Hallo allemaal,
Ik heb een Futaba FF9, waarmee ik mijn helikopter tracht te besturen :wink:
Nu heb ik mij het vliegen aangeleerd in heli mode 4 (heck/pitch rechter stick)
Omdat ik tegen veel problemen aangelopen ben. en niemand mij wilde helpen in die vliegmode...heb ik mezelf op de sim gedwongen heck/pitch op de linkerstick te gaan vliegen.
Nu ik dit eindelijk aardig onder de knie heb, wilde ik dit gaan veranderen in mijn zender.
Simpel, dacht ik nog, zender uit 2 knopjes ingedrukt houden en dan zender aanzetten, en mode veranderen........Ok mode veranderen gaat, maar de stuur functies veranderen niet mee 8O
Is dit normaal????
Met andere woorden: Moet ik de diverse functies nu opnieuw gaan zoeken op de ontvanger??
Of zie ik iets over het hoofd (in de handleiding)
Ik zal vast niet de enige zijn die tegen dit probleem aanloopt.
Of moet er hardware matig wat vernaderd worden?
Elke suggestie/raad is welkom!!
Alvast bedankt
Groetjes
Martin
Ik heb een Futaba FF9, waarmee ik mijn helikopter tracht te besturen :wink:
Nu heb ik mij het vliegen aangeleerd in heli mode 4 (heck/pitch rechter stick)
Omdat ik tegen veel problemen aangelopen ben. en niemand mij wilde helpen in die vliegmode...heb ik mezelf op de sim gedwongen heck/pitch op de linkerstick te gaan vliegen.
Nu ik dit eindelijk aardig onder de knie heb, wilde ik dit gaan veranderen in mijn zender.
Simpel, dacht ik nog, zender uit 2 knopjes ingedrukt houden en dan zender aanzetten, en mode veranderen........Ok mode veranderen gaat, maar de stuur functies veranderen niet mee 8O
Is dit normaal????
Met andere woorden: Moet ik de diverse functies nu opnieuw gaan zoeken op de ontvanger??
Of zie ik iets over het hoofd (in de handleiding)
Ik zal vast niet de enige zijn die tegen dit probleem aanloopt.
Of moet er hardware matig wat vernaderd worden?
Elke suggestie/raad is welkom!!
Alvast bedankt
Groetjes
Martin