Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je voor mij een prop 10 x 6 en/of 11 x 5,5 meenemen :D voor de Calmato. Mijn dank is bij voorbaat erg groot :thumbsup:

Dank je wel voor het duwtje meneer Philloot ;)

@Snoeksel

Jij hebt het dan over de traagheid van de vader, ik hoop voor het kindje dat hij niet net zo lelijk is :rolling:

Laatst bewerkt:
Kun je voor mij een prop 10 x 6 en/of 11 x 5,5 meenemen :D voor de Calmato. Mijn dank is bij voorbaat erg groot :thumbsup:
Ik heb nog een 11x6" Graupner G-Sonic Nylon. Voor de zekerheid had ik er gewoon twee besteld bij de grote Monsun. Is een erg mooi propje en draait mooi stil. Dus die mag je in ieder geval even proberen/overnemen. Mocht ik nog naar Velserbroek gaan vandaag (of morgenochtend) dan neem ik hem mee voor je. Voorkeur voor een merk (APC/Graupner/Master Airscrew/GWS)?

Dank je wel voor het duwtje meneer Philloot ;)

Ik dacht laat ik de boel even subtiel aanwakkeren :p wie weet :yes:

Ik heb nog een 11x6" Graupner G-Sonic Nylon. Voor de zekerheid had ik er gewoon twee besteld bij de grote Monsun. Is een erg mooi propje en draait mooi stil. Dus die mag je in ieder geval even proberen/overnemen. Mocht ik nog naar Velserbroek gaan vandaag (of morgenochtend) dan neem ik hem mee voor je. Voorkeur voor een merk (APC/Graupner/Master Airscrew/GWS)?

Volgens mij zit er niet veel verschil in, doe maar APC of Graupner :)
Maar als ik die van jou kan proberen/overnemen dan is een bezoek aan RCT niet nodig :thumbsup:

Graag wil ik die prop van jou morgen even proberen :yes: Het probleem van de huidige prop is dat hij te groot is dus ik ben nu een soort grasmaaier. Met kort gras is het goed te doen maar bij wat langer gras heb ik te weinig snelheid om te starten en is de kans op een stall erg groot :???:

Zojuist even de eerste accu leeggerammeld met de staart vastgebonden. Lekker beetje variërend tussen half en vol gas, beetje roerend met de servootjes. Na 5 minuutjes alle boutjes en moertjes gecontroleerd. Op de schroefjes van de spinner na zat alles goed vast. :thumbsup: Gelijk even de regelaar geprogrammeerd op toerentalbegrenzing (max. 12.670rpm voor dit model prop) en de stroom beperkt op 120A piek (limiet is 140A voor de regelaar).

monsun-159cm_build_esc_programming.jpg

Wat een kracht zit daarachter zeg. 8O Als je de kist met je hand tegenhoudt en vol gas geeft, moet je echt flink trekken om hem op zijn plaats te houden. Dat beloofd veel goeds morgen (bij goed weer). :yes:

Welke as-diameter heb jij? Want de Graupner is met een 8mm gat, ik heb er een verloopje naar 6mm in zitten dus ik denk dat jij ook een verloopje nodig hebt. :?

@ Hey Snowman ik was ff je naam kwijt:puppydogeyes: maar wist wel dat

het junkie z'n toestel was vandaar maaru wanneer beschuit met muisjes

kerel:banana::music::proost: gr.Dr.Dre.;):zon:

ja dre , mijn camera is net een hoer , van mij mag iedereen daar plaatjes mee schieten
ik heb die bewuste avond ook een reeks foto's geschoten ,en heb onwillekeurig foto's op het forum geplaatst ,die jan en alleman gemaakt kunnen hebben :???: ;)

verder, sleur had een jaar schema gegeven van zijn drukke leventje .

bij junkie gaat er ook iets veranderen :???:

ik heb me net ingeschreven bij een fitness club genaamd Fresh Fitness
te zaandam. dit kost een hoop centjes,dus gelijk gemotiveerd om ook echt te gaan .
WAAROM :confused:, ik heb een lichamelijk beroep ,en een tikkie last van mijn rug ,wil op deze manier daar aan werken en wat conditie opdoen + = het mooi meegenomen als je de mooie vrouwen later in het jaar van je af moet slaan omdat je zonder t-shirt op het strand loopt :cool::rolleyes::grin::thumbsup::yes::bye:

nu weer serieus ,dus dat worden 2 avonden in de week trainen ,dus word dat 1 avond in de week naar ht ,en dan kies ik uiteraard voor de drukste avond die we organiseren .

