Vliegervergadering 1 November 2009

Op 1 november 2009 is er weer de jaarlijkse vliegersvergadering bij ons (Loet en Helle)

-het is prettig om te weten wie er allemaal komen
-wie wil mee naar de Chinees na afloop van de vergadering? (ivm reserveren)

Voorstel:
- vergaderen vanaf 14.00 uur
- chinezen vanaf 18.00 uur

En voor de liefhebbers eerst vliegen vanaf 11.00 uur.
Dit is slechts een eerste voorstel. Mocht het voorstel veranderen dan doe ik dat in deze eerste posting.

Bepaalde voorstellen kunnen misschien al hier gepost worden of meningen kunnen gepolst worden, denk aan de "oplopende taak" en "poker" perikelen.

Tot dan,

Loet

Al aangemeld zijn buiten Helle en mij om:

Alex :vliegen/vergaderen/chinezen
Theo :vliegen/vergaderen/chinezen
Bas :vliegen/vergaderen/chinezen
Frans B: vliegen?/vergaderen/chinezen
Peter: vliegen/vergaderen/chinezen
Robert B: vliegen/vergaderen/chinezen
Ruud :vliegen/vergaderen/chinezen (onder voorbehoud)
Frits: (onder voorbehoud)
Jaap H: vliegen/vergaderen
Dennis: vliegen/vergaderen
Jurgen: vliegen/vergaderen/chinezen
Arnold: vliegen/vergaderen/chinezen
Dennis M: vliegen/vergaderen

De vergadering wordt gehouden bij ons thuis.
Beemd 105
6852 MH Huissen
026-4452532
51°56'45.50"N
5°55'1.29"E

Het vliegveldje is te vinden op de kruising van:
de Oude Huissenseweg en het Noordeinde.
51°57'3.05"N
5°55'45.19"E

Loet

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik wel kom :mrgreen:

Chinees?? Jazeker
Vliegen?? Jazeker

Agendapuntjes

* Terugblik 2009
* Materiaal (tijdinstallatie?)
* Wijziging taken
* Wedstrijdkalender 2010
* Vooruitblik WK kwalificatiejaar 2010

Nog meer?

Laatst bewerkt:
Vervolg vanuit de thread:
6 sept Laatste wedstrijd NK F3K 2009 Swalmen

Loet,
Het gesjoemeld met de oplopende taak is mijn inziens het GEVOLG van de puntentelling.

Ook, en het gemis van onpartijdige tijdopnemers. Daarom steun ik jouw voorstel voor de volle 100%. Alleen vliegen mits er voldoende onpartijdige tijdopnemers zijn.

Een ander manco is natuurlijk het hebben van een jury die binnen het F3K aangesteld wordt om eventuele ongeregeldheden (denk aan ingediende protesten) af te handelen maar die niet in staat is zelfstandig te handelen.
Het probleem is dan ook nog dat de jury bestaat uit piloten en is het maar weer goed dat ze niet kunnen handelen tijdens een taak.

Aan de ene kant is het prettig dat het reglement zo onvolledig is maar dit zal op een WK en EK tot grote discussies gaan leiden. En dan begrijp ik de angst van sommigen heel goed: Het wordt er dan niet leuker op!!!!

Loet

Schrijf mij er ook maar bij.
Vliegen (misschien) praten en eten.

Frans

Hoe schrijf je eigenlijk Jürgen ?

Hoe schrijf je eigenlijk Jürgen ?

Zonder puntjes ;-)

Ennuh, ik vrees dat ik er dit jaar niet bij ga kunnen zijn... In het weekend van 1 november is er een modelvliegwedstrijd in Zwitserland, waar ik zeer waarschijnlijk heen ga.
For the record: Ik stem voor alle voorstellen, die het vliegen van taken poker en oplopend onmogelijk maken :-)

Greetz,
Jurgen

ps. Theo, "ja, lekker"??

Ahaaaaaaa! Now I remember :-)

Zie ik daar een tipje van de sluier?

63504aa7c8e34454e.jpg

Shoot! Misschien moet Zwitserland toch maar weer even 2 jaar wachten...

Choices choices....

Ik kom er nog op terug....

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge nog meer puntjes over...........

Bas gaat toch ook niet naar Zwitserland?
Nee, denk het niet, daar hebben ze te veel KAAS.

Frans

Waarschijnlijk wordt 2010 het jaar dat Frits en ikzelf ook maar eens mee gaan doen

Zet ons er voorlopig maar even bij voor het hele programma

Frits moet mogelijk werken, maar heeft nu nog geen rooster

Ruud

Ha Loet, ik las dit bericht en het lijkt mij en jaap leuk om erbij te zijn met het vliegen en de vergadering. Het lijkt me een goed idee om iedereen eens te leren kennen, voordat we ons volgend seizoen gaan inschrijven voor de wedstrijden.
Als je het goed vindt, komen we er gewoon bijzitten en luisteren.
ps. heb de tantulus om gedoopt tot ciconia, wat ooievaar betekent, vanwege de wit met zwarte bovenkant van mijn tantulus....
groeten dennis

Ha Loet, ik las dit bericht en het lijkt mij en jaap leuk om erbij te zijn met het vliegen en de vergadering. Het lijkt me een goed idee om iedereen eens te leren kennen, voordat we ons volgend seizoen gaan inschrijven voor de wedstrijden.
Als je het goed vindt, komen we er gewoon bijzitten en luisteren.
ps. heb de tantulus om gedoopt tot ciconia, wat ooievaar betekent, vanwege de wit met zwarte bovenkant van mijn tantulus....
groeten dennis

Gezellig, vliegen doen we gewoon op het veld in Huissen waar we altijd al vliegen.

Loet

Loet,

ben je al begonnen met een uitbouw aan je woonkamer? Het lijkt behoorlijk druk te worden :-)
Bij deze meld ik me ook aan voor het hele programma. Zwitserland staat even op de langere baan.

Greetz,
Jurgen

Back