vliegschow heerhugowaard 2009

bij de modelbouwzaak huider in heerhugowaard kun je je aanmelden
als toeschouwer of als vlieger
daar kun je ook het adres vragen
of me gewoon een p b tje sturen
dan mail ik je de gegevens

de vliegschow gaat nu hoe dan ook door

iedereen die komen wil is welkom
op de molenweg 10 in heerhugowaard
we starten om 12 uur

Genoten

Jongens!!! Het was fantastisch!!

Halverwege de dag op het honkbal veld voelde ik de wind aantrekken en dacht toen: "Beste wind, maar het is een open veld dus dat moet goed gaan."
Eenmaal aangekomen schrok ik even van het kleine stripje waarop geland moest worden. (glup). Vergeleken met Spaarnwoude was het wel wat kleiner. Maar ja daar kan iedereen zijn kist dan ook lekker lui overal neerzetten.
Maar als snel bleek het meer dan en ruim voldoende te zijn om te landen. Gewoon ff goed plaatsen en relaxed aan de grond zetten. We kenne toch vlieguh?

Ik heb weer wat leuke mensen gesproken van de Beaufort7 en de ACK te Kennemerland waar ik ooit begonnen was. Het was gezellig en knus bij elkaar. Leuk veldje tussen het weiland.
Veel bezoekers die kwamen kijken wat er allemaal was. Alle facetten van de RC hobby waren er: Boten, Auto's, Tanks, Helikopters en Vliegtuigen.

De organisatie had het goed geregeld. Er was EHBO, de in en uitritten waren goed geregeld. Het publiek stond prima gescheiden van het vliegveld en de pit area. Genoeg parkeerplekken. Koffie en Thee. Je moest je netjes inschrijven en er werd een lijst bijgehouden welke kanalen er in gebruik waren. Prima toch? Kon niet beter.
Er was altijd wel een kist in de lucht dus het publiek had altijd wat om te kijken. Het was voor mij een echte RC show zoals ik vroeger als kind mee mocht maken. Good old times op een weiland. (Spannende plankjes over slootjes enzo. hahaha)

Kortom volgend jaar weer op dit leuke veldje tussen de schapen. Gezellig vliegen tussen het gebeheheh door. :-)

Iedereen bedankt en tot volgend jaar. PS Foto's volgen nog.

Greetz,
Thierry

Heren,

Het was een geslaagde dag.
We hebben genoten en zo te zien het publiek zeker ook!

Bedankt voor de gastvrijheid!
Gerben

heren bedankt dat julie er waren het was geweldig
volgend jaar weer
ik heb genoten van julie vliegkunsten
en van het kabaal
heerlijk

ik heb hier wat foto,s van de schow
ik mheb ook gefilmt maar dat moet ik nog nakijken
full

full

full