Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedoel je dat je je vliegwiel niet meer kan draaien? Als dat zo is dan zit je zuiger klem in je cylinder. Even met de fohn je blokje verwarmen en het vliegwiel verdraaien zodat de zuiger weer los komt.
Volgende keer dan zorgen dat de zuiger in het onderste dode punt komt om dit te voorkomen. Komt meestal omdat de klemming van de cylinder bij nieuwe blokjes nogal nauw is.
Als je je vliegwiel niet van de krukas kan krijgen kan het helpen om hem een klein tikje te geven of met een trekkertje van de as te halen.
Ik kan dat vliegwiel niet meer draaien dat bedoel ik. Ik heb er al afterrun olie in gedaan in de koelkop om te kijken of dit helpt en een paar dagen in laten trekken. Misschien moet ik mijn vliegwiel eens los draaien met een tang. Zonder iets te beschadigen. Maar aan de andere kant wat heeft het voor zin ik heb toch al een nieuwe motor besteld.