komt-ie weer terug. De geassembleerde bakbaja blijft te koop. Het rondscheuren met die kettingzaag op wielen is wel leuk, maar dan wel op een baan met meer technische hindernissen. Blind rondje na rondje rijden heb ik na anderhalf jaar wel gehad. Ik blijf er dus bij dat de Baja weg gaat en meer geïnvesteerd zal gaan worden in het vliegen. Tevens heb ik het wel een beetje gehad met de levering van HPI onderdelen. Als ik die bestel duurt het minimaal twee weken voor het in huis is (via de internets want via Merit Racing is 3x knt), spulletjes van Graupner heb ik dezelfde week nog en ik kan op www.graupner.de zien of het leverbaar is. Voor de rest denk ik dat ik (nu) meer heb met vliegen, het is toch een dimensie extra en wat moeilijker (zeker in situaties waarbij het even anders gaat dan verwacht).Gelijk heb je. Haal ook meteen die Baja maar uit het "te koop" gedeelte, kan je weer lekker met ons raggen op de baan![]()
Zoals in het verkoopding al staat is de complete Baja even uit de verkoop maar als ik terug ben van vakantie dan komt-ie weer terug. De geassembleerde bakbaja blijft te koop. Het rondscheuren met die kettingzaag op wielen is wel leuk, maar dan wel op een baan met meer technische hindernissen. Blind rondje na rondje rijden heb ik na anderhalf jaar wel gehad. Ik blijf er dus bij dat de Baja weg gaat en meer geïnvesteerd zal gaan worden in het vliegen. Tevens heb ik het wel een beetje gehad met de levering van HPI onderdelen. Als ik die bestel duurt het minimaal twee weken voor het in huis is (via de internets want via Merit Racing is 3x knt), spulletjes van Graupner heb ik dezelfde week nog en ik kan op Graupner Modellbau: Home zien of het leverbaar is. Voor de rest denk ik dat ik (nu) meer heb met vliegen, het is toch een dimensie extra en wat moeilijker (zeker in situaties waarbij het even anders gaat dan verwacht).
Nope, de Baja gaat er echt uit: Been there, done that... Geen baan met bochten en afzetting, geen interesse. En u was een van diegenen die het meest protesteerden toen er ineens een bocht in de baan zat. :? Ik heb de verkoop nog enige tijd uitgesteld vanwege het DTS-gebeuren maar helaas heeft dat geen doorgang gevonden. Uit verveling in het voorjaar zijn we maar wat gaan vernielen. Dat was spectaculair, getuige de vele filmpjes, maar wel een kostbare aangelegenheid.het gaat er niet om wat moeilijker is, tuurlijk is het vliegen moeilijker en spannend ,en dat blijf ik ook lekker doen , maar als een dolle over de baan gaan met meer dan 2 personen is ook leuk , bij voorkeur 8 of meer baja's /fg
plus de gezelligheid is ook wat waard ,sinds we weer rijden is het drukker en is iedereen weer enthousiast :grin:.
plus vliegen tussendoor is dan weer een leuke afwisseling , kan de baja weer ff afkoelen .
zou leuk zijn als je ook afentoe weer ff komt bajarijden, en aan de baan kan natuurlijk gewerkt worden
nou vooruit dan maar
![]()
![]()
it was not me, toch kevertje ?
Gaaaaaaaaaaap zo 2006 die Savage's![]()
Kom er nog niet zo langde geschiedenis herhaald zich altijd weer :turn-l: