Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niet de goedkoopste club uitgekozen ( 59 E per maand :) ) halfjaar abonnement, word iets goedkoper per jaar .
Tsja, eerst duizenden guldens/euros uitgeven om een beetje buik te kweken en dan ook nog eens betalen om hem weer kwijt te raken. Heel vreemd. 8O

*mompelt iets over een Baja verkopen om een Baja te kunnen kopen* ;) :p

Tsja, eerst duizenden guldens/euros uitgeven om een beetje buik te kweken en dan ook nog eens betalen om hem weer kwijt te raken. Heel vreemd. 8O

*mompelt iets over een Baja verkopen om een Baja te kunnen kopen* ;) :p

hoofd doel is het lichaam te versterken ,met name de rug , voor mijn lichamelijk beroep.
de rest is mooi meegenomen :cool:

maar bedoel je dat je weer baja gaat rijden :confused:, of had je het over mijn baja ?

maar bedoel je dat je weer baja gaat rijden :confused:, of had je het over mijn baja ?
Ik ga (voorlopig) niet meer Baja rijden. Misschien als het weer dermate wordt dat vliegen minder vaak kan. Rijden lukt nog prima bij windkracht 6/7 maar vliegen wordt vervelender. Aan de andere kant zal er ook wel indoor gevlogen worden met van die brushless vleeswarenbakjes. ;)

Ik ga (voorlopig) niet meer Baja rijden. Misschien als het weer dermate wordt dat vliegen minder vaak kan. Rijden lukt nog prima bij windkracht 6/7 maar vliegen wordt vervelender. Aan de andere kant zal er ook wel indoor gevlogen worden met van die brushless vleeswarenbakjes. ;)

nog ff of is eigenlijk al ,kom ik alleen nog met windkracht 6 of 7 , de funliner is dan des te leuker ;)

komt binnenkort nog wel een modelletje bij van multiplex ( ben ff de naam kwijt :???: )

zo nu ff relaxen , dochter logeert bij oma :rolleyes::cool:;):oops::thumbsup::celebrate::yes::turn-l:

nog ff of is eigenlijk al ,kom ik alleen nog met windkracht 6 of 7 , de funliner is dan des te leuker ;)

komt binnenkort nog wel een modelletje bij van multiplex ( ben ff de naam kwijt :???: )

Volgens mij bedoel jij dit vliegtuig Junkie,waar we laatst op HT over gesproken hebben :lol:

450-M214233-Blizzard.jpg

Zag er inderdaad wel een beetje wiebelig uit Sleur,inderdaad je richtingsroer bijmixen,geeft een rustiger vliegbeeld ;)

je bent van harte welkom op de club { fitness club dan } evenals bym ;) of anderen , is weer eens wat anders dan vliegers en auto's :lol:
Ik heb niet de goedkoopste club uitgekozen ( 59 E per maand :) ) halfjaar abonnement, word iets goedkoper per jaar .
maar dan heb je ook beschikking over alle andere lessen , sauna, zonnebank ( heb ik zelf al ,maar goed ) ,en is het er zeer modern en schoon.
je kan altijd een proefles nemen ( gratis ) ;)

Goed dat je het erover hebt want ik zou het bijna vergeten ....

Kun je mij een PB doen met info betreft adres, prijzen en jouw agenda invulling hieromtrend ?

THANKS!

[edit]

Ah, 59 euro per maand, het mag weer wat kosten :rolling:
Wil juist vanwege mijn rug ook wat gaan doen, en heb meer buik dan jij dus dat staat ook op mijn knippen/plakken lijst, ehhh knippen dus :p

