He' Paul,
Leuk man dat je ook komt...

en je weet het..bonnen voor eten en drinken krijg je van Pegasus, alle gastvliegers krijgen die.
Hoi Teus
Ja wij hebben er ook weer heel veel zin in, zijn ook druk met de voorbereidingen bezig wat allemaal goed verloopt dankzij veel hulp van andere leden van Pegasus.
We hebben al weer heel wat vliegers,de mensen die zich hebben aan gemeld via het forum en hebben we elk jaar ook weer een vaste groep die het altijd leuk vinden om bij ons te komen vliegen, de groep uit Spaarnwoude Ron Ton die met een kist komt met door in zijn 175 cc 4 cil lijnmotor , Dolf Schelvis
komt ook maar komt niet vliegen, hij is druk met zijn 5 cil stermotor die hij in zijn Seafury gaat zetten( Seafury met opklapbare vleugels)
Rene Boerlage die met zeer snel elektro spul zal komen.
Dan hebben we weer een aantal mensen van Crash, B 17 en B 25 en een Wigens.
Ook is Eddy uit Leiden er weer met zijn grote Cap.
uit eigen club hebben we ook weer wat mensen die vliegen zoals Peter die nu druk is met de Tiger moth die gaat vliegen met de zelf gebouwde 4 cil lijn van Dick ven der veld.
Dick zal er ook weer zijn met een aantal stermotoren en laten draaien op een test bok.
En dan hebben we ook Henk van Hoorn met zijn half schaal Bleriot.
Ik zal er ongetwijfeld een paar vergeten zijn maar voor die dag hebben we weer veel mooie dingen om er een mooie dag van te maken.
En het weer...

ja ik hoop dat het niet zo mooi zal worden als vorig jaar, ik zal weer een extra kaarsje op steken, meschien helpt het..