vlieglessen

• Topicstarter Topicstarter LeotB
  • Startdatum Startdatum
L

LeotB

Guest
Hallo iedereen,

Ik wilde heli gaan vliegen en na een lammatje en een ander klein electrische heli vond ik dat maar niets. Zenuwachtig en als er iets wind stond was er niet mee te vliegen. Dus op zoek naar een brandstof heli. Ik kreeg de mogelijkheid om een raptor 50-3d te kopen. Natuurlijk niet direct een instapmodel om mee te beginnen, maarja; het kwam zo uit. Nu ben ik met een grote hoepel als crashhulp en beetje aan het hoveren en dat lukt wel enigzins, maar toch denk ik dat vlieglessen van een ervaren vlieger veel meer helpt en sneller tot resultaat lijdt. Ik woon omgeving Zutphen/Deventer. Wie weet iets? Bedankt alvast

Welkom Leo :)

Risicoloos lessen met materiaal van de vliegschool:
KNVvL Modelvliegsport
-> vliegscholen

Twee elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs in NL:
www.airtoi.nl
-> clubs
www.modelvliegsport.nl
-> clubs

Handig om in de titel 'vlieglessen Deventer/Zutphen' op te nemen. Je kunt de titel wijzigen door je eerste bericht te wijzigen met de knop bij dat bericht.

Verder is het ook handig om je woonplaats in je profiel op te nemen, dan kan iedereen het zien.

Laatst bewerkt:
hallo leo . je kunt ook betaald les nemen bij flycam in lexmond en hobma in elst . ik woon ook in de regio en elst is niet ver .
zo heb ik het geleerd , het is wel duur maar je hebt het wel relatief snel onder de knie .
een raptor 50 is wel een goede heli , gewoon niet al te fel op de tuimelschijf afstellen en hij is zo mak als een lammetje .

hoi

kom een keer langs bij erik

ik ga ook beginnen met heli,s

erik is er zeer ervaren in ,kunnen we samen oefenen, met erik als leraar .:proost:

vlieg zelf nu al 1 jaar vliegtuigen ,maar ga nu aan de heli,s

gr paulus

Back