Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een slap geleuter hier.... :showass:

Zijn er liefhebbers om morgenmiddag (vrijdag) ook te rijden met de Scalpel? BYM? Burp?

wie ??? ik :confused::confused: :D

ik ga zo mijn kever kapje ff versnijden denk ik .

*geniet nog even van zijn vrije tijd ,want volgende week moet hij na lange tijd weer aan het werk

vanavond ga ik ff naar het veld de holiday oppikken .
look had gemaild dat hij hem mee neemt :p

de funliner gaat mee , dus daarna snel naar ht , WANT DAAR MAG IK WEL VLIEGEN :rolleyes:

daarna ff aan de holliday snuffelen ;)

Aaaaarrrrrgggggghhhhhhh 8O Zeg dat nou niet! Heb ik net mijn pauze zitten te verdoen met het verknippen van een Kever-body voor op de Scalpel. :lol:

*gaat zwaar gefrustreerd weer aan het werk* :evil:
Hebben ze nog meer body's voor de scalpel in plaats van dat platte kappie.
Is er ook een lease scalpel in omloop kan ik alvast oefenen :rolleyes:

ik b en rond 19;00 op ht , kijken hoe lang de funliner in de lucht blijft ,ik ga er vanuit dat hij binnen 5 minuten doormidden ligt :puppydogeyes: daarna nog ff naar de ach de holiday ophalen ,ff lullen en vlug weer terug voor het nacht programma ;)

dus siggy ,als je de protech wilt loslaten ...:cool:

Hebben ze nog meer body's voor de scalpel in plaats van dat platte kappie.
Is er ook een lease scalpel in omloop kan ik alvast oefenen :rolleyes:
Je hebt de standaard body met apart stickervel. Zowel transparant (in de kit) of voorgespoten in rood, groen en blauw.
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php

En er is een langere kap (eigenlijk voor het 6-cellen chassis), de Lolita body
RA2105.jpg

Verder is er van Parma PSE een Speed 8 HD transparante body
38328ffbc2ce731bc6edad4d5c4b26f5.jpg

De wielbasis is 129mm terwijl de reguliere wielbasis voor 1:18 140mm of 150mm is. Dus de wieltjes van de 4-cellen Scalpel staan 11/21mm dichter bij elkaar. Verder is de spoorbreedte van de Scalpel wat groter dan de normale 1:18's waardoor de wielen buiten de body steken. HPI heeft wel een hele verzameling 1:18 140mm body's.

ik b en rond 19;00 op ht , kijken hoe lang de funliner in de lucht blijft ,ik ga er vanuit dat hij binnen 5 minuten doormidden ligt :puppydogeyes: daarna nog ff naar de ach de holiday ophalen ,ff lullen en vlug weer terug voor het nacht programma ;)

dus siggy ,als je de protech wilt loslaten ...:cool:

Zoals je weet werkt Silvia tot 18.45u, dan nog eten,dus 19.00 uur ga ik echt niet redden hoe graag ik ook zou willen ;)

Wij hebben een "vrije" relatie,maar wij eten wel altijd samen ;)

Je hebt de standaard body met apart stickervel. Zowel transparant (in de kit) of voorgespoten in rood, groen en blauw.
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php
show_image_in_imgtag.php

En er is een langere kap (eigenlijk voor het 6-cellen chassis), de Lolita body
RA2105.jpg

Verder is er van Parma PSE een Speed 8 HD transparante body
38328ffbc2ce731bc6edad4d5c4b26f5.jpg

De wielbasis is 129mm terwijl de reguliere wielbasis voor 1:18 140mm of 150mm is. Dus de wieltjes van de 4-cellen Scalpel staan 11/21mm dichter bij elkaar. Verder is de spoorbreedte van de Scalpel wat groter dan de normale 1:18's waardoor de wielen buiten de body steken. HPI heeft wel een hele verzameling 1:18 140mm body's.
Alle bovenstaande plaatjes(qua) kappies kon ik al. HPI heeft er zat moet je alleen even aanpassen zeker,ga je vanavond nog rijden met die botervloot op wielen :rolleyes:

Wat een slap geleuter hier.... :showass:

Zijn er liefhebbers om morgenmiddag (vrijdag) ook te rijden met de Scalpel? BYM? Burp?

Zou kunnen, vanaf hoe laat?

Vanavond naar Beverwijk naar de film (batman) dus geen HT.

morgen wat sleutelen aan de Twin Star en de Scalpel. Volgens mij heb ik daar geen regelaar voor...... De rest is klaar.

Gladoor, een fatsoenlijke regelaar in voorraad (klein genoeg voor de scalpel?)

Zou kunnen, vanaf hoe laat?

Vanavond naar Beverwijk naar de film (batman) dus geen HT.

morgen wat sleutelen aan de Twin Star en de Scalpel. Volgens mij heb ik daar geen regelaar voor...... De rest is klaar.

Uurtje of 15:00/15:30? Dan heb ik het wel weer gehad voor deze week. :lol: :p

Peter heeft nog twee kleine roggelaartjes liggen. De LRP A.I. Runner Reverse en de peperdure LRP Quantum 2 Competition (iets andere modellen dan de links :?). Ik rij met de Graupner/GM-Racing SX3R

Peter heeft nog twee kleine roggelaartjes liggen. De LRP A.I. Runner Reverse en de peperdure LRP Quantum 2 Competition (iets andere modellen dan de links :?). Ik rij met de Graupner/GM-Racing SX3R

De lrp regelaar a 59 euro die ik besteld heb is binnen.
Als ik het goed had gehoord had peter er twee besteld ;)

Zo niet mag je eventueel de mijne nemen, ik heb nog niet eens een zender en ontvanger:rolleyes: dus.... besteld peter wel weer een nieuwe voor mij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back