Alle Leuk aanklikkers bedankt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lekker bezig hoor met de afwerking. Leuk maar die bijrijder heeft een blik in de ogen van "ik wil naar mijn moeder"
Zorg je wel goed voor die man?
Lekker bezig hoor met de afwerking. Leuk maar die bijrijder heeft een blik in de ogen van "ik wil naar mijn moeder"
Zorg je wel goed voor die man?
Die bijrijder wil oordoppen vanwege de speaker recht boven zijn hoofd![]()
Hallo Mario,
Bedankt voor je compliment.![]()
![]()
Tja, de oudere luchtslangkoppelingen inderdaad ongespoten in de messing kleur, ze zijn van gietmessing legering gemaakt
Maar tegenwoordig worden de luchtslangkoppelingen ook Rood en Geel gemaakt, net als de Rode en Gele luchtslangen.
Bij de nieuwere trucks zijn tegenwoordig alle luchtslangen Zwart met een Rode een Gele luchtslangkoppelingen.(soms zijn alleen de afsluitdekseltjes Rood en Geel)
Bekijk bijlage 291052 Bekijk bijlage 291053
Tja, het is modelbouw en moet je soms concessies doen, ik heb geen afsluitdekseltjes op de luchtslangkoppelingen.
Blijven kijken, de luchtslangkoppelingen worden nog Rood en Geel.
Achter op de trekker, naast de vangmuilkoppeling, zijn de luchtslangkoppelingen al Rood en Geel.
(zie de eerder geplaatste foto's van de achterkant van de trekker)
Bekijk bijlage 291025
Hallo Piet,
Mooie auto wordt het. Top!
PS, Dit is geen commentaar!
maar waarom zit in de achterkant bij de lucht aansluitingen het rode handje(bedrijfslucht) rechts en het gele handje (commando lucht) links en niet andersom, wat ik zou verwachten?
Hallo Piet,
Goed bezig om het achter de cabine en op de bumper hetzelfde te maken.
Maar bij mijn weten zat altijd bij de Scania 110, 111, 112 de luchtaansluitingen achter de cabine tbv de trailer altijd met rood links en de gele rechts.
maar als jij zegt, dat het altijd andersom zit, ik geloof je graag, maar .......had ik toen maar es een foto daarvan in die tijd genomen.....ik heb daar nooit bij stil gestaan om dat te doen.
mvrgrob
Piet dat ziet er geweldig mooi uit, en al de details daar kan je trots op zijn
We zien de Volvo wel in Gorinchem![]()