vliegles gevraagd

janyol

In Memoriam
Hallo,

Is er iemand in de buurt van Nieuw-vennep die mij wat

indoor helikopter lessen kan geven ?

Ik heb een micro 47G van graupner en weet iemand van jullie

waar er in de regio Haarlem indoor word gevlogen?

O ja, Nieuw-vennep ligt in Noord-Holland.

Alvast bedank

Groeten jan

Je kan in de indoor meeting sticky kijken wanneer er iets in de buurt is. En trouwens, lessen met een coaxiale heli?!?!? Niet mieten! Accu volproppen, 3x3 meter vrijmaken ergens en proberen maar! Volgens schrijven is zo'n dingetje extreem eigenstabiel.

Succes,

Ton.

Q:lessen met een coaxiale heli?!?!?

Ben het met hem eens ,zet ,m neer ,ga er achter staan en geef gas.
Zal je zien dat je achterkant reageer op de zelfde knuppel als je gas.
En je rechter knuppel geeft ,m richting ,rustig uit proberen en steeds een stapje verder ,die dingen zijn erg makkelijk om mee te leren.
Hou ,m in het begin alleen maar neus van je af ,later rustig andere richtingen proberen.
kom je er dan nog niet uit ,bespaar je zelf veel moeite en koop een flight simulator programmaatje ,dan heb je het helemaal snel door.
Veel geluk :wink:

Als je de titel veranderd in 'Vliegles gevraag, Nieuw Vennep' heb je meer kans op geschikte reacties. De titel kun je wijzigen door het eerste bericht te wijzigen.

Nieuw Vennep is mij wat ver vanaf Alkmaar met de huidige benzienprijzen...
Stel voor dat je vrijdagavond lekker in Rotterdam naar de meting gaat, daar leer je zo vliegen met je heli!
De indoormeetings vindt je bovenaan in het indoor/parkflyerforum.

De hoofddorpse is dichterbij, maar zoals al gezegd is kan je met een coaxiale heli best jezelf leren vliegen zonder hulp. Misschien 2 satestokjes eronder voor de zekerheid.

Alvast bedankt voor de reacties !

Na het buiten vliegen met motor en zweefvliegtuigen

is dit toch wel even anders.

Onze huiskamer is vrij klein, dus van daar mijn voorzorg.

Groeten jan

Hoi JanYol,

Ik woon zelf ook in de Vennep, en heb een Lama en een picolo en een Esky 3D. Met de Lama vlieg ik gewoon door mijn huiskamer.
(heb ik met de 2 andere ook gedaan, maar was echtgenote niet zo blij mee, LOL)

Wil niet beweren dat ik een hele goede piloot ben, maar wil je best een keer helpen om je heli af te stellen en je wat tips te geven.

Grt Rob C

Back