Hallo allemaal,
Dit is een tussendoortje, hier wil ik aan werken, als ik met de andere projecten om één of andere reden even niet verder kan, zoals nu, de verf van de Semi-dieplader moet nu eerst 1 week drogen !!!
Zaterdag 4 april begonnen met mijn nieuwste project :
Ik ga een VOLVO F 16 470 PK 8x6/4, 4 assige Zwaar transporttrekker bouwen.
Ik heb nog zoveel Wedico Volvo cabines op voorraad, hier moet ik dan toch maar eens wat mee doen !!
Zaterdag 4 april de cabine gedémonteerd en mat geschuurd, de overtollige gaten in de cabine dicht gemaakt en de cabine in de primer gespoten.
Vandaag enkele onderdelen al rood gespoten
Het wordt weer een heel aparte auto !!
De combinatie wordt 46 cm lang
Zie de foto hieronder, zo gaat de Volvo F16 er ongeveer uitzien.
Alleen komen er allemaal halfronde aluminium spatborden op, dat vind ik persoonlijk mooier !
Deze ga ik zelf draaien op de draaibank !!
De alu. pijp heb ik al een paar jaar op vooraad in huis.
Wordt binnenkort vervolgd.
Dit is een tussendoortje, hier wil ik aan werken, als ik met de andere projecten om één of andere reden even niet verder kan, zoals nu, de verf van de Semi-dieplader moet nu eerst 1 week drogen !!!
Zaterdag 4 april begonnen met mijn nieuwste project :
Ik ga een VOLVO F 16 470 PK 8x6/4, 4 assige Zwaar transporttrekker bouwen.
Ik heb nog zoveel Wedico Volvo cabines op voorraad, hier moet ik dan toch maar eens wat mee doen !!
Zaterdag 4 april de cabine gedémonteerd en mat geschuurd, de overtollige gaten in de cabine dicht gemaakt en de cabine in de primer gespoten.
Vandaag enkele onderdelen al rood gespoten
Het wordt weer een heel aparte auto !!
De combinatie wordt 46 cm lang
Zie de foto hieronder, zo gaat de Volvo F16 er ongeveer uitzien.
Alleen komen er allemaal halfronde aluminium spatborden op, dat vind ik persoonlijk mooier !
Deze ga ik zelf draaien op de draaibank !!
De alu. pijp heb ik al een paar jaar op vooraad in huis.

Wordt binnenkort vervolgd.
Laatst bewerkt: