Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
de funliner heeft geen enkel probleem met windkracht 5 of 6 ,zelfs 7 durf ik nog aan :)
De funliner en voyager zijn zwaarder en hebben een ander vleugelprofiel waardoor ze veel stabieler zijn bij hardere wind. Een EZ met brushless en dikke accu doet het bij meer wind ook goed, helemaal als de wingtips eraf zijn. ;)

*bier is op, morgen gaan we stiekem toch nasr huis* :banana:

Posted via Mobile Device

Je bent best wel eigenwijs hè? :?

Eigenwijs is niet het goede woord denk ik,meer een overmaat aan zelfvertrouwen,verslaving aan de hobby,en ok een tikkeltje eigenwijsheid ;)

Maar laten we eerlijk zijn,wat is er uitdagender dan vechten tegen de elementen ;)

psssst. nr 5 :proost:

hey siggy ; dat ging niet helemaal lekker , voortaan maar met de baja rijden als de wind te heftig is ,of anders je ez pimpen en tunen ;)

de funliner heeft geen enkel probleem met windkracht 5 of 6 ,zelfs 7 durf ik nog aan :)

is de protech al af ?

De Voyager is klaar Junk,dus het gaat binnenkort echt gebeuren :proost:
Onder het genot van een pils maar gaan invliegen dacht ik ;)

front-2.jpg

above2.jpg

hey dat ken ik maar toen stond het riet nog niet zo hoog, ik was wel drijf nat toen :D

Best taai hoor dat spul,maar dankzij jouw sponsoring is mijn EZ weer in topstaat :proost: ;)

neus-1.jpg

side-1.jpg

Vandaag ivm trainingen van NK 1:8 (WAT GAAT DAT FNCKING HARD ZEG TROUWENS) maar een alternatieve lokatie gezocht om maar beetje te brullen ....
We zijn in Zandvoort beland, op het circuit park :thumbsup:
Lekker de ruimte en niemand tot last :p

Na amper een kwartier was het al gedaan met BYM z'n kunsten :(

oeps.jpg

Gelukkig had ik nog wat reserve parts liggen :

beter.jpg

Trouwens zo'n dagje levert je ook nog wat extra op :rolling:

extragratis.jpg

Snoekie, wat ben je nou vergeten man :p

Ik heb hem morgen mee naar de zaak in Heemskerk, of je mag hem strax/vanavond hier op komen halen ook als je hem nodig hebt ?

[edit]
Je had het zelf ook al gemerkt zie ik :p
[/edit]

Sommige dingen mis je, en sommigen kun je niet missen als kiespijn.
user_online.gif

Pik hem morgen wel op vandaag genoeg gereden,alhoewel kriebelt nog steeds na vanmiddag t3ring wat gaat dat hard en sleur maar volhouden dat het niet lastig is ff je rem los en gaan.Alle respect maar met wat ik vanmiddag gezien heb heb je toch meer nodig als alleen je rem los

Sommige dingen mis je, en sommigen kun je niet missen als kiespijn.
user_online.gif

Pik hem morgen wel op vandaag genoeg gereden,alhoewel kriebelt nog steeds na vanmiddag t3ring wat gaat dat hard en sleur maar volhouden dat het niet lastig is ff je rem los en gaan.Alle respect maar met wat ik vanmiddag gezien heb heb je toch meer nodig als alleen je rem los

Jaha Snoeksel, dat is even iets anders he,valt echt niet mee hoor om een auto " echt " onder controle te houden :lol:

Als je die gasten zo ziet sturen lijkt het een "eitje" tot je er zelf voorstaat he :yes:

( dit geld ook voor een vliegerd hoor ) ;)

:schrik: wat een taal :help:

Iedereen weet inmiddels toch wel dat hij een raddraaier is Junkie,komt echt geen zinnig woord uit die mond van hem :lol:

Maar hij is zo aandoenlijk met dat kale koppie van hem :lol:

En nu er weer meerdere baja's op HT rijden ook makkelijk dat hij de reserveonderdelen in zijn oren heeft hangen ;)

.....,alhoewel kriebelt nog steeds na vanmiddag t3ring wat gaat dat hard en sleur maar volhouden dat het niet lastig is ff je rem los en gaan.Alle respect maar met wat ik vanmiddag gezien heb heb je toch meer nodig als alleen je rem los
Nee, nu draai je het om. Ik heb gezegd dat als het even niet lukt je op de rem kunt gaan om wat vaart te minderen. ;) En met 100+km/u is zeker weten een uniek gezicht en getuigd van professionaliteit, un keiharde training en veel kosten voor onderhoud (en reizen). Een sponsor is dan bittere noodzaak. :?

Maar voor sleur zijn dat onhaalbare dingen. Mijn reactievermogen raakt langzamerhand op zijn retour dus daarom hoeft allemaal niet meer zo snel (toch de Baja houden dan? ;)). En ik heb ook al eerder gezegd dat snelheid een beleving is. Dus de Scalpels zullen nog wel voor wat vuurwerk gaan zorgen. Afgelopen bitterballencompetitie waren de verschillen in rondetijden tussen de eerste en laatste wedstrijddag bijna 5 seconden (uiteindelijk vele rondjes onder de 10 sec. zien komen bij diverse rijders). Met de Scalpel werd toen al snel met een standaard configuratie onder de 10 sec. gereden dus na wat training gaat dat wel spannend worden.

Komende week dus behalve de grote Monsun ook de Scalpel maar ontstoffen. :D

Jaha Snoeksel, dat is even iets anders he,valt echt niet mee hoor om een auto " echt " onder controle te houden :lol:

Als je die gasten zo ziet sturen lijkt het een "eitje" tot je er zelf voorstaat he :yes:

;)
Heb nog niet gereden op de Mach maar lijkt me wel leuk,en zeker na vanmiddag.
Heb met vol bewondering (en veel plezier)staan kijken.Je moet echt wel kunnen sturen,vlogen er ook een aantal de bocht uit en dan heb remmen ook geen zin.
Nee echt vol en met bewondering staan kijken gaat ontiegelijk hard en je moet echt weten wat je doet.
Had echt geen zin om met de Savage aan de gang te gaan hadden ze constant onder me door gereden wat dat betreft is de Sav een tank.

En vliegen met de Monsun :p
Vlieg toch op joh;)

zo nog wat foto's uit oude doos , en een paar vliegers .

toch wel leuk een baja sleur ,weet je nog ;)

IMG_0168_1.jpg

IMG_0179_1.jpg

IMG_0148_1.jpg

IMG_0115_1.jpg

IMG_0159_1.jpg

IMG_0233_1.jpg

IMG_0224.jpg

IMG_0216.jpg

IMG_0164.jpg

IMG_0247.jpg

Floortjefotos064.jpg

Afbeelding315.jpg