Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks,

Het is de bedoeling om 1 keer per jaar het buitenland op te zoeken,en voor de rest op een camping in nederland te staan tot de school vakantie voorbij zijn .
Maar er staan er ontelbaar veel op mp , waar moet je verder goed op letten ?

Onroad mannen ,veel plezier en droog weer gewenst...;-)

Posted via Mobile Device
Die met die roze gordijntjes in de link van Fritsie vind ik wel wat voor jou junkie. :rolling:

FeF8xgduonoPb6q4E7cDVQ==.jpg

Ja ik moet strax toch ontbijten, patat en hamburger en tosti gaan er wel in natuurlijk :rolling:

Ik weet er in Velserbroek eentje te wonen die staat te POPELEN om heen te gaan, sterker nog hij heeft z'n vakantie een dag verschoven dus we gaan zowieso heen vandaag, toch lekker snoekseletje van me ?
Jazeker wel wat wolkjes hier in de velserbroek maar overwegend zonnig:zon:(patat met een broodje fric als ontbijt is ook niet verkeerd)

Die met die roze gordijntjes in de link van Fritsie vind ik wel wat voor jou junkie. :rolling:

FeF8xgduonoPb6q4E7cDVQ==.jpg

Ik kan nu geen plaatjes bekijken ,maar als hij rose gordijntjes heeft ,gaan jij en ik toch samen eens op vakantie met de caravan,leer je me echt kennen ;-)

Skidert vrolijk verder.....
Posted via Mobile Device

kon hem toch bekijken ,gewoon op mijn eigen link klikken ,mooi rose is niet lelijk ;-)

Posted via dezelfde villa wijk

Ieder krijgt wat hem toekomt :???:;) Hier is het nog steeds droog :D Ben er rond 11:00\11:15

Hij is lekker. :D Blijf een beetje lief voor elkaar.

@ sleur een voordeel: de wind is niet echt aanwezig vandaag. Als je ff fladderen wil kan het. Anders moet je maar weer een bakkie gaan halen bij de gezelligste winkel Nederland.:D

Top, ik ga de boel inladen. Ben er ook rond die tijd. Tot zo

Ik kan nu geen plaatjes bekijken ,maar als hij rose gordijntjes heeft ,gaan jij en ik toch samen eens op vakantie met de caravan,leer je me echt kennen ;-)
kon hem toch bekijken ,gewoon op mijn eigen link klikken ,mooi rose is niet lelijk ;-)
Het is wel onze kleur. :yes: Alleen het onderstel controleren voordat we van bil gaan. 8O :rolling: Oh ja, ook genoeg bergruimte voor het RC spul moet er natuurlijk in zitten. :? ;)

Hij is lekker. :D Blijf een beetje lief voor elkaar.

@ sleur een voordeel: de wind is niet echt aanwezig vandaag. Als je ff fladderen wil kan het. Anders moet je maar weer een bakkie gaan halen bij de gezelligste winkel Nederland.:D

Top, ik ga de boel inladen. Ben er ook rond die tijd. Tot zo
Eerst nog even:
- Kinderkamertje verder verbouwen;
- Vleugeltje van de kleine Monsun bespannen met Oracover;
- Scalpelonderdeeltjes bij elkaar zoeken en kijken wat ik nieuw moet hebben;
- De losse cellen balancer geschikt maken voor 2/3A cellen;

En dan pas een bakkie doen. Nare is dat als ik een bakkie ga doen, het ook weer geld gaat kosten. Ik weet het niet met die winkel, misschien teveel leuks? 8O ;) :lol:

@Gladoor: Wil je voor mij ook het grote dikke plaatjesboek van Graupner bestellen? Zijn we gisteren vergeten te regelen. :? Heeft uiteraard geen haast. Bestelnummer 8000 50FS2SP.

Drink mijn bakkie op en dan richting Heemstede ook hier een buitje gevallen stelde weinig voor,maar ik vroeg er om ;)

Eerst nog even:
- Kinderkamertje verder verbouwen;
- Vleugeltje van de kleine Monsun bespannen met Oracover;
- Scalpelonderdeeltjes bij elkaar zoeken en kijken wat ik nieuw moet hebben;
- De losse cellen balancer geschikt maken voor 2/3A cellen;

En dan pas een bakkie doen. Nare is dat als ik een bakkie ga doen, het ook weer geld gaat kosten. Ik weet het niet met die winkel, misschien teveel leuks? 8O ;) :lol:

Tja dat weet je he?!... Het is altijd weer een verleiding om dingen te kopen die leuk vind. Helaas voor mij is die lijst heel lang....;) Maar ik vind dat ik mij goed beheersen kan gezien de omstandigheden.:p

Drink mijn bakkie op en dan richting Heemstede ook hier een buitje gevallen stelde weinig voor,maar ik vroeg er om ;)

Bij mij is zojuist de dakgoot aan het overstromen geslagen....:( Maar ik heb goede hoop. Het is niet zo erg als gisteren. Toen stroomde die de dakgoot een uur of 1.5 over. Ik ga nu ook zo'n beetje. Tot straks.:D

Tja dat weet je he?!... Het is altijd weer een verleiding om dingen te kopen die leuk vind. Helaas voor mij is die lijst heel lang....;) Maar ik vind dat ik mij goed beheersen kan gezien de omstandigheden.:p
Hehe, het valt allemaal nog steeds binnen het budget. ;) Maar die verkoper in die winkel weet soms met dingen te komen dat je al weet dat het budget van komende maand er ook aan gaat. ;) :?

Nou ik ben er al, en de beheerder is even weg om een boodschap te doen, dus rondje van mij ik sta momenteel alleen in de kantine van de MACH :rolling:

Waar blijven jullie nou ? :p

Nou ik ben er al, en de beheerder is even weg om een boodschap te doen, dus rondje van mij ik sta momenteel alleen in de kantine van de MACH :rolling:

Waar blijven jullie nou ? :p
Nou, ik kijk al 30 minuten op de webcam maar heb jullie alleen nog maar zien staan ouwenelen. Hadden jullie beter thuis af kunnen spreken, veel comfortabeler. :? ;)

Wanneer wordt er nou gereden? :lol:

-edit-
Ondertussen al 50 minuten geen auto op de baan gezien. :?

Laatst bewerkt:
@Snowman: Even ter herinnering, het is vandaag 08-08-08 dus een mooie dag om te werpen. ;) Tevens zitten we nu op pagina 666. :evil: :? ;)

nou, snoeksel en simme zijn a/h rijden ;)

ook grappig dat je gewoon live kunt kijken wat ze uitspoken :rolleyes:

Hier een photoshoot ;)

Sime in actie
sime.jpg

Snoeksel probeert de Savage op de baan te houden :p
snoeksel.jpg

Savage in actie
savagemach.jpg

En waar ze het beste in zijn :rolling:
ouwehoeren.jpg

Laatst bewerkt:
Status