Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom niet man ?

jij peet en ik iemand anders in je naaste omgeveving ofzo :D:cool:

Helaas heb ik het dinsdagavond te druk met school van de kids (10-minutengesprekken/kennismaking met de leerkrachten/commissie-gedoe etc.). 8)

*bedenkt zich dat hij vanavond naar school moet voor 10-minutengesprekken* :evil:

Volgens mij vergis jij je een dag Sleur ;)

Geen ACH en dus geen Depron Disc voor deze jongen. :cry: Wel gisteravond de accu en alle elektronica op z'n plaats geknutseld in de F-117. Die in nu klaar om te crashen. 8O

Op woensdag :confused:

Laatst bewerkt:
Maar vanavond voor het andere ettertje naar school. :?

Ik heb het gisteren gehad, wel steeds in mijn gedachten bij de ACH gisteren :proost::celebrate:

Net lag er een pakketje uit HongKong op de deurmat :D met een 100A regelaar erin (120A voor 12 sec 8O), dat moet dus goed gaan :rolleyes:

te koop Baja SS

En wie riep er zo hard dat zijn Baja nooit weg zou gaan? 8O En al helemaal niet om een nieuwe full scale auto te kopen? :? Mwah.... :rolling:

nog iemand interesse in een baja SS met veel hopups,alu, teflon koppeling ,alu clutchbelt holder en eigenlijk teveel om op te noemen .
zit een nieuw extra blok bij ,alle originele delen ,2 kappen , nog een doos vol onderdelen .
kortom mijn halve zolder ;)
baja is in goede staat en rtr ,eventueel met dx3 spectrum zender :cool:

liever geen losse verkoop

mocht 1 van jullie of een kennis van jullie interesse hebben ,hoor ik het wel via pb voor meer info en foto's :!:

tijdelijk even de hobbie in de ruststand vanwege aanschaf prijzige 1:1 auto :puppydogeyes:

greetz

Verder heb ik me toch weer laten strikken voor het jaarlijkse schoolreisje, dagje schaatsen en als klap op de vuurpijl elke 4 weken meehelpen bij praktijk verkeersles. 8O Of dat laatste zo verstandig is... Misschien leer ik er nog wat van. :mrgreen:

sleur; ik wist dat je het zou zeggen :rolleyes: ,mensen kunnen ook van gedachten veranderen

ben al in onderhandeling :cool:

elk duizendje van de 21 is er 1 ,ik houd niet zo van lenen :)
heb ook nog een motorfiets ,zit te twijfelen ,brengt ook weer 4 in het laatje
plus wat spaarcenten en inruil van mijn auto kom ik een heel end :p

hobbie op slot :???:

Laatst bewerkt:
hobbie op slot :???:
Sorry, maar deze moest ik echt vereeuwigen in een tegeltje. :lol: ;)

23usrag.jpg

Ohhhh nou wie is de organisatie ? :o
Ja goede vraag. Volgens Wiki hebben we toch iets niet goed gedaan.

Een organisatie is een doelgerichte samenbundeling van kennis, vaardigheden en kracht tussen drie of meer personen die primair middelen en activiteiten aanwendt om te voorzien in de behoefte aan producten en/of diensten in haar omgeving — samenvattend aan te duiden als haar 'primaire proces'. Het is opgebouwd uit de complementaire begrippen taakverdeling en coördinatie.

Kennis... :? Ik heb wel een paar kennissen waar ik wel eens een biertje mee drink. Vaardigheden heb ik wel maar ligt eraan op welk gebied. 8O En kracht heb ik niet, ik ga niet 4x in de week naar de sportschool. :lol: Verder hebben we samen iets bedacht en heeft BYM er een beetje tegenaan gehangen. :bye:

Een organisatie is een doelgerichte samenbundeling van kennis, vaardigheden en kracht tussen drie of meer personen die primair middelen en activiteiten aanwendt om te voorzien in de behoefte aan producten en/of diensten in haar omgeving — samenvattend aan te duiden als haar 'primaire proces'. Het is opgebouwd uit de complementaire begrippen taakverdeling en coördinatie.

Kennis... :? Ik heb wel een paar kennissen waar ik wel eens een biertje mee drink. Vaardigheden heb ik wel maar ligt eraan op welk gebied. 8O En kracht heb ik niet, ik ga niet 4x in de week naar de sportschool. :lol: Verder hebben we samen iets bedacht en heeft BYM er een beetje tegenaan gehangen. :bye:
Ik bedoelde meer vanavond ik zie je namelijk niet op msn

wat ben je toch een naar mannetje :showass:

als de arme tijden voorbij zijn ,mag je weer een nieuw tegeltje maken

"slotje mag er weer af "

Ho ho ....
Ik heb nergens tegenaan gehangen.
Mij is een dokument aangeboden ter spellingscontrole, en heb ik wat input gegeven. 99,9% van het dokument bestond al :rolling:

Mijn ps3 vind de VKB wel, maar na het pairingsproces komt hij met de melding :

80110301 ...

Na wat zoeken vindt ik dit :

"The VKB does not work with the PS3 due to different passkey protocols. The VKB is set to have the passkey inputed on both devices while the PS3 is set to randomly generate a passkey, send it to the device, and have it echoed."

Is er een manier om dit te omzeilen ... :s

Laatst bewerkt:
Geen idee, ik heb geen PS3. Wel een PS2, Wii, DS, N64, SNES, NES, Sega MD, Lynx, 2600, P9000 etc.

De volgende data zijn onder voorbehoud gepland voor de Scalpel Cup:
06 november 2008
20 november 2008
15 januari 2009
29 januari 2009
12 februari 2009
26 februari 2009
12 maart 2009 (incl. prijsuitreiking)

Noteer deze avonden maar alvast. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back