Vliegtuig Crashes ;)

• Topicstarter Topicstarter Azrael
  • Startdatum Startdatum
A

Azrael

Guest
Post hier foto's van je favorite crash ;)
Foto's van (speed)boot crashen en andere RC objecten mogen ook.

fazer2.jpg

crash.jpg

impact.jpg

Leuke foto's :D

Geen foto's maar ik heb nog wel een leuk filmpje op m'n site staan onder filmpjes(duh).
http://home.planet.nl/~raven274/index.html

Groeten,

Paul Ravensbergen

Ps. Het kan zijn dat de toegang tot m'n site binnenkort geblokkeerd wordt wegens het overschrijden van de datalimit(max 1 GB en ik zit op 1,22 GB :S). Sorry!

Crash @ BigScaleMeeting2002 (Locatie FMS)

De piloot was niet meer te redden :cry:
crash1.jpg

crash2.JPG

Of je dit ook een crash kunt noemen?

Zelfbouwraket van een aantal middelbare scholieren voor hun eindexamen-project Natuurkunde.... jammer dat de remparachute niet werkte :?

rs3.jpg

Robin die Tiger moth was dat toen Karel zijn hand in de prop stak ????? was toen niet leuk om te horen......................Peet.................8)

Klopt!

Ten eerste is dit een sopwith camel (ik kan me voorstellen dat je 'm niet meer herkent uit de brokstukken).

En dat incident met de propeller was een jaar eerder, tijdens de BigScaleMeeting 2001.

Commentaar op Robin's foto's:

Beste Robin
Welke oen laat dan ook een beer een kameel besturen??
Daar heb je toch arabieren voor??

By the way:
Planes do crash, boats sink.
Wie heeft een onderwatercamera? Niet voor mezelf natuurlijk....

Roel

Oen

@ Roel;

De naam van deze oen is hierboven al een keer genoemt, en hij schijnt al een aardig verleden in dit soort geintjes te hebben opgebouwd.

Signalement; zie 2e foto; de persoon die aandacht luistert naar een gerespecteerd FMS-lid over hoe dit nou allemaal kon gebeuren... :roll:

Duuuh, laat geworden lang niet meer aan spotten gedaan, hoe kom ik op het idee eigenlijk, Sophwith Cameel, natuurlijk....... :oops: :oops: :oops:

Variatie op de titel:

Wie vliegtuigen zaait, zal onderdelen oogsten... :D
(In dit geval een vleugel, en wellicht een motor... Kan niet meer zien of het een zwever was of een motorkist.... :?

Roel

Mijn "Leukste" crash was ooit dat ik tegen een lantarenpaal opvloog :D :lol: :P

Back