vliegtuig plan seduction

Welke Seduction? De FreeStyle, StreamLine, noem het maar op? :)

Wat je zou kunnen doen is even op het forum zoeken naar Seduction, er staan een paar bouwverslagen namelijk. PBtje naar die personen en wie weet...

dag peter jan
was dit draadje juist aan het lezen.
een nadeel ze hebben ellen gebouwd van een kit dus niet van de tekening ik ben echd op zoek achter de tekening heb er al een pb gestuurd als ze de tekening in hun bezit hebben.
mvg pedro en dank voor de reactie.

Gerard_nl zei:
daar heb je niks aan, er zit meer een fotoverslag van bij voor het bouwen en op de tekening staan niet alle ribben en spanten etc afgebeeld.
als je een seduction laat komen uit singapore kost de complete kit iets van 140 euro.
een peuleschil voor zon kitje, en het is een van de mooist lasergesneden bouwdozen die ik ooit heb gebouwd, geld meer dan waard.
vliegt ook zo strak als een trein.
ergens hier op het forum staan fotos van de mijne, net klaar en net geplet zoek maar eens.

ik vond het zon fijn toestel dat ik begonnen ben met de 2e.

Gerard_nl zei:
www.singahobby.com
even mailen en de exacte prijs inc verzenden vragen.
ik heb er al meerdere dingen besteld en altijd naar grote tevredenheid.
betalen gaat met een creditcard ja.

Gerard_nl zei:
ok models (pilot) maakt hem.
officiele website op http://www.okmodel.co.jp/
verstaanbare site op http://www.okmodel.de/
en goedkoopst te krijgen op http://www.singahobby.com/

Bouwverslag van Hans Meij

hallo
heb de tekening nu in men bezit en ben bezig met ze in te scannen gaan ze proberen om ze in pdf te zetten en zo te converteren naar dxf om ze dan uit te frezen met cnc machine.
is wel nog wat foto kopie werk aan om alle stukken op ware grote te brengen maar dat kost maar efkes tijd eens dit af is alles een fluitje van een cent.
mvg pedro

zoals gezegd heb je er niks aan, veel van de onderdelen, spanten etc staan er niet op.

sorry gerard
maar daar ben ik het niet mee eens.
op het plan staan alle spanten maar in het klein onder kant plan .
als je deze uit vergroot heb je de ware exemplaren me dunkt dus bruikbaar.
mvg pedro

nou als jij die verbasterde kleine plaatjes bedoelt waar de balsa platen instaan waar je onderdelen ongeveer zitten in het hout bedoelt wens ik je veel plezier.

ik geloof niet dat die op schaal zijn.

overigens zal het hobby moeten zijn om dat geheel om te zetten naar dxf, las je de tijd ziet die daar in zal gaan kan je beter een bouwdoos aanschaffen vrees ik.

dag gerard
moet zeggen deze zijn perfect op schaal te kopieren, met meet lat en kopieer machine kan je wonderen doen.
eens gekopieerd in juiste formaat deze in scannen in pdf of jpg.
deze worden dan omgezet in dxf jorrit dus word er niet getekend normaal moet dit lukken, er zijn converteer programma beschik baar voor dit te doen dus kost het u geen moeite en tijd.
eens in dxf word dit alles geconverteerd in herber de taal voor cnc en uit gefreest.
dit alles gaat me mischien 50 eure kosten dus een stuk goed koper dan de bouw doos
daar reken ik voor 10 a 12 euro kopieer werk de rest is hout en voor 35 euro heb je al wat balsa en triplex.
ik bouw al jaren van plan en de meeste vliegers ik nu al gebouwd heb kosten me tussen de 50 a 100 euro kant en klaar met tank ora coover wielen enz
dus nog altijd stuk goedkoper dan een kant en klaar toestel of bouw set.
mvg pedro

dat zal ik zeker doen gerard het frezen zal wel nog efkes duren maar het foto kopieren gaat zeker gedaan zijn binnen de 14 dagen.
mvg pedro

Back