Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt ook wel. Het brevetsysteem is net aangepast en moet misschien later nog eens uitgebreid worden. (Als er de laatste jaren bij de A.C.H. met electromodellen gevlogen werd, dan was dat met lichte electromodellen en dan ook nog door ervaren vliegers). Bij twijfel gewoon even aan een instructeur vragen.

groeten van Erik

Mij lijkt het het handigst gewoon met een brandstof kist je brevet te halen, dan hoef je daar niet apart weer voor te "leren" :p

En je bent vrijer in model en aandrijf methode :)

Met mijn brevet mag ik ook brandstofmodellen vliegen. En nee, dit brevet heb ik echt niet cadeau gekregen :nooo:

Wel ben ik zo verstandig om mettertijd als ik overga op brandstof nog een paar veiligheidslessen te nemen m.b.t. het starten en afstellen van de motor.
Met het afstellen zal ik geen problemen hebben aangezien ik veel nitro heb gereden :D

Mij lijkt het het handigst gewoon met een brandstof kist je brevet te halen, dan hoef je daar niet apart weer voor te "leren" :p

En je bent vrijer in model en aandrijf methode :)
Met onze brandstofauto ervaringen lijkt mij het afstellen geen probleem. Evenals het onderhoud en het besef van het vermogen, de kwalijke dampen etc. ;)

Ik had ook in de wandelgangen vernomen dat elektro enorm in opkomst is. Enorm voordeel is dat het nagenoeg geluidloos is, "milieuvriendelijk" *kuch* en niet onderdoet voor brandstof qua vermogen en vliegtijden.

En even een klassieker om alvast weer helemaal in te komen... :banana:

Laatst bewerkt door een moderator:
verdomme het lijkt mij ook leuk .

p.s als jullie zoveel jeuk hebben zou ik toch is een keer gaan douchen :p

Echt niet. Het wordt tijd om te gaan rijden. :D Oh nee, die baan is pas om 15:00 uur open. :evil: Tsjemig, wat jeukt dat om weer lekker rondjes te rijden op het tapijt. :cool:

Hoeven we niet meer te werken ?
Ik moet nog jeuk krijgen ..
Eerst al de vliegers afmaken ,en vanavond de funliner testen ;-)

Posted via Mobile Device

peet ik kom vanmiddag even langs om de robbe spullen te bestellen met je .

wanneer kan ik het dan hebben denk je ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back