Hallo Marco,
Even Off Topic !!
Ja, het bouwverslag van de Caterpillar Generator zal ik verder gaan afmaken.
(is inmiddels klaar)
(zie de 2 foto's)
Het bouwerslag van de Volvo F12 bakwagen met aanhangwagen wordt afgemaakt, maar ook de bouw van de 5 assige dieplader met de 3 assige Jeepdolly zal ik t.z. gaan plaatsen. (hier ben ik ook al aan begonnen, het smalbed is inmiddels in elkaar gelast, de dieplader wordt helemaal van staal. omdat de dieplader een laadvermogen van 100 kg moet kunnen dragen. (de bouw ligt inmiddels meer dan 3 jaar stil)

Zo ook zal ik een bouwverslag van de Caterpillar 385 CL-LR (inmiddels wordt het een 390 CL-LR, nieuw type) gaan openen. (Ik ben hier al lange tijd mee bezig, te lang. de onderwagen is zo goed als klaar, er moet nu een draaikrans gemaakt worden, maar helaas kan ik die niet draaien op mijn draaibank eerst mijn draaibank aanpassen, grotere klauwplaat kopen of uitbesteden. (de bouw ligt nu al weer geruime tijd stil)
Maar dit gebeurt stap voor stap, eerst de Volvo F16 Zwaar Transporttrekker afmaken.
Ik ben nu 4 transportkisten aan het bouwen, in totaal moet ik 7 transportkisten bouwen, om alles te kunnen vervoeren.
Bij leven en gezondheid zal ik nog mooie bouwverslagen laten zien, maar ik wil niet met te veel dingen te gelijk bezig zijn, dit laat mijn gezondheid niet toe.
Bovendien werk ik nog zo af en toe bij mijn schoonzoon in Haren (Ems) Duitsland, maar ik heb ook nog steeds mijn eigen bedrijf, waar ik aandacht mot besteden (groothandel) Per 1 januari 2017 verhuisd naar Haren (Ems)
Eigenlijk veel te druk, hahahaha.

(helaas kan ik niet stilzitten)
Druk, druk, veel te druk, tenminste dat zeggen ze !