Voeding ontploft

Aan de bovenkant zit een input voor 12v, gewoon een standaard ~5mm adapter aansluiting. Deze zorgt ervoor dat de ontlader iets van leven laat zien.

Dan sluit je de accu aan op de groene schroefterminal links. Degene die ik heb ziet er iets anders uit zonder al die USB connectoren links. Er zitten 4 groene schroefterminals op. 2 om de spanning te meten en 2 om echt te ontladen.

Zoals in deze afbeelding te zien lus je ze gewoon door om de spanning te meten.

Atorch-DL24-DL24P-01.jpg

Aan de bovenkant zit een input voor 12v, gewoon een standaard ~5mm adapter aansluiting. Deze zorgt ervoor dat de ontlader iets van leven laat zien.

Dan sluit je de accu aan op de groene schroefterminal links. Degene die ik heb ziet er iets anders uit zonder al die USB connectoren links. Er zitten 4 groene schroefterminals op. 2 om de spanning te meten en 2 om echt te ontladen.

Zoals in deze afbeelding te zien lus je ze gewoon door om de spanning te meten.

Atorch-DL24-DL24P-01.jpg
top bedankt voor de info. Kan je daar ook een 6s mee ontladen?

Max input voor 150W ontladen is 36V dus 6S gaat makkelijk.

Stel het vermogen in op 140~150W en je trekt altijd het maximale amperage uit je accu.

Zie hier de handleiding. Die is best oké :)

Ik ben nog altijd benieuwd wanneer ik er een andere koeler opzet, of het vermogen dan omhoog kan zonder de temperatuur teveel te laten stijgen.

En je kunt natuurlijk ook een step down convertor gebruiken om de 12V ook te voeden vanuit je accu. Dan zit je niet meer aan een stopcontact vast.

Back