Vliegtuig films

Ik kan me vaag een tv serie herrinneren dat zich afspeelde vlak na de tweede werld oorlog waarbij een vliegmaatschapijtje werd opgericht om met 1 of enkele DC-3's te vliegen. Eén van de avonturen was dat een DC-3 volledig overbeladen was, bijna dubbel gewicht (is bij de berlin airlift echt gebeurt). Geen idee hoe het heet, maar misschien kent iemand het.

Ik heb de film Red Tails (2012) gezien.

Persoonlijk vind ik hem tegenvallen en vind de versie uit 1995 beter,(Tuskegee Airmen) met Lawrence Fishburn en ook weer Cuba gooding Jr.

groetjes,
Jan

Ik vind "One Six Right" een aanrader voor wie van mooie air-to-air opnamen houdt. Het is een documentaire over "Van Nuys Airport" en zijn "bewoners".
220px-OneSixRight_poster_medium.jpg

Ik heb de film Red Tails (2012) gezien.

Persoonlijk vind ik hem tegenvallen en vind de versie uit 1995 beter,(Tuskegee Airmen) met Lawrence Fishburn en ook weer Cuba gooding Jr.

groetjes,
Jan

Hallo Jan ,

Waarom vond je hem tegenvallen ? En waar heb je hem gezien als ik vragen mag? Toch niet een ''cam'' versie ? dat doet veel afbreuk aan de kwaliteit.
Ik heb laatst de tuskegee airmen gekeken , idd goede film.

ik herriner me vaag deze film , heel lang geleden wel eens gezien geloof ik.
94_d_182849_0_MercyMissionTheRescueOfFlight7.jpg

BcWtlT76.jpg

iemand wel eens gezien ?

Mvg,

Bart

weet er al iemand wanneer red tails uitkomt in de cinema? google levert jammergenoeg niet veel op... ik hoop dat hij in de kinepolis uitkomt?
groeten Chris

Back