Zag er inderdaad wel een beetje wiebelig uit Sleur,inderdaad je richtingsroer bijmixen,geeft een rustiger vliegbeeld ;)
Het wiebelige komt gewoon omdat het hele kleine vleugeltjes zijn. Spanwijdte is slechts 92cm en het vleugeloppervlak 14,5dm² tegen een EZ met een spanwijdte van 126cm en 24dm². Het officiële startgewicht is voor beiden ongeveer gelijk, resp. 650 gram om 680 gram. Vooral het totale vleugeloppervlak en gebrek aan opstaande vleugelpunten maakt het dus allemaal meer instabiel dan zo'n piepschuim bak. Dat is te ondervangen door sneller te vliegen. Bij half gas blijf je nog net in de lucht, daaronder begin je rap uit de lucht te vallen. Dat heb je niet zo snel bij een EZ. :? ;)

Voor een eerste keer met een onbekend toestel vond ik het niet verkeerd. Het mixen van rolroeren met richtingsroer draagt niet bij tot stabieler vlieger, wel makkelijker voor een beginner. Net als je uitslagen beperken, expo instellen etc.

@De Afvallers: Wat bewuster eten (minder tussendoortjes en junk food), veel water drinken, bruin i.p.v. wit brood en minder brood eten, na 21:00 niet meer eten (glaasje water helpt ook i.c.m. op tijd naar bed gaan) etc. Heeft mij extra gratis een gewichtsbesparing van 9kg in 4 maanden opgeleverd.
En dat "afvallen" brengt ook verborgen kosten met zich mee. Voor je het weet zakt je broek van je reet en moet je eerst een riem aanschaffen en later zelf een maatje kleinere broeken. :evil:

Goed dat je het erover hebt want ik zou het bijna vergeten ....

Kun je mij een PB doen met info betreft adres, prijzen en jouw agenda invulling hieromtrend ?

THANKS!

[edit]

Ah, 59 euro per maand, het mag weer wat kosten :rolling:
Wil juist vanwege mijn rug ook wat gaan doen, en heb meer buik dan jij dus dat staat ook op mijn knippen/plakken lijst, ehhh knippen dus :p

Ik stuur je morgen wel wat info ,je word daar goed begeleid ,en conditie en kracht training worden gecombineerd.
Ik wil dinsdag avond er een vaste avond van maken ,en de 2e avond flexibel ,bijvoorbeeld donderdag of vrijdag,zelfs zaterdag ochtend is een optie.

Siggery; dat vliegertje bedoelde ik ,heb er erg positieve berichten over gehoord, word zeker de volgende ,ik houd het toch bij pieperde piepschuim ;-)

Wie doet het licht uit ?Posted via Mobile Device

Jullie weten dat ik de lulligste niet ben om het licht uit te doen. Maar de vlam.....

Toch een poging

vlam.gif

ze hebben het vanavond vanuit het westen ,REGEN :mad:

we zien wel

Regen :schrik: Ophouden nu hoor met die vreselijke nattigheid :sleepy:

Voorlopig hebben de plantjes op HT wel genoeg water gehad ;)

Wat ik ervan begreep is dat er vanmiddag rond 13.00 uur op het veld bij de ACH gevlogen wordt door o.a Phillotiams,denk dat ik even ga kijken.

Een oude kennis van mij,Jasper,schijnt daar ook rond te fladderen.
Is wel weer even gezellie om bij te beppen denk ik :D

Geregeld dat we om 15:00 uur op de kermis moeten staan. :? ;)

Jij ook al , ik dacht dat de kermis hier morgen begon , maar het is dus vandaag :-? om 13:30 u. dus raken wij naar de stad , persoonlijk vind ik het gedeelte waar de oud hollandse kermis staat het leukst (rups,oude zweef ed.) maar daar denken twee leden van ons gezin toch iets anders over ;) het moet snel hard en wild :lol:

Jij ook al , ik dacht dat de kermis hier morgen begon , maar het is dus vandaag :-? om 13:30 u. dus raken wij naar de stad , persoonlijk vind ik het gedeelte waar de oud hollandse kermis staat het leukst (rups,oude zweef ed.) maar daar denken twee leden van ons gezin toch iets anders over ;) het moet snel hard en wild :lol:

Tsja,we worden ouder Kobus,ons hoofd kan er steeds slechter tegen he ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back