Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hejjjjjjjj Jerry, hoe is het nou?????

@sime

Terug van vakantie, hoe was het man ? :thumbsup:
Mocht je zin hebben, we gaan zo naar de MACH :thumbsup:

we moeten maar ff stemmen welke dag,zaterdag of zondag we gaan rijden .liefst s'avond denk ik .
Al is zondag middag wel het leukst ;-) , maar dat ligt zo gevoelig bij het gezin....

Posted via een mooie schildersklus

*pschjjjjjjt :celebrate:*

-edit-
*knutselt lekker verder aan de nieuwe website nu er niets te modelbouwen valt en de kids zichzelf vermaken ;)*

2x Psssjjjt , mijn collega lust ook wel een biertje ,ff lekker in de tuin genieten ,en vieren dat het weer weekende is :banana::turn-l::proost::music::alien::yes:

Het is wel lekker weer om te rijden en te vliegen.

Ook hier verder weer niets te melden.

vanavond ben ik de oppas ,dus kan niet weg :)

morgen avond maar ff knallen /fladderen enz :confused::D:p

baja is weer klaar ,dat wel .
vleugels v/d ez had ik te kort gemaakt , die vliegt niet meer , als de snelheid eruit is, valt hij gewoon uit de lucht :bad-words:, dus maar de reserve vleugels erop schuiven ;).

pssjjjt , volgende ronde :celebrate:

deze blijft toch leuk ;)

verder niets te melden

[URL="
- baja 5b hard bashing[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
*knutselt lekker verder aan de nieuwe website nu er niets te modelbouwen valt en de kids zichzelf vermaken ;)*
Een redelijk recente versie van het prutswerk even online gezet: R/C Offroaders Zaanstad e.o..

Op- en aanmerkinge alsmede opbouwende kritiek is welkom. ;) Op de achtergrond is al veel meer actief met de testversie (op mijn notendopboek:p). Dit is uitsluitend voor de vormgeving. Hier zijn nog wel wat tekortkomingen in. :yes: :cry:

Maar de nieuwe site bevat:
- Fotoalbums per gebruiker;
- Forum met diverse topics dat zwaar wordt gecensureerd :nooo:;
- Mededelingen van algemeen belang en nutteloze aard;
- Planner voor makkelijk inzichtelijk maken van afspraken (soort kalender);
etc. etc. etc.

He, het begint een beetje vorm te krijgen.

Eerste opmerking dan maar,

In FF staat de tekst onder nieuwste mededelingen en nieuwste geleuter aan de rechterkant van het scherm. In IE staat het wel goed.

*gaat even langs Gall en Gall om een koud fustje voor de Beertender te halen, gisteren tijdens de BBQ er een soldaat gemaakt met maat (drink met maten :D)*

Eerste opmerking dan maar,

In FF staat de tekst onder nieuwste mededelingen en nieuwste geleuter aan de rechterkant van het scherm. In IE staat het wel goed.
Ik heb tot nu toe alleen IE op mijn notedopboek staan dus kan het niet testen in Mozilla/Opera/Safari. :? En om die nu allemaal via UMTS/HSDPA te gaan downloaden wordt wat kostbaar (datalimiet 2GB en daar zit ik door het MBF al aardig overheen :lol:).

IE is duidelijk niet CSS2/3 compatibel en zuigt enorm. Maar dat was algemeen bekend. IE barst van de onnzole eigenaardigheden waardoor je veel code dubbel moet schrijven. :evil:

Pssst nr.3 howdy allemaal :celebrate:

Vanmiddag rond 13.00uur in het bijzijn van Dr.Dre en zijn ega nog een poging gedaan om even te vliegen op HT.
Woaww,wat een wind,ik was net de lucht in en zag dat dit ernstige problemen ging opleveren :help:

Opstijgen richting Spaarnwoude ging prima,maar met de wind mee werd de snelheid dusdanig hoog dat er bijna niets meer te corrigeren was :shock:

Besloot om de EZ maar op de grond te zetten en huiswaards te keren.
Na een lange draai linksom,dus richting de rotonde gemaakt te hebben trok de wind nog even extra aan en was een crash onvermijdelijk :(

Heeft iemand hier een idee hoe hoog het riet in de " swamp " is :confused:
Ik inmiddels wel,en kan jullie vertellen dat dit minstens 2.25 meter hoog is
en zo dik als een bamboehengel :cool:

De EZ lag vanaf het pad gerekend zo'n 15 meter ver in het riet en was vanaf het pad niet zichtbaar te vinden :schrik:
Ik dacht hem vanmiddag echt kwijt te zijn want om door zo'n dichtbegroeide bossage kom je bijna niet heen.

Ben naar de plek gelopen waar ik dacht dat hij neergestort was en gaf voorzichtig een beetje gas.
Gelukkig was hij met neus naar beneden ter aarde gegaan dus het motortje hing vrij.

Ik hoorde het motortje zoemen en ben puur op het geluid gaan zoeken :cool:
Het leek echt een complete rimboe waar mij in begaf en kan ook vertellen dat de rietstengels vlijmscherp zijn getuige de diepe sneden in mijn benen.

Maarrrrrrrrr,ik heb hem weer terug gevonden :thumbsup:

Slotconclusie:

Vliegen met een standaard easystar met een ZW 5 is echt iets teveel ;)

hey dat ken ik maar toen stond het riet nog niet zo hoog, ik was wel drijf nat toen :D

Slotconclusie:

Vliegen met een standaard easystar met een ZW 5 is echt iets teveel ;)
Je bent best wel eigenwijs hè? :? Ik geloof dat dit al de derde keer is dat je bij een te flinke bries toch gaat vliegen. 8O ;)

Ik had laatst de MPX Fox het oerwoud in gekregen. Ook zo'n 10 meter vanaf de rand van het moeras. Door de stengels goed plat te trappen kon ik met mijn 100+kg. nog droog erbij komen. Dus inderdaad best sterk spul. :lol: Volgende keer zo'n piepertje op een extra kanaal aansluiten zodat je hem ook kunt vinden als de prop vast zou staan? Die dingetjes kosten iets van $20,00. Ik zal er volgende keer wat bestellen, evenals van die simpele spanningsmetertjes voor 2-4S LiPo's (met 3 LED displaytje
die per cel en de totale spanning weergeven).

Misschien een idee om een (eenvoudige) windmeter/-zak op HT te plaatsen? Een paal met een lint voldoet op zich al prima en lijkt mij HT-vandaalbestendig genoeg.

hey siggy ; dat ging niet helemaal lekker , voortaan maar met de baja rijden als de wind te heftig is ,of anders je ez pimpen en tunen ;)

de funliner heeft geen enkel probleem met windkracht 5 of 6 ,zelfs 7 durf ik nog aan :)

is de protech al af ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back