voltec HK Welke setup ?

VOTECH322(15).jpg

Votec 332 3D Balsa 1397mm (ARF) (DE Warehouse)

Hallo ,ik zou dit toestel willen kopen ,maar ik weet niet welke setup hier het best voor geschikt is ,ik ben niet zo ervaren in electro vliegtuigen maar heb vele jaren gevlogen met vliegtuigen met verbrandings motoren ,dus mag voor 3D geschikt zijn .heeft er iemnd ervaring met dit toestel ,graag uw mening .

Mvg .Gilbert

Simpel.........als je klikt op je eigen gegeven link.
en dan naar beneden scrolt, kan je het volgende lezen:

LET-OP:

Requires:
Your own 4~6 Channel TX/RX
4250 Brushless Outrunner Motor
60A ESC w/BEC
4 x MG High Torque Micro Servo
2200mAh~3300mAh 4s Lipoly Battery

Mvg. Richard

Richardcj ,inderdaad die setup is tezien ,maar ik had graag gehad dat er power genoeg was om verticaal te kunnen klimmen en te hooveren . Ik weet niet of deze setup daarvoor geschikt ,daar ik weinig ervaring heb met electro vliegtuigen . Vandaar mijn vraag .

mvg . Gilbert

Hey,

las op hobbyking dat het model 1.7-1.8kg weegt. Voor 3d is mij vertelt 400 watt per kg. De motor wat ze aanraden wat ik heb kunnen vinden is 1000 watt. Ik weet niet hoe accuraat hobbyking is met hun vlieggewicht maar anders kan die motor prima. Je hebt dan wel veel over maar prophangen moet makkelijk gaan.
Gr nick

Kijk als alternatief eens bij de KDA 50 motoren van HK, Ik heb de KDA 50 14L op een Extreme Flight Extra 58" staan. Reeds gans het seizoen goed werk geleverd.

Stevo

Back