misschien is het een idee om gezamenlijk een vaste avond in de week te kiezen ,zodat iedereen weet wanneer er gereden en of gevlogen word :pim:

sleur kan woensdag niet ,en al is het een lul van een gozer ,ik mag hem toch wel ;)
het maakt mij niet uit welke dagen ik ga trainen,dus ben redelijk flexibel ,behalve soms vrijdag en soms maandag kan ik niet ,dit in verband met werkzaamheden v/h vrouwtje:???:
de vliegers kunnen dinsdag niet ,en het zou leuk zijn als die ook op ht verschijnen.;)
blijft donderdag over lijkt het :shock:, of het weekeinde .

laten we eens voten ,roept u maar ...

ps bym: ik hoorde jouw laatst ook iets mompelen over trainen ....:rolleyes:
je bent natuurlijk van harte welkom ,en is nog gezellig ook ;) Waar? op de westzijde ,nieuw en erg modern en leuk publiek

Laatst bewerkt:
Geen idee, thuis maar even meten. Ik weet wel dat er een APC prop zonder verloop op kan.
Okay, ga ik zo even naar Velserbroek. Gelijk maar eens kijken bij "De Bevalling". :nooo: :p Na het bezoek aan RCT door naar RC Speedworld voor een bakkie/praatje/besteling (moet de micro Monsun ook!)/knutseltje (Pico Raven).

@junkie: Geeft niets hoor, ik mag je ook wel. Een ei hoort erbij. ;) :rolling: Dat van die dag zal wel weer zondag worden. In de zommermaanden is het altijd een rommeltje qua planning door mooi weer, weg met gezinnetje, vakanties etc. Gaan we wel op HT overleggen.

Okay, ga ik zo even naar Velserbroek. Gelijk maar eens kijken bij "De Bevalling". :nooo: :p Na het bezoek aan RCT door naar RC Speedworld voor een bakkie/praatje/besteling (moet de micro Monsun ook!)/knutseltje (Pico Raven).

@junkie: Geeft niets hoor, ik mag je ook wel. Een ei hoort erbij. ;) :rolling: Dat van die dag zal wel weer zondag worden. In de zommermaanden is het altijd een rommeltje qua planning door mooi weer, weg met gezinnetje, vakanties etc. Gaan we wel op HT overleggen.

Hahaha :lol::lol::lol:

Nou dan had ik ook in Velserbroek geweest was het maar waar :puppydogeyes:

Nou, dan ga ik gelijk maar door naar Heemskerk voor een bakkie. ;)

@philliams: Dat wordt nog even doorwerken vandaag. Ik heb een Graupner Super Nylon 10x6" prop voor je meegenomen. Hou je vast, kost maar liefst €3,95. 8O Dure hobby, dat vliegen. :nooo: :rolling:

ik ga nu ff naar ht 3 lipo's leegvliegen ff als tussendoortje , ben er rond 16;30.

ik heet niet voor niets JUNKIE :p

Doordeweeks vliegen en/of rijden is als optie verder prima. Zondags als vaste dag ook goed. Wel handig om op de kalender in te vullen wie er gaat (op de vernieuwde site van offroaders.nl :mrgreen:)
Moet Sleur wel die optie even afmaken :rolling:

Hoe laat ga je vliegen dinsdag Sleur met de nieuwe Monsun?

@Junkie

Ja dat klopt, alleen waarom ga je op de westzijde, niet op het kalf bij Zaansport? We pb-en of overleggen wel op HT, wil het dit keer ook eens serieus doorzetten ja, ben way overweight :rolling:
Kan best en wil erg graag van mijn fust een six-pack maken :p ;)

@Sleur

Net als Burp, wil ik je maiden ook meemaken, gelijk ff de spanning opvoeren :rolling: Lijkt me mooi man, jammer genoeg die van Philloot gemist maar laat maar ff weten :thumbsup:

@Snowman

Tondeuse ? :p

Net even met een kitesurf vlieger in de weer geweest BYM en JUNKIE kan je verzekeren geen sportschool nodig.Zowel de spieren en uithoudings vermogen word er aardig wat gevraagd van je.
Het is een hoop fun een goedkoper als een jaar abbonement op de sportschool :D.(gaat nou zijn broek in de was doen want ik werd voortgetrokken door de vlieger)

Dat heb ik een aantal weken geleden op het strand bij kijkduin gedaan. Erg leuk en er stond een straffe wind. Met twee benen over het strand gesleept. Dag erna toch her en der wat spierpijn ondanks dat ik redelijk in shape ben :D

@philliams: Dat wordt nog even doorwerken vandaag. Ik heb een Graupner Super Nylon 10x6" prop voor je meegenomen. Hou je vast, kost maar liefst €3,95. 8O Dure hobby, dat vliegen. :nooo: :rolling:

8O 8O wat een geld, en dat gooi je zo maar in de lucht :rolling:

Dank u wel :worship: morgen op het veld maar afrekenen (bij de paaltjes ;))

Bym ik ben er rond 7 uur vanavond .

vergeet niet je : zender, ontvanger en accu .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back