Vliegshow MVC Pegasus Enkhuizen.

Hallo Jan, Peter,

Bij deze moet ik me helaas afmelden voor jullie vliegshow :(
Er zijn andere dingen gepland...

Bij deze wel weer gelijk een upje ;)
Tot spoedig maar weer dan

Groeten, Ralf

He jammer Ralf en Wim,

@ Jan,

Al wat meer bekend wat er allemaal gaat komen en hoe laat, waar, enz? Verheug me er al weer op. En als we net zulk mooi weer en gezelligheid als vorig jaar hebben gaat het weer goedkomen. :zon:

Gr. Teus

He' Paul,

Leuk man dat je ook komt...:D en je weet het..bonnen voor eten en drinken krijg je van Pegasus, alle gastvliegers krijgen die.

Hoi Teus

Ja wij hebben er ook weer heel veel zin in, zijn ook druk met de voorbereidingen bezig wat allemaal goed verloopt dankzij veel hulp van andere leden van Pegasus.
We hebben al weer heel wat vliegers,de mensen die zich hebben aan gemeld via het forum en hebben we elk jaar ook weer een vaste groep die het altijd leuk vinden om bij ons te komen vliegen, de groep uit Spaarnwoude Ron Ton die met een kist komt met door in zijn 175 cc 4 cil lijnmotor , Dolf Schelvis
komt ook maar komt niet vliegen, hij is druk met zijn 5 cil stermotor die hij in zijn Seafury gaat zetten( Seafury met opklapbare vleugels)
Rene Boerlage die met zeer snel elektro spul zal komen.
Dan hebben we weer een aantal mensen van Crash, B 17 en B 25 en een Wigens.
Ook is Eddy uit Leiden er weer met zijn grote Cap.
uit eigen club hebben we ook weer wat mensen die vliegen zoals Peter die nu druk is met de Tiger moth die gaat vliegen met de zelf gebouwde 4 cil lijn van Dick ven der veld.
Dick zal er ook weer zijn met een aantal stermotoren en laten draaien op een test bok.
En dan hebben we ook Henk van Hoorn met zijn half schaal Bleriot.
Ik zal er ongetwijfeld een paar vergeten zijn maar voor die dag hebben we weer veel mooie dingen om er een mooie dag van te maken.
En het weer...:eek: ja ik hoop dat het niet zo mooi zal worden als vorig jaar, ik zal weer een extra kaarsje op steken, meschien helpt het..:D

Heren, het was een gezellig evenement!
Toen we aankwamen en alles uitgepakt hadden even wat spatjes regen maar opeens was daar toch de zon.
Gerben heeft laten zien dat electro echt niet meer onder doet voor brandstof.
Helaas ging het in de start fout met mijn ASW maar het probleempje is gevonden en de schade valt mee.
Volgend jaar ben ik weer van de partij!

@Teus.. ik moest al aan je denken toen ik de Spacewalker zag maar wist niet dat ie van jou was, dus ik heb nu ook de ZG20 horen lopen?

Grts Gert-Jan

Hi allen,

Zeer leuk om weer te zien vandaag!

Mooie kisten "voorbij" zien komen :D, inderdaad mooie demonstraties van Gerben.
Ik was erg onder de indruk van de "RaketenWurm", wat een pijlsnelle zwever!!

Helaas van de 2 crashes waaronder de Huges..

Ik heb alles op film staan, misschien wil de eigenaar het film materiaal wel hebben om de fout op te sporen?

Dan moet diegene zich even melden.

@Teus.. ik moest al aan je denken toen ik de Spacewalker zag maar wist niet dat ie van jou was, dus ik heb nu ook de ZG20 horen lopen?

Klopt Gert-Jan dat was ik :p

Volgende keer gewoon ff vragen, had me leuk geleken je even te ontmoeten. En zoals je ziet gaat de Spacewalker met je ZG-20 al weer zijn vierde seizien in :D

Zal later hier wat foto's uploaden van de dag.

Gr. Teus

Ik heb vandaag ook weer een heerlijke ontspannen dag gehad. Met dank aan de gastvrijheid van MVC Pegasus :D

Ondanks de straffe wind werd er toch nog veel gevlogen door bijna een ieder. Ik zeg: Tot volgend jaar :p

Hier een paar foto's, en in mijn album staan er nog meer.

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedacht dat ik ook nog wat foto's had.
De foto's van de pits.

DSC00571.JPG

DSC00572.JPG

Team Aeroclub Kennemerland bereid zich voor
DSC00573.JPG

DSC00574.JPG

DSC00575.JPG

DSC00576.JPG

Deze mogen zeker niet ontbreken op Dawn Patrol (3 juli GMVC)

van wie zijn ze?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn
deeze koninigendag was voor mij voral saai
Achteraf vond zelfs mijn vrouw het leuker als we tog gegaan waren
Dus volgend jaar ben ik zeker weer van de parij

Ja het was weer een geweldige dag.

Beetje motregen in het begin van de morgen tijdens het opbouwen maar hoe verder we de middag in gingen hoe meer zon we kregen.
De wind was wel wat hard maar ondanks dat heeft bijna alles gevlogen.
Het was een gezellige ontspannen vliegshow.

Ik wil hierbij nogmaals de vliegers heel erg bedanken dat zij er waren...:worship: dankzij jullie heeft vliegclub Pegasus een mooie vliegshow kunnen neer zetten voor het publiek, het was ook weer een mooie promotie voor de modelvliegsport.

En volgend jaar weer op Koninginnedag een vliegshow dus zit hem al vast in je agenda.

Dankje wel namens vliegclub Pegasus.

Groet Jan.

Back