Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan het ook overdrijvenBen nu klaar, ff 2 tellen en dan spring ik in de BYMMOBIEL
(Moest rustig aan doen van jou hé dat laat ik me op mijn vrij(e)dag geen 2 keer zeggen :rolling:
Je kan het ook overdrijven
Je hebt mazzel dat ik jongetjes met een brilletje niet mag slaan van mijn moeder:fuckyou2:
Het is wel lekker weer om te rijden en te vliegen.
Ook hier verder weer niets te melden.
Een redelijk recente versie van het prutswerk even online gezet: R/C Offroaders Zaanstad e.o..*knutselt lekker verder aan de nieuwe website nu er niets te modelbouwen valt en de kids zichzelf vermaken*
Ik heb tot nu toe alleen IE op mijn notedopboek staan dus kan het niet testen in Mozilla/Opera/Safari. :? En om die nu allemaal via UMTS/HSDPA te gaan downloaden wordt wat kostbaar (datalimiet 2GB en daar zit ik door het MBF al aardig overheen :lolEerste opmerking dan maar,
In FF staat de tekst onder nieuwste mededelingen en nieuwste geleuter aan de rechterkant van het scherm. In IE staat het wel goed.
IE is duidelijk niet CSS2/3 compatibel en zuigt enorm. Maar dat was algemeen bekend. IE barst van de onnzole eigenaardigheden waardoor je veel code dubbel moet schrijven. :evil:
Je bent best wel eigenwijs hè? :? Ik geloof dat dit al de derde keer is dat je bij een te flinke bries toch gaat vliegen. 8OSlotconclusie:
Vliegen met een standaard easystar met een ZW 5 is echt iets teveel![]()