Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoop ook dat je er geen 35mhz toelaat, de 2.4 ghz heeft zichzelf wel bewezen dat het vele malen veiliger is en daar gaat het uiteindelijk om.
Kijk alles staat nog openIk hoor het wel van pa ,wat ie wil ,en dan lezen jullie dat hier
Ja verrek ,Gerald das waar ook ,je hebt met die electro gevlogen , en Ger Kovacs ook , was ik al bijna vergeten ,die heeft voor het bedrijf gevlogen ,en landen op de tarwe stoppel .Wat heb je ineens een hoop vrienden Martin ha ha!
(Maar hij is al véél verder dan sommige denken....., kijk maar eens naar dat mooie stripje hieronder, volgens mij kan ik best zeggen dat ik er al als eerste test gevlogen heb!!)
![]()
Ja verrek ,Gerald das waar ook ,je hebt met die electro gevlogen , en Ger Kovacs ook , was ik al bijna vergeten ,die heeft voor het bedrijf gevlogen ,en landen op de tarwe stoppel .
Dat ging prima , toen kreeg ik m,n eerste les van Ger , en als ie rechts zei ,dan ging ik links ,en anders om ,jaaaa ,ik had het al goed onder de knie![]()