Hallo, ik heb wel eens gehoort/gelezen dat er mensen zijn die tot 10 minuten kunnen vliegen met een 450 setup.
Dit lijkt mij wel wat, alleen weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken.
Ik vlieg nu 7 minuten.
Bedoelen ze dat de heli binnen tien minuten uit de lucht valt?
Dat snap ik zelf ook nog wel.
De accus raken ook af, dus stel je kan presies tien minuten vliegen,
na een paar keer vliegen en laden kun je geen tien minuten meer vliegen vanwege capaciteitsvelies van de accu, en stort je alsnog neer.
Ook word er gezecht ik moet kijken naar hoeveel ik weer terug stop in de Lipo.
Cycles.
Ook is er voltage cutoff, dus zolang ik daar maar niet onder kom zit het goed?
Dat de accu sneller afraakt, koop ik wel weer een nieuwe.
Niet slecht voor het miljeu schijnt, dus kan ik niet mee zitten.
Wie vliegt echt tien minuten met een 450 ?
Een hogere mAh accu zit je weer met gewicht enzo.
Ik hoop dat jullie wat info voor mij hebben.
b.v.d.
Dit lijkt mij wel wat, alleen weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken.
Ik vlieg nu 7 minuten.
Bedoelen ze dat de heli binnen tien minuten uit de lucht valt?
Dat snap ik zelf ook nog wel.
De accus raken ook af, dus stel je kan presies tien minuten vliegen,
na een paar keer vliegen en laden kun je geen tien minuten meer vliegen vanwege capaciteitsvelies van de accu, en stort je alsnog neer.
Ook word er gezecht ik moet kijken naar hoeveel ik weer terug stop in de Lipo.
Cycles.
Ook is er voltage cutoff, dus zolang ik daar maar niet onder kom zit het goed?
Dat de accu sneller afraakt, koop ik wel weer een nieuwe.
Niet slecht voor het miljeu schijnt, dus kan ik niet mee zitten.
Wie vliegt echt tien minuten met een 450 ?
Een hogere mAh accu zit je weer met gewicht enzo.
Ik hoop dat jullie wat info voor mij hebben.
b.v.d.