Volgende stap in vliegen.

zooo man :puppydogeyes:,
elke dag 'n stukje verder,
maar dat is echt hard werk aan de SIM :shock:

Groet
Uwe

ik ben nu aan het oefenen van moebius loops,
van kleine tic-toc's tot grote achten,
eerst op de SIM, dan met de Heli buiten

Volgend seizoen F3C sport klasse ( beginners dus ) . Deze winter veeeel op de sim beginnen en ook filmpjes bekijken hoe het moet LOL .

wat goed mannen,
ik ben niet zo iemand, die naar een wedstrijd loopt om te laten zien, wat hij kan,
misschien wat voor mij zelf bewijzen,
maar na ja, misschien kriebelt het bij mij ook ergens, ha ha.

Groet
Uwe

Voor mij is het eigenlijk niet de competitie die telt . Het is vooral het goed beheersen van je toestel . Het is eigenlijk ook de voorzitter van onze club die wat gestimuleerd heeft omdat F3C zo weinig piloten heeft in Belgie . Mijn Agile 7.2 hangt zeer stabiel in de lucht en dus moet die zijn dienst doen ook .

belangrijker punt, ja
jij moet de heli sturen, niet anders om,
of wettstreit of gewoon wildvliegen of op de club, overal hetzelfde

En ik wil tegen begin volgend jaar het inverted hooveren goed onder de knie hebben. (Allee hij moet niet echt onder de hoogte van men knie dat doen hé, hoger is ook oké ;)

Ben dat nu aan het oefenen met men oude fb raptor, wat ik dat ding op zen oude dag nog allemaal aan doe..

450 is wel goedkoper om nieuwe dingen te proberen maar ik leer het nu vrij hoog en dan zie je een 550 size toch veel beter..

By the way, bestaat er geen rust en verzorgingstehuis voor oudere rc heli's...? Allee zo oud is hij nu ook niet maar rust en verzorging heeft hij waarschijnlijk binnenkort wel nodig. ;)

By the way, bestaat er geen rust en verzorgingstehuis voor oudere rc heli's...? Allee zo oud is hij nu ook niet maar rust en verzorging heeft hij waarschijnlijk binnenkort wel nodig. ;)

.. het is toch leuk, dat je met de "ouden" kan oefenen
te verkopen zijn ze bijna niet meer,
en als die goed crasht, is de schade niet zo dramatisch,

af en toe oefen ik ook wat met de T Rex 600 nitro,
oudere paddelheli met vliegtijden, waar elektro van droomt,
top voor stick-time.

Back