vliegveld aanvraag

Martin, als ik je ergens mee van dienst kan zijn dan wil ik je best helpen. Ik wil als dat nodig is ook wel zorgen voor een kopie van onze vergunningen zodat je weet wat je allemaal te wachten staat.
Laat maar weten of daar interesse in is.
Een modelvliegcamping zou perfect zijn en dan mag je van mij al gelijk een reservering verwachten.........

He hallo Martin,
Leuk idee moet je ook zeker in uitvoering gaan brengen, we hadden het hier al eens over gehad met elkaar.
Zeg maar wanneer je gaat beginnen dan kom ik wel helpen en El op de tractor met je vader :).
Hoop ook dat je er geen 35mhz toelaat :worship:, de 2.4 ghz heeft zichzelf wel bewezen dat het vele malen veiliger is en daar gaat het uiteindelijk om.

Nou kanjer de groeten aan iedereen daar en wij horen het wel van je.

Hoop ook dat je er geen 35mhz toelaat :worship:, de 2.4 ghz heeft zichzelf wel bewezen dat het vele malen veiliger is en daar gaat het uiteindelijk om.

Ik wil nog net niet zeggen Kolder, maar vind het nog veel te vroeg voor zo een uitlating.
Tot nu toe werkt 2,4 nog goed, maar hoe het verder in de toekomst gaat uitzien weet nog niemand, dus eigenlijk een voorbarige uitlating, maar daar gaan we het hier niet verder over hebben, als je dat wil dan openen we wel een apart draadje daarover.

Ik kan dit niet beslissen,,het land is eigendom van m,n vader , dus hij moet kijken wat ie wil.
Een camping zal er zo en zo nooit komen ,daar heb ik zo en zo geen tijd voor , en daar zit een hoop werk in en tijd en geld.
Sanitair moet goed zijn en je wil wel eens een hapje eten of slokje drinken , dus daar moet je voorlopig maar niet op rekenen.

Ik hoor het wel van pa ,wat ie wil ,en dan lezen jullie dat hier.

Groet,
Martin.

Ik hoor het wel van pa ,wat ie wil ,en dan lezen jullie dat hier
Kijk alles staat nog open :yes:

Maar Martin ben het helemaal met jouw en je pa eens hoor.

Eerst maar eens een strip,
dan eens een meeting,
dan een meerdaagse meeting met overnachting,
en dan..........................

Wie weet wat er dan mogelijk is ;-)

Maar zoals je ziet zijn er genoeg mensen die hun hulp aan willen bieden :thumbsup:

Martin Airport

Wat heb je ineens een hoop vrienden Martin ha ha ;)!

(Maar hij is al véél verder dan sommige denken....., kijk maar eens naar dat mooie stripje hieronder, volgens mij kan ik best zeggen dat ik er al als eerste test gevlogen heb!!)

GroteFoto-OVGVYZXC.jpg

Hee Gerald , ja maar het is wel mooi dat er zo positief op gereageerd word.

Of het allemaal door gaat weet ik niet hoor .
Je hebt kunnen lezen hoe het in elkaar zit.

We kijken wel .
Voor mij staat micropulling nog steeds boven aan ,maar het zou wel leuk zijn ,als er iemand problemen met een turbine heeft , dat dit dan hier opgelost word , en dan ook even een paar test vluchtjes maken , dat was eigenlijk ook de bedoeling van m,n vader.
Dan weet je zeker dat het goed is ,zegt ie , en hij heeft gelijk.

Vandaar dit draadje.

Maar ik vind het fantastisch hoe de forum leden willen helpen ,of met ideeen komen .
Bedankt allemaal.

Eerst maar eens naar de Gemeente ,hoe het zit.

Mvg,

Martin.

Wat heb je ineens een hoop vrienden Martin ha ha ;)!

(Maar hij is al véél verder dan sommige denken....., kijk maar eens naar dat mooie stripje hieronder, volgens mij kan ik best zeggen dat ik er al als eerste test gevlogen heb!!)

GroteFoto-OVGVYZXC.jpg
Ja verrek ,Gerald das waar ook ,je hebt met die electro gevlogen , en Ger Kovacs ook , was ik al bijna vergeten ,die heeft voor het bedrijf gevlogen ,en landen op de tarwe stoppel .

Dat ging prima , toen kreeg ik m,n eerste les van Ger , en als ie rechts zei ,dan ging ik links ,en anders om ,jaaaa ,ik had het al goed onder de knie:mrgreen:

Ja verrek ,Gerald das waar ook ,je hebt met die electro gevlogen , en Ger Kovacs ook , was ik al bijna vergeten ,die heeft voor het bedrijf gevlogen ,en landen op de tarwe stoppel .

Dat ging prima , toen kreeg ik m,n eerste les van Ger , en als ie rechts zei ,dan ging ik links ,en anders om ,jaaaa ,ik had het al goed onder de knie:mrgreen:

@Mart.

De eerste vlucht met de electro calmato was inderdaad een beetje aftasten zeg maar, die tweede vlucht ging toch een stuk beter :mrgreen: heb maar een paar keertjes hoeven corrigeren :wink:
Enne alsie op je afkomt is het inderdaad andersom :wink: en als je van je afvliegt weer gewoon :wink:

Ger.

Hoi Martin,

Wat wordt de naam ?

Frema airport ?

Goed idee man !

Jochem

he Martin,

Heb ik je toch kunnen overtuigen dat vliegen met turbines ook erg de moeite waard is?
Toch wel lang geleden uit de boekelo tijd. veel over nagedacht zeker...;)

@Martin

Als nu het etiketje "vereniging" een probleem vormt, kun je dan misschien een stichting oprichten?
Naar mijn weten ben je dan geen rekening en verantwoording schuldig zoals je dat in een vereniging wel bent en heb je toch een rechtspersoonlijkheid.

Greetz,
Frank

@Ron,

Gaat niet over aansprakelijkheid maar over verantwoording afleggen aan een vergadering.

Maar inderdaad de KvK is daarvoor de aangewezen instantie.

Greetz,
Frank

En mijn camper gaan we niet als kantine (MIS) gebruiken of er moeten alleen KIPPEPOTEN geserveert worden, dat wordt dan een heel ander verhaal natuurlijk.

Japioooooooooooooooooooo

Laatst bewerkt:
Back