Vlijmen winter compettie '10-'11 short course

geweldig ..
ik rijd eerst wel de quali's met mijn oude tandwieltje en in de pauze wil ik em dan wel vervangen..

heeft iemand nog een plekje aan zijn tafel voor moi? ik heb er geen .
stoel en verlengsnoeren geen probleem, lamp ook niet.

Nog even wat laatste informatie aangaande ons Winterkampioenschap.

- De Locatie:

Manege Jecori
Hondsberg (ter hoogte van nr. 8.)
Rosmalen

- Parkeren:

We verwachten aardig wat mensen, dus zet de auto's goed langs de kant weg. Zodat de bewoners van het woonhuis achter de manege er altijd nog uit kunnen. Het is toegestaan om langs te weg te parkeren aan de kant van de manege

- De Race zelf:

Planning:
- 7:30 Hal open
- 8:30 Begin Inschrijving / aanmelding
- 9:00 Einde Inschrijving
- 9:30 á 10:00 Start kwalificaties

gezien het aantal inschrijvingen kunnen we de SC 2x4 en SC 4x4 splitsen, en rijden deze klasses dus apart

We proberen een podium erbij te regelen zodag we kunnen rijden met 10 man tegelijk (was totnu toe altijd nog 8)

De heat en finale duur is normaal gezien 6 minuten, maar bij grote drukte kan het zijn dat dit wordt terug gebracht tot 5 minuten. We nemen liever deze stap dan een finale minder te rijden o.i.d.

- Huishoudelijke zaken

We zijn te gast, dus gedraag je ook aub als zodanig.

Roken kan maar moet buiten, en aub het vuil in de vuilniszakken deponeren.

Het wordt op prijs gesteld als je na de race zou willen meehelpen met het opruimen van de baan en de stelling.

mvg,
Arjan
MAC Vlijmen

winterkampioensch2011.jpg

Laatst bewerkt:
Ik reed ook harder volgens mij. In de zeer duidelijke mail zojuist staat veel goede info

Vooral de zin dat je snellere deelnemers erlangs moet laten was in montfoort nog niet bij iedereen bekend.Hihi gelukkig ging het vanaf de 2e heat stukken beter. Blijft toch een beetje aftasten hoe snel ieder rijd

Tot zondag, ik hoop deze keer met Marcel nog wat beter te strijden :) montfoort was mijn eerste wedstrijd na zeer lange tijd

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm nou ja wellicht in montfort weer ooit ;)

Ga nu wel met minder druk naar Rosmalen :)

misschien dat we nog met een paar man aan het rondrennen zijn met laptops, lampen,frikadellen en geluidsinstallatie's e.d. Maar im principe moet je kunnen beginnen met rijden. Als we elkaar niet tegen de enkels aan rijden enzo...

half 8 is goed vroeg zeg...liefst zou ik me dan nog eens omdraaien:p Mja de organisatie moet nog eerder uit de veren...Is die manege verwarmd of is het daar stervens koud zondag?

Deze is niet verwarmd, dus dikke jas enz...:(
En ook schaars verlicht dus lampje voor pits meebrengen ...
Met andere woorden "een kil en donker hol"

De baan ligt en de stelling staat.

Het is gelukt om de "grasbaan" jump mee te krijgen en deze staat te wachten op het einde van het rechte stuk om voor de vereiste chaos te zorgen.

Back