Vliegtuigen "opbergen"?

• Topicstarter Topicstarter DaveML
  • Startdatum Startdatum
D

DaveML

Guest
Een nieuw huisje met 4 slaapkamers waarvan ik, de heer des huizes, er 2 krijg. :D:D:D

Nu ben ik aan het kijken hoe ik mijn vliegtuigen (nu nog maar de EasyStar en Phoenix Rainbow) kan wegbergen.

Ophangen is leuk, maar met een lage plafond mss niet handig. Worden vliegtuigen wel eens met de wielen tegen de muur opgehangen?

Hoe doen jullie dat?

Ik heb een depron dubbeldekkertje inderdaad met de wielen tegen de muur hangen. Haakje in de muur/plafond, touwtje om de propsaver en wielen tegen de muur. De andere is een kleine dlg die aan de werppen hangt.
713347933e7e3b03a.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb van die standaard boekenplank gevallen. Van die rails aan de muur waarin je dan liggers haakt. Om die liggers van dat buisisolatie bedoeld voor verwarmingsbuizen.

Grote toestellen leg je de romp van in de lengte, kleintjes kun je er met de vleugels opleggen.

Ladder haken van de Praxis gebruik ik op een schuine wand.
Daar hang ik hem dan in met het stabilo en onder heb ik een stuk rood/wit ketting met een oogje en haakje in de wand geschroefd.

Ik schiet ff een plaatje.

Staat er trouwens nog een hoop op de grond en door het hele huis :D

rompjes.jpg

vleugels.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de pics heren. Ik ga mijn 2 vliegertjes ook gewoon tegen de muur hangen! :)

In mijn geval...........

Vleugels op tafelpoten zo hoog mogelijk aan de muur;

full

Rompen met tafelpoten aan de muur; (wel extra touwtje naar plafond als het zware kisten zijn)

full

Kleine kistjes met wielen aan een touwtje;

full

En afhankelijk van de ruimte op de bouwtafel, staan er daar ook wel eens kisten:D (jaja, ik moet opruimen nog:mrgreen:)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back