Volgende stap

als ge wilt da een Fp een beetje deftig stabiel is in de wind, dan moet ge de bladen een cm of 4 , 5 inkorten, brushles maken en een zwaardere batterij aanhangen

@ student

onderhoud? gehe ik crash zoveel dat ik niet eens aan onderhoud toekom :D

mijn record staat sinds een maar dagen geleden op ongeveer 2 weken schade vrij, maar ik vlieg wel 3 maar meestal 6 accu's elke dag,

mijn andere record staat op 2 x in 1 dag,, de eerste looping ging mis, repareren balanceren en de 2e looping,, nee weer mis , en dan ben je door de onderedelen heen, en moet je 2 dagen wachten.. mjah 3x is scheepsrecht :mrgreen: nu gaat ie meestal wel lekker en kunnen we de lat weer verleggen,

en ik ga denk ik dan 1 copterx450 bestellen en 1 Trex450, en kan ik zien wat het verschil is. ik hou er namelijk niet zo van, ze pakken een Trex, schroeven alles uit elkaar, maken voor elk onderdeeltje mallen, en gaan voor elk onderdeel goedkopere materialen gebruiken.. reversed engeneering noemen ze dat.. t lijkt net zo goed, maar meestal is het het niet...

zo kan ik mooi vergelijken wat de verschillen zijn..

groet

Ik hebzelf 6 batterijen, die ik meestal in 1 keer leeg vlieg, en doorgaans vlieg ik ongeveer 2 a 3 keer per week (dat probeer ik tenminste, als de dame of baas er niet anders over denkt :mrgreen:)

Nu heb ik geen verstand van de Copter x, maar mijn vermoeden is dat je bij gelijke electronca in het begin niet al te veel verschil merkt. (alles is dan nog nieuw, geen gebruikssporen etc)
Het verschil zal je denk ik gaan merken zodra je gaat crashen (snel dus in jouw geval :rolleyes:) en de sterkte van de heli op de proef gesteld gaan worden.

Maar lijkt me grappig om die twee eens naast elkaar te zetten, ik ben best benieuwd naar de uitkomst
Weten we eindelijk zeker waar we over praten :cool:

Back